Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb Business+ 1.4TSI,6M или Octavia 3 Elegance+ 1.2TSI,6M


chavdarlk

Recommended Posts

Колеги, дайте мнение за двете конфигурации по-долу:

Superb Business+ 1.4 TSI / 92 kW / 125 к.с., 6M /в конфигуратора липсва Business 1.4TSI, затова съм използвал 1.8TSI/

New Octavia Elegance+ 1.2 TSI / 77 kW / 105 к.c., 6M

 

Двете конфигурации ми ги оферират на еднаква цена ~40000 лв.

Супърба е N1, докато новата октавия още не е хомологирана за N1 в лифтбек вариант.

При новата октавия първото каско (~2000 лв.) е бонус.

 

Помогнете да направя верния избор s_flag

---

P.S. Някой знае ли с колко е по-скъпа ГО при N1?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • chavdarlk

    21

  • VALDO

    7

  • bega4kata

    6

  • Milen Dimitrov

    6

Най-много писали в темата

Взимай Супърба! Като се връщахме с PRO от превземането на Стара Загора до петолъчката карахме на темпомат с 90 и даде 4.1 разход! После на магистралата спокойно си поддържаше 140.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

---

P.S. Някой знае ли с колко е по-скъпа ГО при N1?

Около 20 лева, така че разликата в данъка я избива многократно!

Ето ги най-ниските цени към момента

 

1,2 със Зелена карта 193 без Зелена карта 160

1,4 със Зелена карта 198 без Зелена карта 164

1,4 товарен със Зелена карта 211 без Зелена карта 168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Superb!
:smt017

Въпреки че Октавията е конфигурация с би ксенон и лед и т.н.

Но пък разхода на гориво градско е фрапантно различен в полза на Октавията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение е че и двата двигателя са слабички за тези коли...., особено 1.2

но всеки сам си преценява за него си

 

Другото което лично мен ме притеснява е това:

http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D ... -tsi/a4022

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Superb!
:smt017

Въпреки че Октавията е конфигурация с би ксенон и лед и т.н.

Но пък разхода на гориво градско е фрапантно различен в полза на Октавията

 

Това е разхода на 1.8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти направят оферта за двете коли с абсолютно еднаква конфигурация (екстри) и виж, коя ще ти излезе "по-тънко". Имаш много голямо предимство с това, че можеш да вземеш ДДС-то на Супърб-а.

Единственото предимство на Октавията е, че е с близо 20см по-къса!

 

Иначе твърдо +1 за Супърб-а :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря сърдечно за мненията :smt017

 

И аз клоня силно към Супърба, макар и да е малко по-стар като технология. Ксенон може и да му уредим, това да му е кусура ;)

Разчитам предимно на по-добрия комфорт. Наистина големите размери са май недостатък, особено при разположението на гаража ми.

 

Щеше ми се да има цветен и Maxi-Dot, светъл салон, фронт асистент, букса 220V, задна чистачка... както при Октавията smile049

 

Скоро ще направя един последен тест-драйв и тогава ще се решава!

---

karamba - ДДС няма да мога да спестя, само годишния данък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата 220V е ненужно набутване според мен. По-добре инвентор към буксата на запалката ~300W, бяха по 60 лв. Ще ти свърши същата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво - така е, просто не се предлага, а би трябвало... Даже имайки предвид, че работи само при активен двигател...

Пропуснал съм Start-Stop системата със рекуперирането на спирачната енергия и други неща.

Както и да е, ще му мисля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата 220V е ненужно набутване според мен. По-добре инвентор към буксата на запалката ~300W, бяха по 60 лв. Ще ти свърши същата работа.

 

Запалката мислиш ли че ще издържи 25А ? Аз малко се съмнявам smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата 220V е ненужно набутване според мен. По-добре инвентор към буксата на запалката ~300W, бяха по 60 лв. Ще ти свърши същата работа.

 

Запалката мислиш ли че ще издържи 25А ? Аз малко се съмнявам smile049

 

10 А е максималния ток.

На баничарката ми бушона е 15А за двете запалки.Интересното е, че в старото ръководство пишат 240 W, което е невъзможно.В новото беше поправено като проверявах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се спори - фабричният инвертор е 150 вата.

А и задната букса 12V би трябвало да е за по-голям ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, на колко ти оценяват "баба" Шкода в ЕТ или сам ще я продаваш?

Иначе и аз съм за Супърба. :smt017

Пък като толкова искаш комфорт що не хвърлиш едно око на Пасата - ценовия диапазон е подобен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ ми я оценяват на 15500, но това определено е цена при закупуване на нов автомобил!

Аз на тая цена не мога да я продам самостоятелно, да не говорим, че в този случай трябва да дам 1000+ за остатъчна стойност и прехвърляне.

Направих си една бърза сметка какви още разходи ми се заформят до една година:

- задни ударни тампони, задни рамена, втулки+конзоли на предни носачи ~800 лв.

- предни накладки - 100 лв.

- акумулатор - 200 лв.

- гуми - 600+ лв.

- антифриз + сп.течност - 100 лв.

- свещи - 50+ лв.

- волан - ??? лв.

- пукане при въртене на волана ??? лв.

- брава 5та врата - ??? лв.

- дефекти по ламарините - ??? лв.

май прехвърлих доста 3000 лв. ...

 

За новия автомобил се искат 10% капаро (~4000 лв.) и сумарно достигам 50% първоначална вноска и съответно 24 месеца безлихвен лизинг :mrgreen:

 

Май нямам много повод за замисляне smile049

 

Единствено трябва да реша къде да заложа, то и това се очертава лесно smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, в момента пазара е много куц. Ясно, че ЕТ иска да смъква цената и никога няма да получиш исканата цена, но пък я получаваш веднага. Освен да пробваш да я пуснеш в мобилето и да видиш какво ще стане. Лично мнение.

 

П.П.: На Фабията предната запалка е 15 ампера за около 180 W, задната в багажника 20 ампера за около 220-240W. Проверено работи без проблем инвертор 300W стига да не превишаваш тока на съответната запалка, което означава и по-малко ватове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, ама аз получавам "исканата" цена, която на практика няма как да взема при самостоятелна продажба...

Трябва да и взема поне 17000 след пазарлъка, за да стане по-изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за SuperB. За N1 данъка ще ти е около 7 лв., гражданската ще е с около 15лв повече, и ще се налага всяка година да ходиш на преглед +35-40лв. Това е от собствен опит, а и ако иманя какъв вариант да си вземеш ДДС-то или поне от горивото пак се е + .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид бюджета, с който разполагаш, имаш и една съвсем различна опция. Пускаш сегашната кола в мобилето и карс, дори и на малко по-ниска цена. Оглеждаш се за нещо от по-висок клас, било като оборудване, двигатели, че дори и от друга марка, което да е на 2-3-4 години в Германия. Разликата от парите я взимаш от банка и изплащаш, примерно, по аналогичен начин, който си избрал към момента. Вярно, ще има лихва, която следва да се заложи в крайната сума. Но така имаш опция да вземеш нещо по-мощно и с повечко екстри. За мен е спорен въпроса дали си заслужава да купиш нова кола или да вземеш за същите пари нещо, което да те глези повече, макар и друг да е пръцкал за малко на седалката преди теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и опция да ти набутат някой таралясник с добър външен вид за сума ти пари.Да не говорим колко по-скъпи са 2 3 годишните коли в Германия от тези тук.Аз лично ако можех да си позволя бих я изкарал от магазина.За марката няма лошо и да е различна.Лично мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте мнение за двете конфигурации по-долу:

Superb Business+ 1.4 TSI / 92 kW / 125 к.с., 6M /в конфигуратора липсва Business 1.4TSI, затова съм използвал 1.8TSI/

New Octavia Elegance+ 1.2 TSI / 77 kW / 105 к.c., 6M

 

Двете конфигурации ми ги оферират на еднаква цена ~40000 лв.

Супърба е N1, докато новата октавия още не е хомологирана за N1 в лифтбек вариант.

При новата октавия първото каско (~2000 лв.) е бонус.

 

Помогнете да направя верния избор s_flag

---

P.S. Някой знае ли с колко е по-скъпа ГО при N1?

 

Аз бих се спрял на Октавията, Фл на Супърба ми е адски грозен, освен това в Октавията имаш доста по нови технологии.

Ако пътуваш много извънградско силно ти препоръчвам да си добавиш и адаптивния круиз контрол, няма такъв кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.