Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия проект; от 742.12X към 781.136


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

Гена, точно на теб няма да обяснявам какви са предимствата на редукторния стартер.

А за паленето е от колата. Беше слято написано и нарочно го отделих в ново изречение, за да бъда разбран, че паленето не е от стартера. Обаче, ако стартера се тормози и върти по-бавно поради ред причини и паленето няма да е от четвърт. ;)

Нещем такъв стартер. Трябвало някакво преправяне разбрах....аз и кога ли я паля, ама редуктора кефи. Като западен автомобил има глас. Ама то Шкода винаги си е бил западен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

Аз пея друга не шкодова песен за стартер , само да барна два финални акорда ;) . Бързото палене е от два фактора при редукторния Фела стартер

един зъб разлика в зъбчатките и по голямата скорост на въртене на редукторния. Събрани заедно се нарича друго преводно отношение. :)

 

Перфектно ревизиран с нови четки и по високата пускова честота на въртене( фактор за пусковия процес при всеки ДВГ) е равносилно на

изплющяване на камшик - Дииийййя Maркооо.! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире , зъбците и на двата стартера са 9 . Но разликата е в стъпката на зъбците , и от там диаметъра е друг. Не е само до двигател ! Преди да сложа редукторния , не можеше да пали толкос бърДжи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире , зъбците и на двата стартера са 9 . Но разликата е в стъпката на зъбците , и от там диаметъра е друг. Не е само до двигател ! Преди да сложа редукторния , не можеше да пали толкос бърДжи ...

Модул на зъбно колело се казва , инженер ще ми ставаш Ванко!

 

Значи единия фактор ( броя на зъбите) за предавателното отношение отпада.Останалото съм го написал в предишния ми пост - е да де .....

все фактори! :)Безспорно съм съгласен - не е само до двигател.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.