Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия проект; от 742.12X към 781.136


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

Освен себеси искам , да зарадвам и вас. \:D/ Днез намерих шкода форман 135 GLX със редовни документи , газ и 2 броя зимни гум на една зима, само за 350 кинта и мисля да я вземам. Само , че километража показва 330000 и пуше бая , но сегменти гумички пасване на клапани и ще стане като нова. Формана не бил пален от две години, целия очукан , огрухан, мотора омаслен , и на газ запали от първия път. Карах го , не се рязкаше повече от 120ката но , да приема факта , че не е каран от много отдавна и втората клапа не отварше. Като цяло съм доволен. Вие казвайте зимам ли го или не? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

A тоя варненски рапид със Ауди мотора колко коня е , че бая набираше? Баткооо , доста бързо набира стотицата евала поиграл си доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A тоя варненски рапид със Ауди мотора колко коня е , че бая набираше? Баткооо , доста бързо набира стотицата евала поиграл си доста.

 

На виден варненски гуру шкодаджия - Миро Славов( Хашек) s_flag

ако питаш мене , скачай за тия пари , продавай , купувай ( само за матор искат 250 лева базово :mrgreen: )и на мене ми трябва още един 135/136 матор , ама по Смолян фавота и фели нема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай.

250 лв ще му вземеш само на скрап.

200 минимум без мотора.

Отделно ако продадеш гуми, газова...а може да си я сложиш и на твоята си кола.

Взимай го. На далавера е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Днес намерих шкода форман 135 GLX със редовни документи , газ и 2 броя зимни гум на една зима, само за 350 кинта и мисля да я вземам. Само , че километража показва 330000 и пуше бая , но сегменти гумички пасване на клапани и ще стане като нова....

Вземай я. И оная бежовата петица. ;)

Освен всичко останало, което смяташ да правиш, като профилактика по двигателя, аз бих сложил и нови РБС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимам я. до няколко дни ще се стещна със собсвеника , за да я прехвърлим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се допитам още нещо. погледнах в нета колко коня е 135 GLX и се оказа , че е 54 кс. със вал от 136х и добра хранителна с-ма ще постигне ли 68 -70 кс. ? И каква е разликата в двигателя от 135 58 кс. , пак в буталата и във разпределителния ва ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се допитам още нещо. погледнах в нета колко коня е 135 GLX и се оказа , че е 54 кс. със вал от 136х и добра хранителна с-ма ще постигне ли 68 -70 кс. ? И каква е разликата в двигателя от 135 58 кс. , пак в буталата и във разпределителния ва ли ?
54 коня не ми е известно да има , явно има някаква обърка.Двигателя си е с вдлъбнати чела на бут

алата( леко дефорсак , с по - ниска степен на сгъстяване).Както казва и Настаско , това е по - хубаво като вид защита на

клапаните от екстремизъм.Това не е толкова съществено.

 

Айде , събирай пара за вал и хубав двукамерен карб , имам и аз един подобен проект ,

ще ги синхронизираме. :) s_flag.И повече можеш да изкараш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вал 265°/258°, 6,5/6,3mm

Карб Sedr главата -0.6мм. генерация 4-1

037_2012-02-16_23-06-55_55.jpg

 

Скоро ще тествам същата комбинация но със 280 градусов вал. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има форман 54 кс. Имам книжка за фаворит форман фелиция. И там пише , че моделите на фаворит има 40, и 42 квт. но това не е от значение , защото разликата е само в степента на сгъстяване и във разпределителния вал , според кижката. Утре зимам формана. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формана е пред къщи , след 20км. Път (на ход). А по талон е 40 квт. Или 54.4 кс. И е 94 г. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

действаи смело. Дръжките на прозорците ако няма да ги ползваш, прати насам с еконт. Ако има оборотомер, пази го че е 1:1 с оборотомера на Шкода 136 купе. Има една интегрална схема Tesla която много гори а не се намира по магазините.

Вентилатора на радиатора е 1:1, стартера, ако е обикновен, ще ти трябва и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера е доста по-малък от на 120ката и мисля , че е редукторен ама пак не съм сигурен. А ако е редукторен , става ли на 120ката със 135 мотора и венеца? И да попитам за енти път; 135така е 54 кс. ако купя разпределителен вал от 136Х (68 кс.) И ако пипна другите неща , ще стане ли 68 бейгира (кс.)+? Или 54ката има и други разлики освен вала бутала и карба от 136Х? Извинявам се за повтарящите въпроси. s_flag П.п. Картер от 120ка алуминиев става на 135ака нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си хубав двукамерен карбуратор с механична втора клапа, един 280 градусов вал съвсем не е зле за ежедневка.Ако направиш и една прилична генерация, съвсем спокойно трябва да се постигнат 80-90 к.с. Картера се сменя заедно с маслоприемника, но трябва да се скъси малко планката, която държи цедката, защото поне при мен идваше дълга. Аз съм я скъсил с около 1,5 см.

 

 

 

Стартера е доста по-малък от на 120ката и мисля , че е редукторен ама пак не съм сигурен. А ако е редукторен , става ли на 120ката със 135 мотора и венеца? И да попитам за енти път; 135така е 54 кс. ако купя разпределителен вал от 136Х (68 кс.) И ако пипна другите неща , ще стане ли 68 бейгира (кс.)+? Или 54ката има и други разлики освен вала бутала и карба от 136Х? Извинявам се за повтарящите въпроси. s_flag П.п. Картер от 120ка алуминиев става на 135ака нали?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера ако е нормалния става,ако е редукторен - пак става,но на кутия от фаворит.На 120-ковата кутия мисля ставаше с някакво леко преправяне,не съм абсолютно сигурен.Този 135 който си намерил е 40 киловата или 54 к.с.,оборудван със съответната горивна система.За да го засилиш можеш да направиш следното - друг карбуратор(не Пиербург-а),задължително разпределителен вал и евентуално може да смениш буталата с такива с равно чело от 136.Но може да не сменяш буталата,а леко да шлайфаш главата,с което ще постигнеш същата степен на сгъстяване.Стандартно е около 9:1,добре е да постигнеш 10:1 или до 12:1,но там вече става по-сложно после и откъм настройка на аванси и т.н.Така стигаш 70 к.с. а и малко повече.Естествено ще ти се вдигнат оборотите при максимална мощност,за което може да сложиш по още една шайба под пружините на клапаните.

 

Ако имаш интерес към разпределителен вал от 781.136Х(68к.с.) мога да ти предложа такъв много изгодно,който вече не ми е необходим,защото смених колата(пиши на ЛС)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moя проект е със стаертер от VW Transporter 3 , но тряба да се мине на венец на маховика от 105/120 - ка, защото е бендикса му

е с прави зъби.

За запалитената система - тези дни ще наснимам и пусна мое коренно различно решение с преработено делко на Bosch със сензор на Хол и комутатор и бобина от VW Golf 2 /Passat 3, характеристиките на чешкото изобщо не ми харесват.

 

За карб - най добре търси от сорта на Weber 32.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес докато бърниках колата , погледнах предните седалки и ми се стори , че ще паснат и мисля да ги монтирам. Цял ден си играх да ремонтирам карба , че на бензин не работи добре . Почистих го хубаво но пак от време на време хълца и гасне въпреки , че магнит винтила за празен ход си работи. Не знам , дали не е от стария бензин. За мен този пиербург е недомислен усложнен боклук. От JIKOV 32 SEDR съм много доволен. П.п. Съседа преди една две години имаше в тях два карба WEBER двукамерни, които не му трябват мисля , че са от лада 1500 или от полски фиат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съседа преди една две години имаше в тях два карба WEBER двукамерни, които не му трябват мисля , че са от лада 1500 или от полски фиат.

 

Лиценз на Weber 32/34/36.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6000 оборота 33 градуса предварение 95 коня 98 коня 35 градуса 98.2 коня 37 градуса fulcrum тва май ще ти е полезно

, над 35 градуса е абсурд до оживее мотора

7_539_154082__2012-09-25_15-11-43_23.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.