Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос относно тампони стабилизираща щанга


luni4kata

Recommended Posts

Здравейте,

От около година карам Фабия 1 1.9 2002г. ТДИ комби , но отскоро се появи едно много неприятно скърцане или хлопане в предницата. След няколко кратно обесняване на проблема и звуците и недоверчиво отношение ( нали съм жена и все ми се причувало нещо \:D/ ) най-накрая се установи, че са тампоните на стаб.щанга и по точно единия. Но и тук идва самия въпрос - този т.нар. тампон бил с пластмасова втулка капсолован за щангата и не могло да се смени само той , ами трябва нова щанга. Може ли някой да сподели мнение , ако вече му се е налагало такава смяна. Само тампон ли се сменя - или нова щанга ? Предварително благодаря на всички отзовали се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично такава глупост като капсолован тампон на стабилизираща щанга сефте чувам, но и може да има при ТДИ моторите и подобна простотия :) . Иначе по ЕТКА излизат само гумени тампони и са консуматив който се сменя самостоятелно. Може и аз да бъркам ама вземи си смени сервиза. Тампоните за Фабия 1 1.9 СДИ в еуратек струват 13 лева комплекта от два броя.

Изчакай и някой с бегачка (ТДИ) да си каже мнението все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са сменяни и са купувани като отделна част. Нека се изкажат професионалистите относно капсУловаността. Само да вметна, че след подмяна на въпросния тампон, проблема се реши само временно и след това се оказа биалетка, след подмяната й всичко беше наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От около година карам Фабия 1 1.9 2002г. ТДИ комби , но отскоро се появи едно много неприятно скърцане или хлопане в предницата. След няколко кратно обесняване на проблема и звуците и недоверчиво отношение ( нали съм жена и все ми се причувало нещо \:D/ ) най-накрая се установи, че са тампоните на стаб.щанга и по точно единия. Но и тук идва самия въпрос - този т.нар. тампон бил с пластмасова втулка капсолован за щангата и не могло да се смени само той , ами трябва нова щанга. Може ли някой да сподели мнение , ако вече му се е налагало такава смяна. Само тампон ли се сменя - или нова щанга ? Предварително благодаря на всички отзовали се :)

На твоя модел автомобил се сменя само тампона на стаб щангата.

на Ок2 се сменя със щангата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт кой град си колежке, може да те насочим към по-добър сервиз. Ако си от София, виж в белия списък, там кои сервизи хвалят. Или направо в Еуратек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм. Днес направих справка и в ЕТ. Оказа се , че пластмасовата втулка - не е втулка , а пластмасов ограничител на щангата и върху него се слага тампона. Този модел щанги били стари , вече се произвеждали щанги с метални ограничители( чудно на кой му е хрумнала идеята да сложи пластмаса точно там :? ). Решението е нова щанга за 125 лв. + два тампона по 6 лв. бр.и нещата щели да се оправят. Благодаря на всички , които опитаха да помогнат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 лв за труд? При положение ,че се сваля моста и после може и реглаж да се наложи.

У дълбоката провинция сме така. Ако си мислиш че в еуратек ще и вземат по малко от някой друг сервиз значи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм. Днес направих справка и в ЕТ. Оказа се , че пластмасовата втулка - не е втулка , а пластмасов ограничител на щангата и върху него се слага тампона. Този модел щанги били стари , вече се произвеждали щанги с метални ограничители( чудно на кой му е хрумнала идеята да сложи пластмаса точно там :? ). Решението е нова щанга за 125 лв. + два тампона по 6 лв. бр.и нещата щели да се оправят. Благодаря на всички , които опитаха да помогнат :)

 

Тия пластмасови простотии се махат слагат се малко по големи тампони и си караш така. Няма нужда да се се сменя щангата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм. Днес направих справка и в ЕТ. Оказа се , че пластмасовата втулка - не е втулка , а пластмасов ограничител на щангата и върху него се слага тампона. Този модел щанги били стари , вече се произвеждали щанги с метални ограничители( чудно на кой му е хрумнала идеята да сложи пластмаса точно там :? ). Решението е нова щанга за 125 лв. + два тампона по 6 лв. бр.и нещата щели да се оправят. Благодаря на всички , които опитаха да помогнат :)

 

Тия пластмасови простотии се махат слагат се малко по големи тампони и си караш така. Няма нужда да се се сменя щангата

 

и аз така направих на поло, няма никакъв проблем , само трябва да се премери диаметъра на стабилизиращата щанга и да се купят същите тампони(по спомен от аутоплюс)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След поредната смяна на тези тампони, които в последствие пак се разхлопаха, майстора ми им подложи отрязано парче от пистов ремък. Всичко е ок сега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.