Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странна миризма Шкода Фелиция-презареждащ алтернатор.


PharrellVP

Recommended Posts

Колеги, измиването на колата не даде резултат. Възможно ли е обаче миризмата да бъде свързана по някакъв начин с изгорелите газове?

 

Между другото горивен филтър на колко км се сменя? Питам, понеже ОТДАВНА не съм сменял такъв....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти мирише само по един и същи маршрут, т.е. миризмата да е от маршрута , а да не е от колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...


Не. Единия път беше на АТМ "Тракия", а другия - на пътя между Стара Загора и Хасково. Плюс това миризмата продължава до след изстиване на колата /т.е. като паркирам и минат няколко часа, ориентировъчно/.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колкото разбра , че колата ти е моноинжекцион (ако снимката , която пусна е от твоита кола) , толко си изкорубил и катализатора , ама това е друга бира ... според мен някъде изпуска генерацията и ти пълни купето с газове .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...


Да, снимката е на моята коля и да, моноинжекция е. Това в червено не го разбрах. Това с генерацията може ли да ми го обясниш? Днес смятам да замеря и тоците. Последно на 01.08.2013г. като сменях акумулатора ми ги замерваха - 14,8 /измерен тогава/ ми пише в гаранционната карта. А генератор тогава също измервах отделно - 15 мисля че беше показал.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в началото беше писал , че катализатора е махнат , а най-често на "развалени яйца" мирише , когато катализатора е свършил ... това с 14.8 не е добре (много е високо) и ако се увеличава с увеличаване на оборотите значи алтернатора не е в час (на мен ми се е случвало подобно нещо , но тогава светна и лампата) ... аз лично нямам никакви идеи как така след дълго каране ще се вмирисва колата , а на кратки не .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka смърди и акумулатор , който се презарежда - в случая има резон , ако се изпарява малко количество електролит през

отдушника му.Имах напълно аналогичен случай с презареждане при Пежо 309.

 

Бягай на електродоктор , причината търси или в реле регулатора или имаш пробил/прекъснал диод от изправителната

група.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...


Да, колега. Абсолютно си прав! Не мислех, че е от акумулатора, въпреки, че преди месец го купувах. Но миризмата адски наподобяваше на акумулатор. Плюс това смених за отрицателно време 2 чифра предни крушки и един халогени, сега отиде и лампата на задна скорост отзад.
Преди малко замерих тоците:

изключен двигател - 14,8 /.акумулатор/
включен двигател - 18!!!! /генератор/

Утре отивам на "електродоктор". Казаха ми, че вероятно е реле регулатора. Диоден блок вероятно не е, понеже той пропускал ток, а при повреда там - би бил обратен ефекта /разреждане/. Утре ще ми кажат със точност за какво иде реч и ще пиша пак!

ОТНОВО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, ОПИТАЛИ СЕ ДА ПОМОГНАТ ИЛИ РАЗВЕСЕЛЯТ ОБСТАНОВКАТА !
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених реле регулатор (30 лв.) и свалих генератора, за да го замери майстора. Вътре пристърга с шкурка ... мисля, че каза колекторите, после замери, монтира обратно и ето какво видяхме:

 

работа на обороти - 14,15

работа на на 2500 оборото /средно/ с включени светлини и парно - 14,05

 

Според това, което съм чел смятам, че тоците ми вече са добре. smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам 4 въпроса, на които бих се радвал да успеете да ми дадете отговор. Те са свързани с прикачените снимки, а именно:

1. На генератора има закачено едно бяло квадратно пластмасово нещо. Какво и за какво служи?
2. След смяна на гарнитура на главата, нормално ли е омасляването, което се вижда на снимките?
3. Как, по дяволите, да накарам крушката в багажника да свети? И правилно ли са свързани кабелчетата /ако така може да се определи по цвят, примерно без да се замерват/?
4, Според капачката ми, какъв антифриз е препоръчително да използвам?

post-9237-138453493661_thumb.jpg

post-9237-138453493685_thumb.jpg

post-9237-138453493705_thumb.jpg

post-9237-138453493712_thumb.jpg

post-9237-138453493717_thumb.jpg

post-9237-138453493726_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно гарнитурата - не е нормално да тече.

За антифриза - понеже си с чугунен блок можеш да ползваш всякакъв антифриз - аз карам на руски жълт.

За лампата в багажника - няма значение как слагаш жичките, на крушката й е все тая от коя страна подаваш + и от коя -. На Фелиция "бутона" е в бравата на задната врата и явно е слабо място (при мен пък не гасне лампата) - разумно решение е външен бутон (който съм заслагал от година насам smile021 ).

За бялото нещо - друг ще каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тая кола двигателя духа. Светлината в багажника трябва да свети само когато са включени габаритите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A пък бялото нещо е противосмутителен кондензатор 1 микрофарад за отстраняване/туширане към маса на високочестотни смущения

( хармоници) , предизвикани от работата на генератора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като млад шкодаджия и мен се опитваха да ме убедят едни майстори , че този двигател е създаден за да тече масло от него , е спрях да ходя по майстори и двигателя ми спря да тече ... и да изхвърлиш тия вагенови лули , че правят сериозни проблеми като свъшат гумите под тях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Макар, че смених реле регулатор преди повече от месец вече, забелязах отново, че парното променя силата си на духане при подаване на газ и спадане на силата съответно при нормализирането на оборотите до под 1000. Също така и фаровете "заиграха" /промяна в силата на светене/. Възможно ли е да е пак релето или май трябва да се обърне повече енимание на колекторите в генератора? Нямам си идея защо пак имам същия проблем. Надявам се тази седмица да ми излезе малко свободно време, за да я закарам на електро-доктор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади релето и виж четките ако са заминали обърни внимание на колектора,при мен беше така слагам ново реле и няма и месец едната четка свършила смених колектора и сега всичко е окей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади релето и виж четките ако са заминали обърни внимание на колектора,при мен беше така слагам ново реле и няма и месец едната четка свършила смених колектора и сега всичко е окей.

Така е , много бързо се износват при не обръщане на внимание на износени пръстени на

възбудутелната на ротора. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.