Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.8 20V или 2.0i


Yo-Yo

Recommended Posts

Колега и аз съм с същия двигател 1.8 125к.с. и мога да кажа че и при мен са почти същи те оборотите според километрите вчас ,както и при теб малката разлика може да се поеви според мен с малко по доброто октаново число в бензина .

За съжаление бензина ,както и дизела а и държавата ни са скапани .

Сменял ли си свещи и какви парички ти излизат ? а и марката да ми кажеш ако се сещаш ?

Благодаря предварително :-k

Сменях свещи като правих пълно обслужване - ангренаж, масла и прочие та не знам нито марка нито цена. Тук Сами е човека, ако си спомня какво е слагал... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

варират от около 10-до 20 лв за брой в зависимост от разл.марки.

беру

денсо

нжк

подредени по хубост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти .

Аз от нжк не съм доволен бях сложил такива на предният ми автомобил и от там мие такова мнението за тях.

Ами ще проверя цените на останали те марки и ще видя ,какво да реша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

варират от около 10-до 20 лв за брой в зависимост от разл.марки.

беру

денсо

нжк

подредени по хубост

 

Леле, върховно беше това - подредени по хубост! smile091

Всъщност навремето бях страхотен фен на NGK!

На всичките ми коли съм ги слагал, и би трябвало и сега да са добри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сблъсках се с следната трудност колко масен електрод трябва да е свеща те мисля че са 1,3, и 4 ри ?

Така е като не разбирам питам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартните НГК и Нипонденсо - са едноелектродни.

Беру има и с един, има и с два електрода.

А Бош - повечето нови са с повече електроди.

Бош Платиниум - това е голямата гъзария, от старите!

Но конкретно тоя модел е едноелектроден, ей!

Обаче има Платиниум плюс 2 и Платиниум плюс 4 - съответно, с 2, и с 4 електрода.

И тия електроди - всъщност те са масите.

А централния - е активния, и той се връзва към бобината.

И искрата - прескача между масата, или масите - и централния електрод.

Накратко - това е. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за урока :smt017

Този урок съм го чел доста преди време в учебниците в училище ама всичко си пишеше на Руски сещаш се нали .

Полюси там ала бала ...

Мисля да са три полюсни на БЕРУ самоче с цифрите ,които са вписани на самите свещи имат много голямо значение но какво бвше то немога да се сетя дали силата на Анпеража ,които се подава кум полюсите или :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе fbi_83,какво ги умуваш толкова тези свещи и се тормозиш smile091 ОТИВАШ В МАГАЗИНА,ГЛЕДА ЧОВЕКА В КАТАЛОГА КАКВИ ГИ ДАВАТ И ГИ СЛАГАШ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ампеража, а е топлинното число, и резбата.

Впрочем, всяка фирма си поддържа свои обозначения за тия параметри.

Жигулата навремето - беше със свещи А17, тоест Бош W7, и още някаква буква имаше след цифрата, които отговаряха на топлинно число 175-210.

И за четирите електрода - излъгах! Бош Платиниум плюс 4 не е с 4 електрода!

Извинявам се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво да ги умувам аз просто ме е страх да не са внос от Турция и ли там от някоя забутана държава с щампа ,като на оригиналните .

То че ще се ходи в магазина се знае .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво да ги умувам аз просто ме е страх да не са внос от Турция и ли там от някоя забутана държава с щампа ,като на оригиналните .

То че ще се ходи в магазина се знае .

 

Ако не са от някакъв съвсем забутан магазин - ще са читави.

Тъй че отиваш в някой от по-големите и известни магазини - там няма да седнат да се излагат с продажбата на явни ментета и тесли - и купуваш! :smt017

И не подценявай турците - защото и те правят много читави стоки!

Изтребителите F-16, блок, или модификация 60 - сглобяват ги по-добре от американците! И ги доставят на цяла Европа!

Товарни Мерцедеси - същата история.

Товарни Тойоти - и такива сглобяват, и също са много добри!

Иначе, че там има и боклуци - така е. Но и цената им е като за боклуци.... И това трябва да го имаш предвид.

А щампите - виж в Нета какви са оригиналните, на съответните свещи, и после виж и какви са щампите на тези, които смяташ да купуваш.

Също така, гледай и упаковката - да е скъпа, и да е със всякакви подробни обяснения.

Ако е такава - значи продуктът е читав.

Примерно, ако кутийките са добре направени - ще е ясно, че в тях са вложени пари.

И щом са вложени - едва ли става въпрос за ментаци.

Накратко - идеята е тая.

И да си отваряш очите!

Тогава няма да имаш грижи. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, 

Понеже тук се коментира бензиновия двигател 2.0 i , а на друго място не намерих друго за него. Прочетох малко по нагоре, че бил маслояд, а и в едно ревю за колата пак. Било нормално. Какво друго може да ми кажете за него. Обслужване като цена, лесно ли се намират части (стар модел бил) и т.н. Повдигам въпроса заради една конкретна обява. Регистрирана октавия, с газова уредба (мисля че е обикновена, защото този двигател и понася такава доколкото разбрах), внос от Италия. Обявата е поне от 3-4 месеца, с тези характеристики и текст, въпреки че пише че уредбата е слагана в Бг преди месец... Колата се ползва защото я виждам по улиците. Малко поомачкани са седалките, но според мен не се продава заради високата цена, а и газовата е обикновена все пак. ОБЯВАТА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишат - отличен външен вид, и вероятно не лъжат.

А и иначе гледам, че цената й не е висока.....

Но провери и другото - мотора, климатика, повдигачите, шасито, спирачките..... и така нататък.

После я качи и на компютър - и виж какво ще изплюе.

Защото като го чуя тоя израз - кола от Италия! - и винаги си имам едно на ум.

Тук е писано достатъчно какво трябва да се проверява - тъй че прочети, и тогава я погледни внимателно.

И виж и маслената пробка горе - ако отвътре по нея има зифтоподобни налепи, значи маслото не е сменявано през последните 50 хиляди км.

Та накратко - това е.

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре "пробката" в на капака на клапаните ли за наливане на масло? Стандартно като гледам коли, първо там отварям и при запален двигател гледам казанчето на антифриза. За кола от Италия имам не едно, а хиляди неща на ум. Въпроса е че колата се кара в Бг няколко месеца и мисля, че е поддържана. Цената смяташ, че не е висока? На мен ми се видя, може би защото не съм виждал октавии с този двигател, иначе гледам нерегистрирани бензинови по 2800 - 3100. На компютър надали ще имам възможност да я закача. Повдигачите - на стъклата ли, разбрах че се чупят. Благодаря.

Редактирано от sevdo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На компютър вероятно няма да ти дадат да я закачиш, ама и няма какво толкова да видиш там. Колата е стара и относително малко неща са компютъризирани, а и те джамбазите не пасат трева.

 

Щом колата е с регистрация, караш я в доверен сервиз и толкова. Разчиташ на тях за мотор и окачване. Това което можеш да видиш са дали работят прозорци и огледала и дали всичко по централното заключване работи (вкл. багажника). 90% е вероятно нещо по стъкла, огледала, врати, плафони да не работи, това им е слабо място. Гледаш за ръжди и боядисвания, както и за удари. И вътре да е запазена до ниво което те удоволетворява.

 

Цената е висока за тази кола (лично мнение). Аз бих я оцелнил около 3500лв. и то ако няма съществени забележки. Имай предвид, че имаш минимум 1000лв. разходи след купуването и!

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е недей така  го плаши човека 1000 лв разходи.

Щом е регистрирана с БГ номер значи е с платена еко такса има регистрационен номер,навярно и застраховка аи на това отгоре и  монтирано газово.Паричките саи малко много можеш да свалиш някой друг лев .

Имай в на предвид че търсиш кола втора рака и няма кой за малко парички да ти продаде 100% читав автомобил все нещо ще има .

Изненади има на всякъде то ако няма изненади в последствие ще се появят .

Доста добре ми изглежда автомобила но както казва      Цецо75   закарай я при някой твои доверен майстор и той да я погледне.

Успех с избора поздрави  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега той може да мине и с 100 и с 2000лв. Разходи. Аз говоря от опит - взимаш кола италианка. Като минимум си масло и филтри - 100лв. Ако тръгнеш на сериозно обслужване отиваш на 300-500лв. Джамбазина гаранция ще ти я даде с галоши. Иде зима. 4 гуми са ти 400лв. Акумулатора 90% е фитка. 100-150лв.

 

Това е кола с регистрация от БГ, но от автокъща. Има два варианта - взел я е някой, обслужил я е, нещо не му е харесала, върнал я е. По - вероятния вариант - взели са я почти без пари, стегнали са я колкото да си я карат и да си я ползват вътре в къщата, пък ако се продаде - дюшеш. Под стегнали разбирай - движи ли се .... движи се. Значе е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето и двамата сте прави. Аз по принцип искам да си купя регистрирана кола защото е лудост вече да дам 500 лв само за документацията. Но пък Цецо е прав, не се замислих, че може да е служебна и просто са решили евентуално да я пуснат за продажба и който се върже, от доста време стои по сайтовете. От частно лице е по добре но ... и там си е рулетка. Пак ще ходя да я поогледам. Гледах я паркирана пред автокъщата на улицата, но не обстойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Общо взето и двамата сте прави. Аз по принцип искам да си купя регистрирана кола защото е лудост вече да дам 500 лв само за документацията. Но пък Цецо е прав, не се замислих, че може да е служебна и просто са решили евентуално да я пуснат за продажба и който се върже, от доста време стои по сайтовете. От частно лице е по добре но ... и там си е рулетка. Пак ще ходя да я поогледам. Гледах я паркирана пред автокъщата на улицата, но не обстойно.

Тази кола я гледах лятото.Юни-Юли,там някъде.Цената тогава беше 4 300лв.Нямаше номера,нямаше газ.

Тогава километрите бяха 195 000 близо,а сега са надолу.Високата цена ме отказа тогава.Щеше да стъпи на близо 5 500лв със всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.