Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb Business+ 1.4TSI,6M или Octavia 3 Elegance+ 1.2TSI,6M


chavdarlk

Recommended Posts

Хммм, при мен подлакътника е постоянно вдигнат и издърпан напред, но не потропва и не скърца, същото важи и за седалката. Но се появи скърцане някъде отзад - как се локализира в тоя "хамбар", не е истина... Първо реших, че е врата, после, че е задна селедка, а то се оказа..., кората "като при хечбека" в багажника. Конструктивно, има аксиален луфт от около 5 мм, съответно се "разхожда" наляво-надясно, и понеже осите и са гумирани, свирукат в пластмасовите им "легла". Сега ще ги "лекувам", съм самозалепваща, гумена лента за "леглата" и силиконов спрей за осите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • chavdarlk

    21

  • VALDO

    7

  • bega4kata

    6

  • Milen Dimitrov

    6

Най-много писали в темата

Колега Чавдар, честито за доработките по колата - още малко хром никога не е излишен :) поне на мен ми харесва.

 

Колкото до оплакванията, това с шумовете не ми се струва изрядно - бучене при ниска скорост, странни шумове от окачването....какво мислят в Еуратек по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бучащ шум отпред при движение с около 20 км/ч. Шумът е доста силен и се усилва при завиване наляво, при завиване надясно изчезва напълно.

 

Това го имам при рс-а.И дизела и бензина ок3 Но шума е шъшкащ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, има ли лек за третата предавка?При мен се появи от около 3-4 000км трудно влизане на трета... отива настрани към първа повече и запира в нещо и губя много време понякога докато я върна... Трябва да изкривя лоста повече към пета, за да влезе трета. Не знам от какво е, но ме нервира адски много. Отскоро се появи... на 80 000км съм едва. Случвало ми се е три-четири пъти, общо взето откакто сложих подлакътника - може би вече седя по-вляво...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам нищо по въпроса...

На Октавията още в гаранционния срок си бях платил по желание за регулиране на жилата, но нямаше ефект.

Сега нямам нерви да се разправям, просто не разчитам на 3-та скорост, че ще влезе със сигурност.

Не се и опитвам да натискам упорито, за да не влезе 1-в,1 защото е много стресиращо :) .

Предпочитам или да върна 2-ра или да оставя по инерция, колкото и музикални поздрави да получавам междувременно.

 

Между другото сега на Супърба си платих и регулировка на окачването заради бученето, но пак без ефект...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясна е работата. Гледах клипове и търсих в бришкода, но и там регулират жилата или сменят тампони на лоста...

 

Сами, светни ни бе човек, не мога да дойда до Варна...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, вчера се заинатих и свалих облицовката, около скоростния лост, за да видя какво става отдолу, че като слагах подлакътника не обърнах внимание... Та видях, че "ябълката" на скоростния лост е суха... и има малки, много малки остатъци от черна смазка, която беше твърда станала... Пръснах малко течна бяла грес и лоста започна да се движи доста по-лесно... Поне такова усещане имам, като карам - доста по-леко се движи - преди беше по-трудно.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Венци. Иска се ръчичка да пипне, масълце да капнеш, да се сетиш, не само да караш. Браво!

Тези коли са почти необслужваеми вече, но има местенца, където може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа... колко кеф ми правии самоо :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те предупредя, че няма да има ефект за 3-тата...

И не е от годините, поначало там си е сухичко (нямам обяснение защо).

Аз още преди 10000 км отварях и го видях това, разбира се всичко беше подобаващо обработено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, знам знам. Продължава си така, просто споделих, че след смазване е по-добре движението на лоста, иначе за третата нещо се размества и не знам какво.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Гаранционно подменят "куките" за затваряне на вратите на Супърб 2, с подобрен модел.
След повече от 3 години ежедневни мъки и нетърпимо тропане, накрая всичко утихна отведнъж!

Омотаване с различни видове ленти решаваше проблема за няколко седмици в най-добрия случай.

Като си помисля, че проблема го има още от началото на Октавия 2, а взимат мерки сега, 12-13 години по-късно!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това отнася ли се за фейса на С2 или не...?

Да, еднакви са преди и след.

Моят е фейслифт.

 

Какви са тия куки и кога тропат?

Куките са на купето, за тях се захваща бравата при затваряне на вратата.

Тропат вратите, защото са тежки и провисват, а бравата имаше луфт със старите куки.

Решението е изключително просто - пресовали са метала в средата и той се издува до подходящ размер.

Старата кука е П-образна скоба с кръгло сечение по цялата дължина. Новата в средната си част е издута.

Редактирано от chavdarlk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, не съм ги чул да тропат... Ама сега като знам, сигурно ще ги чувам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се решаваше с навиване на изолирбанд на куката.

При новия тази част дето хваща бравата е удебелена и засега няма скърцане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас - да дам един куфар с пари и после .... тиксо. Ей затова си карам кенефи втора ръка. При мен вратата явно е провиснала достатъчно да легне здраво върху куката и не скърца :)

 

Уплътненията също не съм ги чувал... странно. Може би са се удървили достатъчно за да не скърцат. За сметка на това чувам нещо откъм таблото по паветата. Някъде пред пасажерското място скрибуца, засега го ползвам да си тренирам нервите :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас - да дам един куфар с пари и после .... тиксо. Ей затова си карам кенефи втора ръка. При мен вратата явно е провиснала достатъчно да легне здраво върху куката и не скърца :)

 

Уплътненията също не съм ги чувал... странно. Може би са се удървили достатъчно за да не скърцат. За сметка на това чувам нещо откъм таблото по паветата. Някъде пред пасажерското място скрибуца, засега го ползвам да си тренирам нервите :)

Жабката ти скърца, като отвориш пасажерската врата ще видиш сериозен луф, на моят го уплътних с корк и от години не скърца.

И моите врати се бяха разкърцали, в ЕТ ги регулираха и от години всичко е тихо. Фабията и тя се разкърца, смениха гаранционно бравата и там настана тишина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, ще го погледна това. То може и аз да съм виновен де, защото разглобявах вече жабката. Затова не смея да обвинявам в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се решаваше с навиване на изолирбанд на куката.

При новия тази част дето хваща бравата е удебелена и засега няма скърцане.

Ники , жив да си , от два дена си мислех , че ми потропва някоя гайка между ушите , то се оказа дясната врата :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники , жив да си , от два дена си мислех , че ми потропва някоя гайка между ушите , то се оказа дясната врата :)

Докторе, дали все пак да не изключваме гайката, като вариант :P:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.