Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb Business+ 1.4TSI,6M или Octavia 3 Elegance+ 1.2TSI,6M


chavdarlk

Recommended Posts

Честито ! Много да те радва s_flag

Определено 1,8 си е за този автомобил :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • chavdarlk

    21

  • VALDO

    7

  • bega4kata

    6

  • Milen Dimitrov

    6

Най-много писали в темата

Много се радвам Чарли, че смени концепцията за двигателя. Сега остава гадното чакане. Ама после радостта ще е голяма. Сега остава да смените и на Мая Пижото с по-ново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Чарли:)

Бързо и неусетно да мине чакането :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Супърба не е лоша кола и претендира за високо качество и все пак висок клас. Но явно само претендира като чета как тропа и друса още като нова. Карал съм само 2 супърба 1.8 турбо бензин и 3.6 4х4 DSG. 1.8 е добър, а 3.6 наистина е кола, но той няма нищо общо с този за който питаш.

 

Аз лично за тия пари вместо нова Шкода ще си взема една Е класа 2-ра ръка и няма нито да чука нито да дрънка нито да друса.

 

Каква ще ти е поддръжката на тая Е класа обаче?

Във всички случаи - с 50-100 процента ще е по-висока!

А особено ако не е много гледана - каквито са доста от тия Мерджовци, особено когато са на повече километри.

Новото - си е ново! :smt017

И Форд го е казал - най-добрата кола е новата! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе той не е тесен, че и къс не е...

Но трудно се влиза и излиза, когато има паркирани коли по улицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как точно ще помогнат??? Като пищят непрекъснато ли? :roll:

В най-лошите ситуации сега с Октавията разминавам на около 25 см и отпред и отзад, със Супърба вероятно ще е на 10-15 см.

За това става въпрос, но си представи две коли плътно (понякога ми оставят по 20-30 см по-широко пространство от ширината на колата) паркирани от двете страни на белия гараж:

post-2459-138453494804_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как точно ще помогнат??? Като пищят непрекъснато ли? :roll:

В най-лошите ситуации сега с Октавията разминавам на около 25 см и отпред и отзад, със Супърба вероятно ще е на 10-15 см.

За това става въпрос, но си представи две коли плътно (понякога ми оставят по 20-30 см по-широко пространство от ширината на колата) паркирани от двете страни на белия гараж:

[attachment=0]Garage.JPG[/attachment]

 

Колега моя приятелка имаше същия проблем с паркиращите коли пред входа на къщата и'. До колкото си спомням подаде оплакване /придружено със снимки/ в общината и след известно време,и сложиха колчета , пред входната врата забити на улицата.

Това се случи преди 3-4 години и сега не знам дали все още има такава практика, но нищо не ти пречи да пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееее...стига де! Не ми казвай, че не можеш да сгънеш колата в гаража. Не е тясна улицата, за да ти е притеснително маневрирането. Но пък може и снимката да ме лъже. Обаче можеш да направиш по-широко мястото за качване. Махаш по един бордюр или там както се казва тоя камък и правиш на по-широко наклона/захода към гаража. Даже може да го пуснеш по-висок в двата края, за да може като паркират колите да е по-трудно да го преодолеят. Ще действа като ограничител за наглите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърб-а не е много по-широк от О2, но си е доста по-дълъг и трябва да се внимава с маневрирането докато не свикнеш с новите размери. НО плусовете са доста повече и тези малките проблеми се забравят! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Автомобилът е произведен края на миналата седмица и е напуснал фабриката на собствен ход s_flag

Следващата седмица се очаква да пристигне в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile152 smile117

не остана

а моя още не са го започнали даже :(

Що бре?!Ти и Superb ли поръча?

Радвам се,че смени аватара! \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът е произведен края на миналата седмица и е напуснал фабриката на собствен ход s_flag

Следващата седмица се очаква да пристигне в София.

 

Сега някой пилот го разработва нейде из Румъния по пътя към София..., адаптира мотора и окачването специално за Чавдар ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли това е имал в предвид - да пътува от завода до София, те излизат от него да се наредят на паркинга и след това на автовоз. Няма вариант един човек специално да я кара от там, да плаща всики такси и гориво.... а й кои клиент ще вземе такава кола?

Скоро ще търкаш нова седалка s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile152 smile117

не остана

а моя още не са го започнали даже :(

Що бре?!Ти и Superb ли поръча?

Радвам се,че смени аватара! \:D/

Остана подписа да оправиш,че забрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Подгряването на челното стъкло наистина е много полезна екстра за всеки, който използва автомобила си редовно през зимата.

Тази вечер предното стъкло се беше обледенило на около 3/4 от площта си.

Точно за 20 подгряване нямаше никакви следи от леда, само трябваше да се забърше стопената вода с чистачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам една пратчица от Чехия ... да видим кога ще присигне :come_to_me: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking?match=90291817710

Interlogistika са Българският партньор, Цецо дали няма нещо общо :rolleyes: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом пътува по GLS и е пристигнало днес във Варна, значи утре ще е при теб по Интерлогистика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Пиша с малко закъснение, поради липсата на форума последните дни...

На 14 ноември автомобилът стана на 1 година! :happy_birthday_1:

Още в началото бяха добавени някои допълнителни глезотийки:
- предни калобрани                              KEA800001.jpg
- странични хром лайстни                    kga800001.jpg
- кожен калъф за подлакътника           s2-dpl600001.jpg
- хром рингове за климатроника          o2f-ctring.jpg
- пластини за ръчката на седалката   s2-st-ins.jpg
- изолационна кора за предния капак s2-hdstl.jpg

През този период всичко беше преобладаващо добре, но не липсваха и някои проблеми.
Добрите впечатления са напълно оправдани, защото все пак класата е на ниво.

Като цяло, оплакванията от автомобила са следните:
- Трудно включване на 3-та скорост (явно съм голям карък, защото същия проблем имах и с Октавията... :BangHead: ). За съжаление проблемът се проявява на практика ежедневно и нерядко води до критични ситуации. На няколко пъти дори се случи да влезе 1-ва скорост вместо 3-та, и то в ситуация при която се налага бързо изтегляне...
- Странни звуци от окчването при преминаване през участъци с относително плавно пропадане на пътя. Положението беше идентично с Октавията, това явно си е проблем на марката като цяло.
- Бучащ шум отпред при движение с около 20 км/ч. Шумът е доста силен и се усилва при завиване наляво, при завиване надясно изчезва напълно.
- Скърцане на уплътненията ва вратите. Този проблем за мен е най-големият срам за Шкода :ranting: ! Няма друга марка, при която да има този недопустим проблем! Най-странното е, че се проявява само при двата модела от най-висок клас - Октавия и Супърб... При другите модели не съм го срещал.
- Подлакътникът потраква неприятно, и на практика не мога да го използвам в издърпано положение. Добре, че не усещам дискомфорт в прибрано положение.
- Облегалката на шофьорската седалка скърца и пука при най-малкия натиск назад или настрани. Установих, че проблемът е свързан с елементите на подгряването. Решението беше да пристегна със здрав конец предната и задната страна на облегалката.

Отделно от гореизброеното имаше и две случки, за които определено производителя няма никаква вина:
- още на около 4000 км ми напълниха резервоара с нафта. След 3 часа разправии нафтата беше извадена до напълно сухо. За съжаление крайния резултат беше ненормална индикация на оставащото гориво на таблото - при пълен резервоар показваше 1/2, а при наполовина пълен показваше вече 0. В Еуратек успяха да възстановят нещата почти напълно - сега при движение надолу стрелката прави връщане с около 2 мм назад точно в средата на скалата, което е приемливо за мен.
- Градушката в София. Щетите бяха масови - 2/3 от автомобила - цялата горна линия и цялата дясна. За моя радост нещата бяха възстановени без следи, и то за 8 дни вместо обявените 30 дни  :PDT_Armataz_07:  !

Ето и малко статистика към 14 ноември:
- пробег - 14141 км
- среден разход по колонка - 7.8/100
- съотношение градско/извънградско - 9000 км / 5000 км ( 65% / 35% )
- среден разход градско - 9.0/100
- среден разход извънградско - 5.7/100
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.