Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DSG или ръчна за автомобил 2ра ръка


isojama

Recommended Posts

Ръчката има по-добро КПД от ДСГ.

 

Хайде 2 роботизирани съединителя да нямат по-ниско КПД от един мануален, ако може smile056

 

Чисто технически не е издържано някак си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • evin

    11

  • Yaneff

    7

  • PRR

    5

  • VALDO

    5

Най-много писали в темата

Карба е остаряла технология, заради значително по-слабите възможности за регулиране на горивния процес и в крайна сметка по-ниско КПД

Ръчката има по-добро КПД от ДСГ. Де го колегата Стиви пак да поспорим :D

Ако става въпрос за роботизирана кутия със сух съединител ... там пък цената нещо хич не ме кефи :mrgreen:

Там щото е сух и КПД е по-голямо.А за разлика от 6ст.,при 7ст. не се сменя маслото! smile092

:smt017 А някой знае ли колко коня и въртящ момент издържа това 7степенно DSG за евентуален ремап?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчката има по-добро КПД от ДСГ.

 

Хайде 2 роботизирани съединителя да нямат по-ниско КПД от един мануален, ако може smile056

 

Чисто технически не е издържано някак си

Имах впредвид между 6ст. и 7 ст.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчката има по-добро КПД от ДСГ.

 

Хайде 2 роботизирани съединителя да нямат по-ниско КПД от един мануален, ако може smile056

 

Чисто технически не е издържано някак си

Чисто технически обикновеният съединител изпитва по-малко съпротивление, защото се върти във въздушна среда, а не в течна такава, както е при ДСГ-то от темата.

За 7-ДСГ доста отдавна се пише по форумите, че имало топлинни загуби при потегляне и за това първата била много къса...

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4222490

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя и на 6 степенното първа си е много къса. Даже съм карал тигуан със 6 степенна и може да си потеглиш от 2ра(типтроника ти позволява).

 

А относно КПД-ата е интересно ако има графика някъде, щото така да си приказваме няма смисъл, най-добре знаят конструкторите.

 

Колегата Стефан казва нещо и има логика, но пък може да се каже че при DSG 2та съединителя държат по една скорост включена и няма загуба от време по смяна на зъбчатките, така че може да се компенсира намаленото КПД от маслото в съединителите.

 

Така че наистина би било интересно да се види кое е с по-голямо кпд, обаче някъде официално посочено.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги виждам, че всички взимате максимума от колите си и спорите за стотни от секундата.... Аз съм лайк(обиновен юзър).

 

Автоматика на шкода ДСГ е прекрасен в сравнение с обикновените автоматици. Автоматик - ръчка не коментирам. За мен, е като да коментирам телефон с тъчскрийн и старата ми нокия с 10 бутона.

 

Лично мнение, че новите автомобили без значение дали ръчка или автоатик ремонта на скоростна е цифра. Френда с ръчка на дизелов опел прави ремонт за 1500лв. Колегите с Шевролети дизели им искаха близо 3000хил от официалния сервиз.

 

Просто новите коли целите са "консуматив" за 5год а останалото е късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли се бъркам или колегата evin имаше някакви проблеми с неговата DSG?Ясно е че DSG e по-удобна за шофиране,но чак да е по-безпроблемна от ръчната...Автора на темата поиска съвет,а тя се превърна в "Моето магаре е най-мъжко"За 7 степенното няма да говорим има достатъчно теми за проблеми във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът се оказа общо взето прост - запалих колата супербързо защото бързах, без да изчакам поне секунда. И софтуерът на кутията се беше бъгнал при зареждане. Нещо като син екран в Windows. Та нищо сериозно, въпреки че си изкарах акъла. Трябва да се изчаква след подаване на контакт, аз принципно паля след като изгасне чека на модулите и остане само коланът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG-то страда основно от собственик-простак и от висок въртящ момент (особено ремап). Иначе е абсолютно безпроблемен автомат. Ако ставаше дума за 1.9TDI - изборът е 100% DSG. При 2.0TDI трябва да се тества по-обстойно за шумове, вибрации, проблеми. Ако става дума за чипосан двигател - бЕгай бързо и далече!

 

Единственият ОТВРАТИТЕЛЕН проблем на DSG е, че като веднъж го покараш, повече ръчка няма да искаш да барнеш smile091

 

Като говорим кое е по-здраво в дългосрочен аспект - има DSG-та вече на по 300х км, че и отгоре.

 

Ако е добре поддържано, ДСГ то няма да ти отвори проблеми.

Въпросът е дали това, на което си се спрял - е такова.

Иначе единствения кусур на тия автомати е тоя, че трябва да им се сменява хидравличната течност - доста по-начесто.

А тя струва едни такива мили кинти....

Но кефът и удобството са страхотни! :smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва към 290 лв обслужването, какво е страшното? Караме коли за по 40-50х лъва и се плашим от 300 лева консуматив :)

 

Маховикът на DSG е по-неприятен разход, ама това е положението...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших и аз да се включа в темата понеже попаднах на едно интересно клипче:

 

По принцип не съм привърженик на автоматичните скорости (въпреки това съм карал съм доста коли автоматик и ДСГ), но това ме накара да се замисля! Мисля че загубите на тия DSG кутии са съизмерими с ръчните и за това разхода не се повишава (дори е по малък!!!). Старите хидротрнсформаторни кутии повишават разхода с около 5-10%, но и сравнително по-малко проблеми създават сравнение с DSG.

 

Лично мнение: за кола втора употреба не бих взел DSG, освен ако не знам кой е карал колата. Ако някой ден си купя кола от шоурума ще бъде DSG. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?v=zRshn74y6qs

Октавия 3 RS я дават да ускорява по бързо когато е с ръчна кутия,а и максималната скорост е по-висока.Това са данни от официалния сайт.Отнася се и за дизела и за бензина.

Значи загуби има smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че загубите на тия DSG кутии са съизмерими с ръчните и за това разхода не се повишава (дори е по малък!!!).

Ръчка 140 к.с. - 6.33 http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

ДСГ 140 к.с. - 6.70 http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загубите са по-голями защото има два първични и два вторични вала, като и четирите се въртят непрекъснато.

На всичко отгоре двата първични вала са коаксиални, както помежду си, така и с входящия.

Като се добави и по-голямото тегло - по-големия разход е сигурен smile049 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода при дсг е по-висок

:-k [-X

То е ясно че DSG има по-големи загуби от ръчна, но ми направи впечатление, че има модели на които разходът е по-малък според официални данни!! Аз съм наясно, че това е възможно единствено поради факта, че автоматика ако се кара нормално много бързо сменя от 1-6 и прави много повече смени от колкото нормален човек би направил с ръчна кутия. Така, че Сами въпреки по големите загуби има варианти кола с автомат да гори по-малко!! Ако някой друг има друго обяснение нека сподели!

(виж заводските данни на октавия 2013 1,8 ТФСИ - градско 7,1/ извънградско 4.8/ комб 5.7 за DSG, 7,8/5.1/6.1 за ръчна

http://www.autoevolution.com/engine/sko ... 80-hp.html

Има и други примери много, а като приемем и факта че ПОНЯКОГА DSG е по-бързо ми се стори доста интересно и затова се включих в темата. Казвам понякога понеже при Шкода винаги печели ръчната кутия, но при Ауди и ФВ има доста модели при които ръчката изостава.

 

Пак ще напиша по темата, че никога не съм харесвал автоматик и не бих взел особено втора употреба! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важният момент при избора ръчка или автоматик DSG е дали мераклията е Кърък.

Ако е кърък и иска после да спи спокойно хич да не си помисля за DSG.

[-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моите лаишки разсъждения, ако една кола е добре гледана и сервизирана редовно, най-логичното е собственика да се е грижил добре и за DSG-то и да няма проблеми с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.