Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разход Фабия 1.4 мпи 68 к.с.-споделете опит


setbul

Recommended Posts

не трябва да е топъл освен,ако колата не е напълно загряла,ако е топъл а колата е студена,стрелката не отлепила или е под средата термосатата за смяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами паля колата чакам да загрее малко около минута две, после тръгвам, след около няма и км имам първо сфетофар там вече като пусна парното си е леко топло, но температурата не се вдига до първата черта (не знам на колко градуса е първата черта). След още около км имам 2 сфетофар ако съм карал със 50 на 3-та тогава като спра на сфетофара почва да се вдига към първата черта някаъде между средата на първата черта и 0-во пошожение. Като карам на 4-та със 40 на 1900 оборота тогава започва да пада температурата. А като загрее до 90 градуса перката си включва нормално, нормално си върши работата според мен но щом казвате че е за смяна. Благодаря. :) Забравих да добавя също че маркуча не е много много топъл но не е и студен, средна температура има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Термостата е чисто механична част, няма електроника и датчици в него. Няма как да излезе като грешка.

Водния радиатор трябва да ти е напълно студен докато стрелката не стигне средата/90°/ Ако се затопля по-рано сменяй термостат. Тая бензинова фабия загрява много бързо ако е изправен термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, някъде бях чел че зимата колата гори литър повече, може би защото не загрява добре за това гори повече не знам, ще ходя на диагностика днес да видим какво ще покаже и там, но термостата значи си е за смяна ще питам какви пари струва тук. А за смяната лесно ли е или на сервиз трябва да се ходи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, след диагностиката се оказа че датчика на термостата и самия термостат си бяха за смяна, (на диагностиката изкара термостата като проблем) като отворихме термостата направо си беше на парчета, смениха термостата и колата сега загрява доста бързо, видимо за очите има също разлика във разхода, но мисля да сменям и свещите защото колата като работи на празен ход от време на време леко тресе (имаше писано някъде по този въпрос) във гаража ми казаха че е било от свещите. Но ще почета малко тук също за това. Благодаря на всички колеги за помоща и времето което отделиха. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.