Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb Business+ 1.4TSI,6M или Octavia 3 Elegance+ 1.2TSI,6M


chavdarlk

Recommended Posts

Днес направих тест драйв на двата автомобила. Умишлено избрах маршрут, който включва много типични и добре познати за мен участъци.

ЕТ - надлез Надежда - Кауфланд Банишора - Щросмайер - Кукуш - Орион Промишлена Зона - Бакърена Фабрика - Връбница - ЕТ.

 

Определено Октавията отпада, защото вози значително по-твърдо от предишното поколение (О2).

На предния тест драйв (Рейнбоу Плаза) маршрута беше по по-добри настилки и не се усещаше толкова явно.

 

Возията на Супърба е по-добра и от на О2, но разликата не е значителна. Конкретният екземпляр издаваше много интериорни шумове (повече от О3, която беше абсолютно безшумна :smt017 ), най-силно от задна дясна врата. Коментирахме със служителя от ЕТ, че това е много нетипично, но все пак беше налице :? .

---

Сега опциите пак са две - Супърб 2 ФЛ или да си запазя сегашния автомобил.

Размишленията продължават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • chavdarlk

    21

  • VALDO

    7

  • bega4kata

    6

  • Milen Dimitrov

    6

Най-много писали в темата

Плюсове на запазването на сегашния автомобил

- Няма да похарчиш 20 000 лева за смяната му

 

Плюсове на новата кола

- Качваш се на много по-нова като технологии, по-голяма и по-комфортна кола

- Както сам казваш, цената, която ти дават за твоя стар, автомобил е непостижима на свободния пазар, освен това ще пада все повече и повече

- Похарчените 20 000 лева ти дават 5 години спокойствие относно евентуални ремонти по старата кола

 

Аз лично бих гласувал за новата s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре,на Супърба са му доста тежки вратите и при неравности почват да поскърцват,но проблема е решим, или с регулиране или по друг начин.При мен се появи на третата година на шофьорската врата,но го оправих.От ЕТ ми казаха,че този проблем го има при всички продадени от тях С2. ;)

А и все пак си избрал доста душмански маршрут.На мен кокалите ми скърцат по него,та камо ли на колата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, какво му е на сегашния автомобил?

Волан - 150 лв

Щети - имаш каско

Акумулатор - нормално

Брава - около 300 оригинална и около 100 друга

Гуми - ами и нова да си вземеш пак ще трябва да си купиш зимни или летни гуми

Според мен ще се вкараш в ненужен разход за нова кола, при все че твойта си е супер. Не се обиждай, но просто според мен те е зачесал гъза за нова

Дай Боже всеки му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че ти бях полезен с това което ти казах за двете и се радвам че си го разбрал и сам при тест драйва!

Октавията ще и подобрят окачването след време,а дано най-накрая сложат и адаптовните амортисьори като на Голфа,както твърдят в AutoBild.

Според мен изчакай няколко месеца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако реша да си взема нова кола - лично аз бих си взел Суперба.

По-голям, със доста по-добра возия, а и с малко по-добра изработка - което също има значение.

А и фейслифта му е с минимални промени, което е плюс - поне за мен.

Докато Октавията 3 - добра е, но имам усещането, че някои неща все още не са ги напълно догодили.... Или поне такова е моето мнение.

Иначе при тия двигатели - то е ясно, че няма да се състезаваш.

Но и при двете коли тия мотори са си напълно адекватни за нормално каране - стига да не прекаляваш с товаренето.

А че в някаква степен ще се набуташ при продажбата на старата кола - да, така е.

Но после ще караш нещо ново - което няма да ти прави проблеми през следващите няколко години.

И има смисъл от това. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих тест драйв на двата автомобила. Умишлено избрах маршрут, който включва много типични и добре познати за мен участъци.

ЕТ - надлез Надежда - Кауфланд Банишора - Щросмайер - Кукуш - Орион Промишлена Зона - Бакърена Фабрика - Връбница - ЕТ.

 

Определено Октавията отпада, защото вози значително по-твърдо от предишното поколение (О2).

На предния тест драйв (Рейнбоу Плаза) маршрута беше по по-добри настилки и не се усещаше толкова явно.

 

Возията на Супърба е по-добра и от на О2, но разликата не е значителна. Конкретният екземпляр издаваше много интериорни шумове (повече от О3, която беше абсолютно безшумна :smt017 ), най-силно от задна дясна врата. Коментирахме със служителя от ЕТ, че това е много нетипично, но все пак беше налице :? .

---

Сега опциите пак са две - Супърб 2 ФЛ или да си запазя сегашния автомобил.

Размишленията продължават.

 

Когато правих тест драйв на Супърба и аз минах от части по същия маршрут /Щросмайр и Кукуш/ точно заради отвратителната настилка. После по същия маршрут карах и О3, която много зверски подрънкваше и поскърцваше, там Супърба нямаше проблеми.

Преди две-три седмици бях в ЕТ и си говорих с Любо /един от дилърите/ и той ми каза, че на ФЛ Супърб окачването е по-твърдо, същото го споменават в един от последните броеве на Ауто Билд.

Скърцането на вратите се оправя за един час, моите се разкърцаха на 8-я месец и след реглажа сега всичко е перфектно.

 

Мисля,че ти бях полезен с това което ти казах за двете и се радвам че си го разбрал и сам при тест драйва!

Октавията ще и подобрят окачването след време,а дано най-накрая сложат и адаптовните амортисьори като на Голфа,както твърдят в AutoBild.

Според мен изчакай няколко месеца!

 

Май такава опция ще има при следващия Супърб, защото и аз разпитвах за нея и нищо не споменаха за О3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ксенона се отказвам - външно няма никаква разлика, само едни LED дневни... Не си струва купчината пари - 2500 лв.

 

Двоумя се за 17" джанти, излизат много изгодно :-k .

Определено изглежда по-добре /особено при защита от лоши пътища.../, но се притеснявам за возията.

По отношение на стабилността нямам никакви претенции.

 

Някой има ли преки впечатления за разликата в комфорта между 16" и 17"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Суперб 17 са идеални, аз съм лято с 18" ( така дойде от ЕТ), супер са, но не за дупки. Направил съм около 25 000 с тях, нямам проблеми нито с гуми нито с джанти. Зимата съм с О.Z. 17" и пак съм доволем. 16" на тази кола не ми харесва, не съм пробвал и не смятам да го правя, но аз карам тази кола много малко градско. Самата кола вози много приятно, но си е за дълъг път, в града е неприятно да се търси място за паркиране, доста е дълга. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ксенона се отказвам - външно няма никаква разлика, само едни LED дневни... Не си струва купчината пари - 2500 лв.

 

Двоумя се за 17" джанти, излизат много изгодно :-k .

Определено изглежда по-добре /особено при защита от лоши пътища.../, но се притеснявам за возията.

По отношение на стабилността нямам никакви претенции.

 

Някой има ли преки впечатления за разликата в комфорта между 16" и 17"?

 

 

Чаво, ксенонът според мен си заслужава. Да, скъп е но с тези режими е чудна работа. А за джантите - 17 са задължителни smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърба не е лоша кола и претендира за високо качество и все пак висок клас. Но явно само претендира като чета как тропа и друса още като нова. Карал съм само 2 супърба 1.8 турбо бензин и 3.6 4х4 DSG. 1.8 е добър, а 3.6 наистина е кола, но той няма нищо общо с този за който питаш.

 

Аз лично за тия пари вместо нова Шкода ще си взема една Е класа 2-ра ръка и няма нито да чука нито да дрънка нито да друса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично за тия пари вместо нова Шкода ще си взема една Е класа 2-ра ръка и няма нито да чука нито да дрънка нито да друса.

 

Всеки е карал кола втора ръка и си знае какви са рисковете, такъв автогол може да си вкараш. Но всеки за себеси сам си знае.

Аз лично нямам никакви проблеми със скърцане вече година и половина, 33 000 км. Колата основно се кара с 18" , а Ксенона си е почти задължителен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У нас проблема с "друсането и тропането" до голяма степен идва и от родните пътища. Така че, човек не е застрахован и Е класа да се разтропа... Пък наистина всеки сам си преценява плюсовете и минусите на автомобил на старо, при положение, че Чавдар вече си е решил, че иска нов автомобил, не виждам смисъл да му се пълни темата с излишни разсъждения по темата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ксенона се отказвам - външно няма никаква разлика, само едни LED дневни... Не си струва купчината пари - 2500 лв.

 

Двоумя се за 17" джанти, излизат много изгодно :-k .

Определено изглежда по-добре /особено при защита от лоши пътища.../, но се притеснявам за возията.

По отношение на стабилността нямам никакви претенции.

 

Някой има ли преки впечатления за разликата в комфорта между 16" и 17"?

 

 

Чаво, ксенонът според мен си заслужава. Да, скъп е но с тези режими е чудна работа. А за джантите - 17 са задължителни smile021

 

:smt017 винаги си заслужава да се инвестира в хубави фарове.

А за джантите е въпрос на личен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така...

Подписвам тази си сутрин договора и до обяд вече си викам половин ден вече мина smile021

И ми се обаждат да ми кажат, че НЕ МОЖЕ 1.4TSI с BUSINESS пакет ](*,)

 

Подозирах го, няма такава комбинация нито в ценовата листа, нито в конфигуратора...

 

Както и да е, аз от Октавия 3 доста се разочаровах, та започнахме да търсим изход от кризата...

 

Последно, с много клизма отиваме на 1.8TSI smile049

 

Побутнаха малко от цената на стария автомобил, добавиха още малко бонус за новия, аз махнах няколко позиции и офертата за 1.8TSI BUSINESS +

- 5TT – Декорация на интериора с имитация на дърво

- PAR - ESP вкл. ABS + MSR + ASR + EDS + HBA, с HHC и TPM

- PKH - Rest assistant - система за разпознаване на умора във водача

- PS1 - Ел. огледала с подгряване, ел. сгъване и автоматично затъмнение на страничните и централното огледала

- PSW – Защита за лоши пътища

- PKV – Челно стъкло с подгряване

- PKL - категория, товарен автомобил 4+1 места (възможност за данъчен кредит)

 

се получава 41000 :mrgreen:

 

Утре пак ще се подписва.

--- P.S.

Значи по отношение на ксенона нямам угризения - сега съм с обикновени рефлектори и не съм имал проблеми. Явно са ми силни очите smile049

За джантите също реших да остана на 16" - не съм склонен да правя компромис с комфорт и уязвимост към дупки за едната гъзария!

За автмобил на старо също не съм навит - да платя цена около или над 50% от цената за нов, за нещо в неизвестно състояние и без гаранция не ми се струва резонно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Чавдаре! Приятелски ти завиждам . =D>

Само не разбрах Ръчка или ДеСеГе ?

 

п.п. ...и още нещо не разбрах - как мина от Левски в ЦСКА . smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.