Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Комфорт модул


llllllubo

Recommended Posts

Здравейте колеги,моля за помощ.След прочит с ваг-ком ми излиза,че комфорт модула ми работи в авариен режим.Въпроса ми е как да го накарам да работи нормално.Колата е Октавия 1 АКЛ мотор 1,6 бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,моля за помощ.След прочит с ваг-ком ми излиза,че комфорт модула ми работи в авариен режим.Въпроса ми е как да го накарам да работи нормално.Колата е Октавия 1 АКЛ мотор 1,6 бензин

 

Я виж консумацията на ток има ли я и ако да колко е?? Няколко са причините за това но първо си виж консумацията дали я има при изключени всички консуматори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имам консумация 0,18ам някъде,от централното е понеже като махна бушона който се намира под волана до релетата и консумацията изчезва.Къде да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъ изчезва ти коннсумацията?! тогаз теорията ми може и да не е вярна..но пак там с въртят нещата..комфорт модула за твойта кола се намира в шофорската врата и на практика представлява една малка платка която управлява централното..я тя ги управлява по следния начин..примерно заключваш шоф врата...освен че се заключва вратата с ключа механично ключалката посредством едни микроключета дава сигнал на комфорт модула и той праща сигнал до машинките на останали врати и те да заключват...това е идеята... допускам че при теб някоя от вратите (не знам коя) се е прецакала но не напълно тоест тя се затваря и отваря нормално ама не контактува с модула...и оттам той влиза в авариен режим...

а съм озадачен че кат махнеш бушон изчезва консумацията.. обикновенно когато модула има проблем той прави една постояна консумация която е в границите 0.2 до 0.5 а и се мени...и не мож я махна чрез бушон...

но пак там се въртим.. не мога да дам съвет :( я се опитай да си спомниш дали някоя от вратите ти е правила проблем? може пък и всичко по тях да е наред ами просто информационния кабел ( двойка) да е пречупен някъде и се изгубва комуникацията и тогаз мисля че пак влиза в авариен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При отключване и заключване усещам че от шоф.врата се отключва механично,а когато отварям от другата или багажника,шоф.врата дори не се отключва.Два пъти сменям бравата на шоф.врата, но проблема си остава.Значи този комфорт модул е закачен към механизма за вдигане на стъклото,така ли?Има ли друг който се намира под краката на шофиора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами там е най вероятно... ключалката или не контактува с модула (прекъснати проводници) или микроключетата са застанали в неправилно положение и комфорт модула се шашка... я виж долната тема дет ти я пращам има подобен проблем изчети може пък да те осени идея...не вярвам модула ти да е дефектирал ами мисля че нещо го кара да влиза в авариен режим...

viewtopic.php?f=46&t=17613&hilit=%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0&start=15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отказах се да търся,понеже ми омръзна.свалях всички кори по вратите,гледах сноповете кабели,разни букси и такива неща и нищо.Мисля да сложа една ключ маса за утечката и това е....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,моля за помощ.След прочит с ваг-ком ми излиза,че комфорт модула ми работи в авариен режим.Въпроса ми е как да го накарам да работи нормално.Колата е Октавия 1 АКЛ мотор 1,6 бензин

 

Извинявай,колега,че не е точно по темата,но да те попитам къде и как точно ВАГ-КОМ индикира,че комфорт модула е в авариен режим?

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам кабел и програмата към него.Като отидох на контролера на модула и при теста ми го изписа.Това е!И ти ли имаш проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам кабел и програмата към него.Като отидох на контролера на модула и при теста ми го изписа.Това е!И ти ли имаш проблем?

 

И аз имам проблем...само че на Фабия 1,мъкна си го от поне 2години и немога да го преборя.Да не те плаша,просто аз не съм в час с жиците и електрическата логика по колата,опитвам се от тук таме да вдяна по нещо...На майстори не съм ходил за този проблем,но от ходения за 2други проблема при ДОБРИ електричари (на две различни места) разбрах,че те просто знаят кой кабел да отрежат или кой кабел да отрежат и да сложат циганско ключе от 50стотинки,колкото да работи,без никой да се занимава да види точно кое и къде е дало фира и да се смени или ремонтира.Е да ама аз не съм доволен от тоя метод или поне не за всичко.Дет се вика ключ маса мога да си сложа и сам ако реша,нямам нужда да ходя при майстор дето да ми вика "готово,колата ти е като нова,няма вече утечка,само като я гасиш и палиш цъкай ей тва тука" :)

Та стига съм се отклонявал... при мен дерта е,че ми отказа централното от дистанционното,с ключа всичко си работи нормално,но от копчетата не иска.Самото дистанционно работи,тествано по три начина (единия Боби Доктора го беше описал преди време във форума smile126 ) ,с копчетата от вътре също всичко работи,включително автоматичното заключване.Няколко месеца след това,установих,че имам и утечка 180-190мА,убеден съм,че нещата са свързани.

По-голямата утечка е на Central Control Unit, но когато пък разкача нацяло комфорт(convenience) модула,утечката изчезва.При мен модула е в краката на шофьора,над педала за газта.Също забелязах,че немога да изтрия ключа от паметта на модула.Сега съм решил да рискувам и да си купя друг комфорт модул за да тествам как ще е с него.

Иначе използвам VCDS Lite v1.0 с кабела или пък друга програма за GSM-а,когато съм на път,но никъде не съм забелязал да ми дава,че комфорта е в авариен режим,затова ми и стана интересно дали не съм го пропуснал това.Като пусна теста извърта всички тестове и накрая ми дава просто Modul Test Finished или нещо от сорта.Ако правилно съм те разбрал,къде да гледам,значи при мен не го разпознава като авариен режим...

Благодаря ти за отговора,колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа значи при общото тестване и при мен не излиза,не съм работил с тази програма за телефона и не съм запознат.Като я свържа към компа и отворя програмата,ми излизат различни контролери-двигател,комфорт модул,централно заключване и т.н.Като тествам само контролера тогава и ми го изписва това.дано съм ти бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,значи правилно съм те разбрал къде го изписва аварийния режим,може би не съм се изразил правилно просто.

Колега,а пробвал ли си да влезеш в GATEWAY контролера и там в Meas.Block да видиш какво става?Пиша по спомен,че нямам компютър пред мен,но мисля,че от канал 130 нагоре (3-4 канала са) можеш да видиш някои отделни модули като врати поотделно,комфорт модул и др. в какъв режим работят.Всички трябва да с в ДВУпроводен режим (стойност 1),ако има някой със стйност 0 (ЕДНОпроводен режим) ,значи там има проблем.Ако не си проверявал това,провери го.

А с коя версия Ваг Ком си между другото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега версията е 409.Гледам че си от Пловдив,ако имаш свободно време може да я разцъкаме някой ден,че аз не разбирам много от тази програма.ако пиеш ракия ще почерпя с едно шише:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,дано темата е още актуална.Имам следния проблем.Не ми работеше плафона при команда от никоя врата.Смених цк ключетата и сега плафона свети от всички врати,но предните спряха да се заключват и зумера за фарове вече не свири.объркал ли съм нещо,модула ли ми се прецака или може да се оправи с VAG-COM.Разглобих няколко пъти предните врати и не виждам нищо счупено или разместено.Когато принудително натисна микроключето от платката за отключване, моторчето тръгва,а другото (за заключване), нищо не става и от двете врати.Както и не могат да се отварят и затварят вратите с ключа от вън.Благодарен ще съм за всяко мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не мога да те разбера.Какво си сменил?Микроключетата ли?И как така не се заключват вратите.От копче ли ги заключваш или от ключа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,смених микроключетата,а вратите не се заключват нито с дистанционното нито с бутона на вратата.Ако заключвам с ключа се заключва вратата,задните и багажника.Като мина от другата страна,пак същото,закл.се вратата,задните и багажника.А не се отварят и затварят прозорците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди да ги смениш се заключваха така ли?Ти кои микрета смени,има едно което е закрепено на самата брава и седи отвън.Захванато е с една пластинка за бравата и според мен то е само за зумера за забравени светлини.В самата брава има мисля още четири микрета,но не съм я отварял и нз дали са същите.Ако си сменил тези в самата брава,знам ли може да си прецакал нещо.Честно не знам какво да те посъветвам.Мисля си че щом не се затварят и отварят и прозорците,някъде се губи сигнала.Провери дали хубаво си закачил всички букси.Друго не се сещам.Моята като съм я разглобявал имаше окислени кабели,но не мисля че при теб това е проблема.Успех и пиши какво е станало...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених тези на бравите,а тези вътре 4бр. са си o'k.Преди смяната се заключваха. Като смених шофьорското микре ми светна плафона и зумера просфири,но като приключих със всички врати......се стигна до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти същите са но пасват идеално и над пъпката са с пластинка така че дерюгите по ексценрика не оказват влияние на работата.До Технополиса в Люлин в къщата на втория етаж.Незнам дали проблема не ми идва от алармата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се различават крачетата ма ключетата ... примерно на едното средното краче да е общо , а при другото някое от крайните ?

Мери ли някое оригинално ключе ?

Според мен щом преди е заключвала явно тез ключета освен , че палят плафоните при отворена врата казват на централното също , че е и затворена ... гледам , че си им оставил пластинките , та може и те да не позволяват на ключетата да минат в другото положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Такаа проблема най-после е решен :)Оказаха се два скъсани кабела в гофрето на шоф. врата.Не съм проверявъл с Ваг но мисля,че там е бил проблема,понеже имах постоянна отечка 0,20а и не ми работеше дясното огледало.Всичко се оправи след като свързах въпросните кабели.Благодаря на отзовалите се колеги... smile126 Ако реши модератор може да трие темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

При отключване и заключване усещам че от шоф.врата се отключва механично,а когато отварям от другата или багажника,шоф.врата дори не се отключва.Два пъти сменям бравата на шоф.врата, но проблема си остава.Значи този комфорт модул е закачен към механизма за вдигане на стъклото,така ли?Има ли друг който се намира под краката на шофиора?

точно като при мен...аз сега търся да закупя такъв модул :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.