Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия проект; от 742.12X към 781.136


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

Може ли малко разяснения по графиката? Доколкото разбирам чешкия червеният пик показва максималната мощност, другото по-ниско червено - макс. въртящ момент /125 Нм при 6000 об./, зеленото - някакви загуби на мощност, синьото - мощност на колелата, т.е. на хАсфалта - макс. 60 катъра при тия обороти, тука сигурно съм в грешка, или пък се гледат червените цифри в дясно - 150? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

Може ли малко разяснения по графиката? Доколкото разбирам чешкия червеният пик показва максималната мощност, другото по-ниско червено - макс. въртящ момент /125 Нм при 6000 об./, зеленото - някакви загуби на мощност, синьото - мощност на колелата, т.е. на хАсфалта - макс. 60 катъра при тия обороти, тука сигурно съм в грешка, или пък се гледат червените цифри в дясно - 150? :-k

Митко , дясната ордината е функцията на въртящия момент(N.m) от оборотите ( абцисната ос , аргумента) а лявата

функцията на мощността(к.с) от оборотите( честотата на въртене на коляновия вал).

точката на пресичане на средните две графики е в областта на оптималния разумен тунинг на 781.135/136 мотора. Зелената

графика е дадената по - ниска (загубите в трансмисията , сцеплението на гумите , аеродинамката..)

 

Мощността на коляновия вал на двигателя се мери с други способи за натоварване - тарирани електрически генератор

и механична или хидравлична спирачка , но това, разбира се ,в лабораторни условия.

 

И да благодарим на Настас за дискусията и представянето на графичния материал! :) s_flag smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези данни при каква конфигурация на мотора са замерени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11.2 степен, разширени портове на 30мм. , 278 на 265 вал , 4-1 генерация запалване 10 градуса базово 30 на 4500 33 на 5500 95 к.с., 130 Nm

7_539_154082__2012-06-20_12-17-25_98.jpg

 

Стандартен 136

104,19 Nm 3686ot/min.

64,75 PS 4977ot/min.

 

7_539_154082__2011-10-28_23-04-34_16.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за тъпия въпрос, ама има ли някаква опасност за двигателя, ако се кара със стоковите пружини ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се кара до 5000об./мин. проблем не би следвало да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несбъднатата мечта на Хашек - запалителна система на Bosch за рейс Шкода :D

 

sam0963r.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на колегата lent се сдобих със разпределителен вал от 136Х (68к.с). smile035 Сега остана , да намеря карба. А да попитам, от какво и от къде може , да се намерят твърдите пружини на клапаните? И за това запалване на бош. Тази кутия от дясно , каква е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на колегата lent се сдобих със разпределителен вал от 136Х (68к.с). smile035 Сега остана , да намеря карба. А да попитам, от какво и от къде може , да се намерят твърдите пружини на клапаните? И за това запалване на бош. Тази кутия от дясно , каква е ?

За 268 вал не ти са необходими.Това е АТ захранващ блок от комп , за да захраня схемата на запалването и проверката на

работоспобността на елементите и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да питам тия 30 градуса предварение при 6000 оборота как се постигат ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има игра със тежести и пружини ;)

http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... ni-motoru/

 

И малко подкачване на диагностична и измервателна апаратура ( по възможност) - амперметър , стробоскоп , осцилоскоп. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От линка разбрах, че за всеки вал се правят различни настройки, но кое, как и защо ?! Намерих инфо и за смукателния колектор как трябва да се преправи, но тия тежести и пружинки са ми тъмна индия. Ако се намалят тежестите, по-къси пружини ли се слагат или по-твърди? Каква е зависимостта ?!

 

 

Има игра със тежести и пружини ;)

http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... ni-motoru/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Аз искам да питам тия 30 градуса предварение при 6000 оборота как се постигат ?!

Питай бат' си Наско, колко серпентини от химикалки ползва :) и как спира плочката.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да питам тия 30 градуса предварение при 6000 оборота как се постигат ?!

питай бат си наско колко серпентини от химикалки ползва :) и как спира плочката

Ей , и за това не ползувам чешко. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 


питай бат си наско колко серпентини от химикалки ползва :) и как спира плочката

Ей , и за това не ползувам чешко. :D


Аз сега, като мина съм намислил нещо за едно въже, ама ще видим. Нека махне цапаницата над устната, да не боцка пък ще видим!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на колегата lent се сдобих със разпределителен вал от 136Х (68к.с). smile035 Сега остана , да намеря карба. А да попитам, от какво и от къде може , да се намерят твърдите пружини на клапаните? И за това запалване на бош. Тази кутия от дясно , каква е ?

За 268 вал не ти са необходими..

Колегата lent каза , че вала е 248/248. А да попитам , колкото повече се качват градусите толкова са по-добри параметрите на вала ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото са по- големи градусите, толкова повече ти отваря клапаните и ги държи по дълго време отворени. Съответно имаш по- добро пълнене и изпразване на цилиндрите. Е и разхода трябва да се качи малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще карам с вал 136Х изпускателна с-ма 4в1 олекотен маховик карбуратор вебер ауспух от мотоциклет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А например вал с параметри 265°/258° или 280 градуси от каква Шкода пасват, или са специални (спортни), които се продават за Фаворит Форман?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Настаско , то за научни цели и лабораторни упражнения по съответната учебна дисциплина по ТТ , (я къде отидох)

 

Иначе - върхът на сладоледа , без коментар - заинтригува ме! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.