Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия проект; от 742.12X към 781.136


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

Купих мотор от фела без глава за 100 кинта, разглобих го трябва само да разпробия  три дупки за шпилките, където ще се захваща и почвам да сглобявам. Ето малко снимки на измитият блок:

 

032578489.jpg?r=0%C2%A0%C2%A0

032578488.jpg?r=0

032578490.jpg?r=0

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

За кое ще пробиваш отвори?

Провери дали размерите на лагерите на разпределителния вал са същите като за валовете, които имаш, или са по-големи и ще ти трябва разпределителен вал от Фелиция след някоя година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разширява отворите за зaкрепвaнето към скороснaтa кутия. Ако блокa е преди август 1997 размерите нa отворите в блокa за лaгерите на рaзпределителния вал сa същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали размерите на лагерите на разпределителния вал са същите като за валовете, които имаш, или са по-големи и ще ти трябва разпределителен вал от Фелиция след някоя година.

Няма проблем фелата е 96та и раз. вал пасва отлично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си масичка , задния капак не е за тази работа 

Еее ти пак! Имам там, една дървена операционна маса.   ;)  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко Н.М. затягаме основните и биелните черупки на 781 мотора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпробваш познанията ни по чешки ли? :)  Би трябвало да го има има и преведено на нашенски в книгата на Цедрих, има я и схемата на затягане... ама в момента не знам точно къде съм я забутал, а линковете към "литературния" сървър вече не работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колко N.M.  затягаме главата на фаворит мотора , че нещо  неуспешно си превеждам таблицата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По старо му 2кг , по ново му 17-20 Нм плюс два пъти по 90 градуса .

Почва се от средния болт към колекторите и въртиш кръгово по часовниковата стрелка.

Аз лично стягам веднъж на по 2 кг и после проверявам поне два пъти след това , защото първите болтове охлабват малко при стягане на последните ... почисти и прекарай резбите преди стягане ... по спомен резбата беше 11Х1.5 , ама ако имаш резбомер я провери , че не съм съвсем сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

  Да опресня малко темата!

След ревизирането на мотора с нови сегменти, вал от 136Х и цялостен ремонт на главата, плюс карбуратор WEBER 34, ми е обещана и 5 степенна кутия от Шкода 125. Да видим , ако я взема до една седмица,  след това вкарвам синята в бокса и почвам да работя по поставянето на 135така!  

 

032792930.jpg?r=0

032792999.jpg?r=0

032793012.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай някоя снимка в близък план на карбуратора !  :wacko_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тенденция да ти дави  Ванко , този карб храни коли около 90 магарета , ще си поиграеш леко в посока на по малки

горивни жигльори. :)Виждал съм го на Ланчия Гама Скала 2000 кубика.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Криво ляво го сложих на 742 мотора и да ти кажа честно , святка се ама ми се струва , че му идва в повече бензина.

А не знам за 280/265 вал как ще се държи? Един приятел каза , че е виждал форд сиера 2,0 с такъв.

Редактирано от Skoda 130LR/h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криво ляво го сложих на 742 мотора и да ти кажа честно , святка се ама ми се струва , че му идва в повече бензина.

А не знам за 280/265 вал как ще се държи? Един приятел каза , че е виждал форд сиера 2,0 с такъв.

Следи ми темата в Шкода и Класик форума , живот и здраве почвам в началото на април непосредствено след Класик дей 2014 на Калояново

имам заложен вал 280 /265 градуса с пружини в проекта , ще споделям и в таз тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Ще се отзовавам и там , да обменяме опит и идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Вече събрахме нужните части  за проекта , ето я и последната "съставка" 5 ст. 130 кова кутия  получена днес. Остава да се измие  ,  и да се направят дупки , а по празниците ако не излезе нещо мисля да качвам мотора . 033009727.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През работно време ми остана свободно време да измия и кутията.  След работа разпробих дупки, и сглобих мотора с кутията . Пробвах с фаворитов стартер редуктор но не става поради простата причина , че зъбите идват къси и прескачат. След това избих венеца сложих 120ков + 120ков стартер и заспа. 033020044.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някаква схема за редукторния стартер, но трябва да се разровя да видя къде беше точно. Иначе перфектно си лъснал мотора и кутията. Боядисай само изпускателния колектор и гредата на мотора! Очаквам скоро клип, с мотора качен на колата и работещ!

 

:moto:  :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криво ляво го сложих на 742 мотора и да ти кажа честно , святка се ама ми се струва , че му идва в повече бензина.

А не знам за 280/265 вал как ще се държи? Един приятел каза , че е виждал форд сиера 2,0 с такъв.

Tочно , слага се и на такава Сиера , фордовия горновалов мотор с 3 те лагера на рзпределителния вал. Ако поръчаш копир вал от Чехия

280 /265 градуса , там по може да пасне. :) От шлайфане на смукателния колектор няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая поставих мотора с кутията . Работи добре но  ,не съм изкефен особенно от към върввене. Утре ще го нося на осцилоскоп. Колко градуса статичен аванс трябва да му отпусна ? Общо взето карам с седер карб с обикновен бензин и само по колектор + 2ка тръби . Утре ще му слагаме ауспух от мотор. За напред ще му се изработи с-ма 4 в 1 нераждаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.