Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за закупуване на Rapid


angel40

Recommended Posts

  • Отговори 427
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    32

  • bega4kata

    31

  • angel40

    29

  • mordo

    26

Най-много писали в темата

Държи се като бензин (иска непрекъснато да е в обороти) ... свикнал съм дизела да клопа и да върви в ниски обороти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, днес бях в шоурума. Харесах нормалния рапид заради по големия багажник. Отказах се от бензин. В магазина ме навиваха да си взема N1 хроно..нещо си, което се води 3+1 места и ми казаха,че ако взема 105 коня 1.6тди , данъкът щял да бъде нещо от сорта на 10лв. При положение, че нямам фирма и автомобила ще си е физическо лице, това възможно ли е? Ще имам за постоянно 10лв данък?!

 

П.С. Прочетох темите относно N1 във форума. Установих, че няма смисъл да рискувам и да се подлагам на бъдещи разправии, пък недай си боже да връщам данъци... така и така колата ще си я чакам 90 работни дни по-добре да бъде 90к.с. и да си плащам 70-80лв данък, от колкото 105к.с. и 10лв данък със трепереща джука по граници, КАТ и промяна в законите. Какво мислите?

   Добре си се ориентирал. На моя Спейс годишния данък е 63 лв. - пей сърце. :)

 

Карах тоз прословут 105 коня дизел на Спейсбека и си признавам , че по байрите покрай Соколския манастир въобще не можа да ме впечатли ... да не казвам , че на моменти се държеше по-зле от Фабията ми с 68 коня :sorry:

   Хм. Не съм останал с такова впечатление от 90 к.с. дизел, но скоростната кутия при мене е DSG. Да, усеща се на моменти недостиг на мощност по баирите, поради което DSG сваля с една-две предавки. Но това си е нормално за дизела. Заблуда е, че дизеловите двигатели не трябва да се карат в обороти, подобно на бензина. По баирите няма как да очакваш да си със 100 км./ч. на най-висока предавка. Както и да е, за мене 90 к.с. дизел е удачен избор за тези, които търсят икономичен и пъргав автомобил.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 90 коня дизел,изобщо не са малко бе.Върви си колата съвсем прилично.Особено на това по-леко купе на Рапида.

Големи състезатели станахте.90 коня на Октавия едно си е прилична мощност.Слабо е 1.4 60 коня на Фабия.Дори 101 коня на фабия не са приятни за каране.Но 90 коня тди си е удоволствие! Респективно 101 на Фабия 1 си е самолет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах тоз прословут 105 коня дизел на Спейсбека и си признавам , че по байрите покрай Соколския манастир въобще не можа да ме впечатли ... да не казвам , че на моменти се държеше по-зле от Фабията ми с 68 коня :sorry:

Ами той Спейсбека на Соколския тази година беше 90 коня? Не беше 105 коня. Вървеше си за мен колата. Колегата да я тества,  би трябвало да имат такава тестова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал 90 к с дизел, защото не се предлагаше когато избирах, но не вярвам да се държи по лошо от моя бензин 86 к с.

Разбира се конете винаги са по-малко от колкото ти се иска, но тези 90 - тина коня си дърпат съвсем прилично това купе, даже и ако е хубаво натоварено. Ако може да служи за някаква оценка : Калотина - Варна през северната дъга на София и едно кратко спиране на Добревски, 4 човека , багажник до капачката и климатик 5 часа и половин резервуар, без да зоря колата.

Хеча ми е много симпатичен, но големя багажник си е голямо предимство. Само ските не мога да събера вътре, а във старото комби ги събирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с данъка е супер. При такива разходи на гориво, данъци и 5 години гаранция няма много аргументи да се търси октавия на старо сякаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече понатрупах километри с моята и мога да кажа, че 1.2 tsi 86 коня се държи много добре - по-скоро като 105-110 коня атмосферен двигател. Спокойно поддържа скорости над 140 км/час по магистралите ни без значение дали е нагоре или надолу. Ускорява се чудесно и е учудващо икономична за бензинова кола. При нормално каране до около 100 си постига заводските данни. Предполагам, че и на дизела 90 коня са му предостатъчно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се гали колата е нормало да се доближава до заводсктие данни за разход. Въпросът е като я караш със 140-150км/ч, което си е нормално по новата магистрала тоя бензин 1.2 ще се мъчи и ще даде сигурно над 8-9/100, а ако е с повече не ми се мисли. Там е разликата с големите мотори, примерно моята Инсигниа по книжка е 3.9/100, което реално няма как да стане. Но извън града - 5/100 , на магистралата Пловдив-Бургас - с 180-190км/ч  и накрая 7/100 нафта. Ясно че Рапида не е за такива скорости, но дизелът си е дизел.

Между другото , загледах новите Сеати. Толедото е абсолютно същото като Рапида - шаси, окачване, мотор, вътре дори климатроника и половината табло е същото. А цената е по евтина. Също видях и Ибиза комби - за цената на Рапида чист елеганс получавате натъпкан с екстри комби с нави, би ксенон и т.н. т.н. и така важните за мен ЛЕД дневни.

Какво мнение имате за Сеат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 140/150 и 3 - ма души 6 - 6.2. 8 и нагоре качва при 160/170 и то ако е здраво натоварена. Все пак 150 се карат на 3500 оборота. Говорим за разработен автомобил. В началото е малко повече.

 

п.с. Със 140 спи, а не се мъчи. Това е най-удобната за мен скорост - не е бавно, не се товари двигател, има запас за доускоряване.

Редактирано от bai_galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се гали колата е нормало да се доближава до заводсктие данни за разход. Въпросът е като я караш със 140-150км/ч, което си е нормално по новата магистрала тоя бензин 1.2 ще се мъчи и ще даде сигурно над 8-9/100, а ако е с повече не ми се мисли. Там е разликата с големите мотори, примерно моята Инсигниа по книжка е 3.9/100, което реално няма как да стане. Но извън града - 5/100 , на магистралата Пловдив-Бургас - с 180-190км/ч  и накрая 7/100 нафта. Ясно че Рапида не е за такива скорости, но дизелът си е дизел.

Между другото , загледах новите Сеати. Толедото е абсолютно същото като Рапида - шаси, окачване, мотор, вътре дори климатроника и половината табло е същото. А цената е по евтина. Също видях и Ибиза комби - за цената на Рапида чист елеганс получавате натъпкан с екстри комби с нави, би ксенон и т.н. т.н. и така важните за мен ЛЕД дневни.

Какво мнение имате за Сеат?

Извинявай колега, но тези неща за 1.2 tsi, които си написал, просто не са верни. Рапидът не е кола за 180/190, а дали дизел, дали бензин си е въпрос на личен избор. Аз споделям това, което знам от личен опит и което може да е полезно на бъдещите купувачи. Разликата в разхода между двата двигателя е под 1 литър на 100 километра.

Между другото важен показател за разхода е средната скорост на цялото пътуване, а тя ако е 180/190 - разходът нямам как да е 7 на която и да е кола според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Между другото важен показател за разхода е средната скорост на цялото пътуване, а тя ако е 180/190 - разходът нямам как да е 7 на която и да е кола според мен.

:doubleup:

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от моят Rapid 1,2 TSI 86к.с. Принципно по магистралата я натискам здраво и ми дава средно 7/100 разход, но това ако минималната ми скорост е 140км/ч. В Гърция като карах по магистралата със 120км/ч ми даде 5,9/100 разход. Ако я карам до 90км/ч дотига показанията, които са написани в каталога.

Най-интересното е, че максималната скорост, която достигнах с тази кола е 201км/ч и то по GPS. Учудих се много понеже по каталог максималната скорост, която е написана е 183км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от моят Rapid 1,2 TSI 86к.с. Принципно по магистралата я натискам здраво и ми дава средно 7/100 разход, но това ако минималната ми скорост е 140км/ч. В Гърция като карах по магистралата със 120км/ч ми даде 5,9/100 разход. Ако я карам до 90км/ч дотига показанията, които са написани в каталога.

Най-интересното е, че максималната скорост, която достигнах с тази кола е 201км/ч и то по GPS. Учудих се много понеже по каталог максималната скорост, която е написана е 183км/ч.

 

Да не си карал по надолнище? Такава голяма разлика ми се струва екстремна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема за рапид в чешкия форум,105 коня беше вдигнал 212км.май.

Винаги колата която има багажник е по-аеродинамична от хеча.Може би и това помага за тези постижения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички коли дават голяма разлика. И твоята би направила повече от каталожните 227, ако в България имаше къде да вдигнеш 250 без да те е страх да се пребиеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потвърждавам, че колата с лекота достига каталожните си данни за максимална скорост и определено има резерв за доускоряване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички коли дават голяма разлика. И твоята би направила повече от каталожните 227, ако в България имаше къде да вдигнеш 250 без да те е страх да се пребиеш

На моята каталожните ли са 227?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята каталожните ли са 227?

Не, на PUF_PAF, съобщението ми излизаше веднага след неговото, явно не съм догледал, че се е вклинило още едно.

 

EDIT: На твоята 248

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, при мен са 236 каталожните.

 

Наистина се достигат без драма, но са си реални по-скоро

 

Тоест няма как да ги надвиша с 20км както колегата с Рапида...затова ми се стори странно. За аеродинамиката Сами е прав, аз съм с комби и се усеща повече страничният вятър

Редактирано от PUF-PAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше лек наклон, но не беше кой знае какъв. Със сигурност е помогнал, но и на равно не се затруднява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо, при мен са 236 каталожните.

 

Наистина се достигат без драма, но са си реални по-скоро

 

Тоест няма как да ги надвиша с 20км както колегата с Рапида...затова ми се стори странно. За аеродинамиката Сами е прав, аз съм с комби и се усеща повече страничният вятър

 

На няколко места в нета и в Owners manual на модела за 1,8 TSI 4x4 DSG пише 227 km/h. За 1,6 CR DSG пише 191 и в нета и в Owners-а Owners-а, а аз 200 km/h по километраж съм правил на няколко пъти без проблем, но това със сигурност е под 191 по GPS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А скоростта дадена в книжката по километраж ли е или по ГПС ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сигурно оттам идва разликата - около 10km между реалното и километража. Т.е не караме с толкова, колкото показва. В книжката трябва да е реалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.