Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за закупуване на Rapid


angel40

Recommended Posts

Ами то и мен първоначално ме съмняваха тези 86 коня, но като покарах разбрах, че с тях дърпа по-добре от 1.6 102 коня на Голф 4/5/6. Интересно по-мощния tsi 105 к.с. с 6 степенна скоростна на колко оборота е при 140 - 3 000. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 427
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    32

  • bega4kata

    31

  • angel40

    29

  • mordo

    26

Най-много писали в темата

Хм - или аз съм заблуден или не знам ама оборотите не би трябвало да зависят от наклона на пътя, а само от скоростта и предавката. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си заблуден  :sorry: Скоростната кутия е с фиксирано предавателно число. Същото важи и за диференциала. Т.е. един оборот на двигателя отговаря на Х метра. От тук следва, че независимо дали е равно или не предавателното отношение остава едно и също. Надявам се да съм го обяснил достатъчно ясно  :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си заблуден  :sorry: Скоростната кутия е с фиксирано предавателно число. Същото важи и за диференциала. Т.е. един оборот на двигателя отговаря на Х метра. От тук следва, че независимо дали е равно или не предавателното отношение остава едно и също. Надявам се да съм го обяснил достатъчно ясно  :rolleyes:

И аз това казвам - "не би трябвало да зависи от наклона на пътя" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това казвам - "не би трябвало да зависи от наклона на пътя" :D

Зависи - защото вероятно по нанагорнището натискаш повече педала на газта! :D

Нормално е!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на много голям и дълъг баир,до 3400 дали не се вдигат на 6-та със 160?

Еми като качвам нещо по сериозно ще видя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако баирът е стръмен и заледен, оборотите може да стигнат и в червената зонапри 160 км/ч.

А при спускане по заледен наклон и ненатиснат педал на газта може и да паднат и до празен ход при 160 км/ч.

:tongue_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам - и моето возило е на път, но имам една такава главоблъсканица - в данните, които ми дадоха пише, че кодът на двигателя е CBZ F****. Това предполагам означава, че двигателният код е CBZF, а си мислех, че трябва да е CBZA или CBZB - поне така четох за 1.2 tsi на Рапида. Някой да има някакви идеи по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не съм гледал кода на двигателя, но ще го проверя. Има ли някакво значение?

Чудех се да не е от новите мотори, но вече е проверено - не е. Въпреки това колата ми харесва. Това с евтиния интериор вече не е вярно. Даже и в средното ниво на оборудване има хром лайстна на таблото, голфоподобен  волан с хромирани елементи  и някакъв вид изкуствена кожа на облегалката на вратите. Ще пиша повече като имам време. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудех се да не е от новите мотори, но вече е проверено - не е. Въпреки това колата ми харесва. Това с евтиния интериор вече не е вярно. Даже и в средното ниво на оборудване има хром лайстна на таблото, голфоподобен  волан с хромирани елементи  и някакъв вид изкуствена кожа на облегалката на вратите. Ще пиша повече като имам време. 

 

Колега хром лайсните ги имаше и от самото начало на модела, новото е широката сива "лайсна" която минава през цялото табло.

Това което за което говорихме с другите колеги относно по-евтеният интериор имахме предвид пластмасата която се използва, в рапида тя е по твърда, доколкото при октавията е мека на пипане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хром лайсните ги имаше и от самото начало на модела, новото е широката сива "лайсна" която минава през цялото табло.

Това което за което говорихме с другите колеги относно по-евтеният интериор имахме предвид пластмасата която се използва, в рапида тя е по твърда, доколкото при октавията е мека на пипане.

И аз бях от тези, които коментираха за дървените пластмаси, но колата която получих се различава не само по сивата лайсна от тази, която тествах - и двете средното ниво на оборудване. Има откровено подобрение в материалите. Преди всичко беше само дрънкаща на кухо пластмаса - сега на вратите има на места тапицерия от изкуствена кожа, а и пластмасата изглежда малко по-различна. Струва ми се също, че има изменения в окачването и във управлението. Иначе сравнението с Октавиата е безмислено - тя е по-добрата кола във всяко едно отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи - защото вероятно по нанагорнището натискаш повече педала на газта! :D

Нормално е!

 

Както казваше един колега, автор на част от софтуера в Октавия 3, "Колите без турбо горят повече, щото трябва повече да натискаш газта" 8-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неее,друг е лафа.Кола без турбо е като жена без цици.Просто не върви.

Колегите модове,ще ми се карат дето спамя,трябва да съм за пример,ама тя темата отдавна е със забавен характер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и моята красавица макар и вече прилично мръсна.http://vizi.snimka.bg/automobiles/rapid.800018.32450780

PS: Нещо не му хареса разширението на снимките и не искаше да ги качи.

Редактирано от vp81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва, яко е, че Шкода върви към унифициране на гамата, този бял рапид може спокойно да се сбърка с октавия.

Всъщност ако наистина тази година сложат нов фейс и на Фабията (а по-нататък и на Супърб), продуктовата им гама ще стане като матрьошки :D Подобен външен вид, само размерът е различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва, яко е, че Шкода върви към унифициране на гамата, този бял рапид може спокойно да се сбърка с октавия.

Всъщност ако наистина тази година сложат нов фейс и на Фабията (а по-нататък и на Супърб), продуктовата им гама ще стане като матрьошки :D Подобен външен вид, само размерът е различен.

Като АВдитата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.