Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с климатроник


ognjano

Recommended Posts

Моля за помощ, че не мога да се справя.

 

Component and/or Version: CLIMATRONIC C 1.0.0

Software Coding: 01000

Work Shop Code: WSC 31480

VCID: 301393C3E32D

 

 

 

1 Fault Found:

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

37-10 - Faulty - Intermittent

 

Тази грешка я проверих и в Аутодатата:

 

01272 - AC/heater fascia flap motor, centre/sides

 

.........и пак нищо не ми говори, но прилича на нещо ужасно щом пише за мотор.

 

Другия проблем е, че климатроника спря да работи и като отворих бушонното табло над акумулатора където са силовите бушони и единя от бушоните се е не само стопил, но е стопил и гнездото на таблото мамка му.

 

 

 

Имате ли идея какво се случва? smile012 Много Благодаря предварително.

 

PRR: Върни си пак заглавието с главни букви и ще ти заключа темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава, че клапата на моторчето на климатроника забива, не работи, от време на време работи и други такива гадости :)

 

Аз много пъти писах по много теми, отворих си собствена тема, където бях питал къде се намира това моторче/клапа, за да го извадя и изчистя, че нещо се бъзика... Предполагам, че е същото. При мен просто запича и не иска да се движи... това е за регулиране къде точно да духа - лице, крака, стъкло и т.н.

 

Ето тук виж за грешката: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01272

 

Поздрави

 

ПП: Още информация: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=219260

http://www.briskoda.net/forums/topic/25 ... 00-faulty/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, днес пробвах и клапите си работят. Дано е някаква временна грешка.....

 

Изглежда обаче, че тази грешка няма нищо общо с изгорелия бушон, както писах по-горе.

 

Имате ли идея какво се случва?

 

п.с. Смених изгорелия бушон, и започва да духа студено в купето и двата вентилатора пред двигателя си работят, ако това има някакво значение, но бушона започва да загрява. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Говорих с един от сервизите на ФВ форума, като ми казаха, че най вероятно проблема идва от перките. Проблемът е, че и двете си работят, но може би дърпат повече ток отколкото е изчислено за този бушон 30 А. Как мога да проверя те ли ми създават проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.