Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 1.8T L&K - най-накрая и аз с такава


Recommended Posts

Здравейте на всички във форумът. Това е първият ми пост и с радост споделям, че отново съм собственик на автомобил от VAG, този път може би най-желаният от мен модел - Октавия 1, комби, автомат, 1.8T, L&K. Изчетох доста информация и установих, че определено очакванията ми се оправдаха. А и признавам, че единственият автомобил от VAG отговарящ на критериите ми за семейна кола е само и единствено Октавия комби в това изпълнение. От тук нататък ще споделя цялостното си виждане и се надявам на полезни съвети. Ето и какво представлява автомобилчето:

post-13751-138453484023_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126 искрено и благородно ти завиждам. Честито и много безаварийни км. ти пожелавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията колега. Ще дам всичко от себе си да имаме дълга съвместна история с колата, просто защото съм упорит като магаре. Няма да изброявам какво има, като екстри по колата, защото повечето от вас са наясно. Проблемите изключая някоя и друга драскотинка са:

 

1. Липсващ капак на пепелника - това ме убива, защото е махагонов и май ще играя на търг за такъв.

2. Липсваща дясна капачка на подлакътника - отново на търг, защото е бежов, като салона.

3. Гадно тракане от вентилатора на парното - при натискане копчето за циркулация на въздуха вътре, шумът изчезва. А тук идваме и на друг парадокс, който ме втрещи - аджеба тая кола няма ли вариант за вкарване на свеж въздух в купето /макар съпроводен с тракане/ при изключен климатик. Няма копче А/С. Имах Сеат Варио с климатроник и голям дисплей в централната конзола и дори той имаше А/С копче за изключване. Баси напрежението!!!

 

Всичко друго по колата е безупречно по мои виждания и такива на грамотни хора около мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега smile027 Прекрасен екземпляр, дано дълго време да се раздвате взаимно :smt017 За липсващите чаркуля, по един или друг начин ще си ги набавиш, няма да избягат. Относно проблема с шума на вентилатора, почти съм сигурен, че имаше описван такъв проблем в някоя тема/и и съответно решението му, потърси в търсачката и ще изкочи нещо. За проблема с изключването на климатика - имаш копче econ, като го натиснеш си изключваш компресора и си само на "духалка", като го натиснеш отново си пускаш компресора (климатика) и вече си мръзнеш на спокойствие smile004

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126 smile126 smile152 smile152 Eто къде било млякотоооо.... Като се сетя колко време беха люти клетви да намеря къде са й бушоните. Тоя конгломерат уж почти еднакви коли правили, за една седмица няколко пъти се резиля!!! smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка!

 

Със здраве да си я караш!

 

Поздрави!

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка, колега, много безаварийни километри! s_flag

 

П.С. Гледам, че си от Кюстендил, ще се радвам да се засечем някой път из града да я видя на живо колата. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка :smt017 Още една красавица в Клуба =D> Много smile027 безаварийни километри и приятни мигове smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря още веднъж колеги. Искам да бъда откровен - не съм и никога няма да бъда фен на определена марка. Всяко желязо има своят чар. Единствено съм бил временно почитател на Опел /над 10г./, тъй като това ми е най-старата и много на сърцето кола. И едва ли марката е от значение, спомените с нея са незабравими. Проблемите също. Отгледах я като малко дете. Но това е друга тема. За съжаление те отдавна не правят автомобили и нямаше как да се уповавам на дългата им история и опит откакто направиха детето -инвалид Екотек. Определено мога да заявя, че Октавия 1 е един от най-сполучливите и здрави автомобили за близките 20г. Единственият автомобил от групата, който изглежда поне семпло, мега евтин за поддръжка и предлагащ известен комфорт. Както всичките ми приятели казват - поддържаш Голф 4, караш Ауди А4. А дядо ми иначе все още се учудва, че колата е по-различна от 120L /на него Forman и Favorit са му непознати/ и двигателя е отпред. Това избрах за ежедневен и основен автомобил, защото след 2 години търсене не мисля, че има по-добро. А вервайте ми търсих мнооогго. Това е най-доброто съчетание на: качество, цена, функционалност, лукс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито и от мен !!! Найстина е голяма красавица. Много радост и усмивки да носи на теб и семейството ти !!!

 

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес се сдобих и с предни калобрани. Някой миндил ми ги беше присвоил. Както и оригиналните джанти L&K. В бързината е забравил в багажника една чисто нова никога не слагана 16-ка с гума Дънлоп. Та на някой ако са му излишни 3 такива да пише. Или ако му е необходима 1 такава, пак да пише. И в тоя ред на мисли, отивайки да огледам една О1 комби, 2000г. tdi 110 и човека с невярващ поглед, че е дошъл клиент за части ме пита: "Чиче, ти за Шкодата ли питаш? Викам - Мда! Вика - Па то от година и половина никой не е питал за части! 2 Алфи вика продадох на части за нула време, от тая техника нищо не мога да продам." Рекох - чиче, това звучи добре, щото гледам иначе ги карат... И го посъветвах да публикува тук. Може и да помогне на некой страдалец. А не, като мен - пепелник махагон и една пластмаска....май от Чехия ще пътуват с поръчка. Стана малко - хем Шкода, ама L&K - хем L&K, ама Шкода. Върти ми се в ума, че ще се берат ядове за некои чаркаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Аз също от скорс съм собственик на същата като твоята и първите ми впечатленилия са че е страхотен атомобил за сега ,дано и за напред .Някои ако има опит с такава бих желал да науча повече .Много се лутах ,търсех октавия 01 тди 110кс. но ги нямч мнг .ако ги има са трагедия поне аз не попаднах на читава но като видях L&K не се сдържах и си казах това е моята кола хареса ми мнг и я купих дано съм на прав път.НО като чета коментарите мисля че съм направил добър избор за автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Позаспала излезе темата, заради моите постоянни пътувания, ма най-накрая се отървах от оригиналните джанти. След много търсене на 16-ка или 17-ка задължително "спици" отново се отчаях и взех 17-ка с борд и на ребра. Исках гуми 215/55/17 ма ми се подиграваха доста в гумаджийницата и в крайна сметка сложих на 50 височина. Дойдоха теснички, но определено колата стана стабилна и все пак отново си вози меко. Сравних ги на височина със зимните, които са 195/65/15 и с тях вози като Майбах и останах съкрушен - абсолютно еднакво високи са с летните. Но определено визията ми допадна. Едно обаче нещо ме развеселява: Редовно ме срещат случайни, непознати и познати хора, които с интерес гледат колата и оставам с впечатлението, че българинът обича тази марка и този модел. Дали е от соц.миналото, дали от многото реклами на модела, но хората винаги са много дружелюбни, любопитни и проявяват нескрит интерес. Винаги задават няколко въпроса, чудно обаче защо винаги, ама винаги и само винаги те са: "4х4 е нали?", "TDI е нали?", като моите отговори винаги са не и те остават смутени. Че какво в тая кола излъчва да е 4х4 и ТДИ??? Айде за сравнително редкото изпълнение съм съгласен, ама иначе недоумявам...

 

036872026.jpg?r=0

036872027.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите са много повече, но за 4х4 не мога да кажа същото. Може би заради големите надписи, които слагаха на задното стъкло на 4х4тата. Също така колата изглежда сравнително висока, особено на 17 цола. Важното е че колата изглежда много добре, пък за асоциациите, каквото дал бог.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.