Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

1.8 20V или 2.0i


Yo-Yo

Recommended Posts

Здравейте.Мисля да сменям возилото и съм се насочил към Skoda Оctavia.Доста коли разгледах по сайтовете за продажба и съм се насочил към тези два двигателя 1.8 20V(125коня) и 2.0i (115коня).

За 1.8 20V съм слушал много добри мнения , но с този 2.0i не съм запознат много.Лично мое мнение е ,че този двигател е същия като на B4-ките на Ауди , но може и да греша.

Ще съм ви благодарен ако споделите и вашите мнения за това кой е по-добър и ако някой може да ми обясни каква е разликата между двата мотора и защо по-големия мотор е по-малко конски сили.

 

Благодаря и безаварийно шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм специалист, но карам Octavia комби точно с този двигател. На мен лично динамиката на колата ми харесва. Ускорява доста прилично за теглото си дори и в натоварено състояние. Мисля, че ако се спреш на този двигател няма да съжаляваш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 не е баш същия като на старите B4. Но е подобна концепция. Това е доста стар мотор, като цяло не е лош, но е поколението от преди 20 години. Това е и причината по - съвременния 1.8 20V да е с по-добри динамични показатели, просто разликата в концепцията е 5-8 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Wikipedia излиза, че Октавия 1 се е правела с два двигателя 2.0 (предполагам, че са без турбина):

 

2.0 8v 1,984 cc (121.1 cu in) 4 cyl SOHC 115 PS (85 kW; 113 hp) at 5200 rpm 170 N·m (130 lb·ft) at 2400 rpm APK/AQY 1999–2001

 

2.0 8v 1,984 cc (121.1 cu in) 4 cyl SOHC 115 PS (85 kW; 113 hp) at 5400 rpm 172 N·m (127 lb·ft) at 3200 rpm AZJ/AZH 2001–2007

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гласувам за 1.8 20V! :smt017

Както колегата Цецо75 ти обясни - по-нов технологично двигател, най-вероятно софтуера, а и най-вече 20V smile035 - те ти по-голяма мощност. Аз съм много доволен от моя. Въпреки че понякога ми се иска още мааалко кончета ама... smile049 И тез стигат!

 

Успех в избора!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да ползвам темата на колегата да попитам дали при тези мотори се слага демпферен съединител или само на дизелите и на 1.8Т 150кс. Като гледам повече се търсят дизелии ги няма много тези бензинки 1.8 125 и 2.0 115кс .

А слабите места на О1 освен ел. стъклата къде да гледам , ръждата от къде ги почва най напред -четох някъде за комбито под задната чистачка. общо взето не открих да пише за слаби места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги гледам на тази обява май са попрекалили с екстрите - може ли да има автопилот ,на седалките кое по точно им е ел. (подгрев ли имат предвид) как да разбера има ли ESP .Между другото на 2.0 115кс слагат ли демфер?

http://www.cars.bg/c17309

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега то и аз ,като си купувах моята О1 в саита ,където я предлагаха пишеше къкви ли не екстри че има колата и като отидох да я видя се указа съвсем друго макар и колата да беше в автосалон от друг град.

Мисълта ми е там на място да си отваряш очите ,като я оглеждаш. Оглеждай добре може и час защото парите един път ги даваш за това ти пожелавам нека късмета да е с теб.

Не забравяй да пратиш снимка на закупената кола да я видим и ние :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъм динамика нямат много разлика 10.6 срещу 10.8 на 2.0 ги дават, и на усещане и двете вървят долу горе еднакво. По стария 2.0 обаче има малко по лека поддръжка и аз лично бих предпочел него като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

колеги гледам има един мотор 1.8 125кс който изглежда различно пише 5v на него не е 5 цилиндровия ното турбо мотора или само кората от горе ли е различна (някой запознат ли е с разликите)

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4du9x7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5V == 20V - четири цилиндъра 20 клапана общо, по 5 на цилиндър

 

това ми е ясно но само по кората от горе ли се различава отдолу мотора същия ли е или има някви разлики с този дето пише 1,8 20в

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли на 2.0л слагат ли при шкодите ДЕМФЕРЕН МАХОВНИК . Знам че при 2.0л голф 4 е обикновен-плътен но дали и тук са така?

А къде да погледан да видя буквите на двигателите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буквите на двигателя са на много забутано място.

При Шкода ако бъркам моля колегите да ме поправят и извинят Не винаги има номер двигателят .

Срещал съм го това при 4 шкоди включително и на моята .

И я регистрирвах 2 дена заради номера беше се запънал един от КАТ че нямам номер то на документите пише че ,колата е без номер ама ...

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам притежателите и на 2та мотора( 1.8-125кс и 2.0 115кс) кутийте как са при мерно с около 100км оборотите на колко са . коя е с по-дълга кутия/по малко обороти?

Нещо немога да се реша, 2.0л въртящ момент при ниски обороти по-малко клапани по евтино обслужване няма демфер /по труден за нмиране-още повече и читав и оплаквания че е маслояд 2 ламди сонди

1.8л скъпи части демпфер(ако всички са , не съм сигурен поне при ауди има които не са) дросели ,дебитомери(нече 2.0 няма) обтегач на верига и ангренаж

Определено ще се слага газ (ако не взема кола с газово) което май не е добър вариант особено нов внос от италия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си решаваш нали ти даваш паричките :) .

Аз от моята кола съм много доволен и сия карам на Бензинец и си smile021 .

Поздрави и успех с избора smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!От миналата седмица смених фабията за октавия 2 1,9ТДИ.Докато избирах кола търсих инфо за всички двигатели и се оказа че 1.9ТДИ е възможно най-добрият двигател а най-лошите са 2.0 кубиковите независимо дали са бензин или нафта.СЪщо 1,4 бензин не са добри и тези които са 55киловата заради малката мощност на двигателя и голямото и тежко купе.Така че 2.0 небих ти препоръчал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не сподели за СКоростните кутий

 

Значи на моята е така: на 5-а скорост, като се има предвид + - 1-2км./ч. естествено не е абсолютно точно.

1500об. - 50км./ч.

2000об. - 70км./ч.

3000об. - 100км./ч.

3500об. - 120км./ч.

4000об. - 140км./ч.

За 2.0 115к.с. не знам как е, който има да казва. И доколкото знам на 1.8 turbo 150к.с. слагат демпферен маховик. На 1.8 125к.с. е с обикновен. Ако греша някой да ме поправи да не излъжа човека. И продължавам да твърдя, че 1.8 20V е по-добрия мотор. Обслужването би трябвало да е идентично, пък за по-големия брой клапани - кво от това, да не се чупят всеки ден /да чукам на дърво/. Като си смениш всички ремъци, масла и филтри и/или свещи мисля че няма да имаш проблеми ако няма някакъв проблем за който не знаеш. Моята я взех на 220 00км., вече е на почти 250 000км. и /да не казвам голяма дума/ никакъв сериозен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм с същия двигател 1.8 125к.с. и мога да кажа че и при мен са почти същи те оборотите според километрите вчас ,както и при теб малката разлика може да се поеви според мен с малко по доброто октаново число в бензина .

За съжаление бензина ,както и дизела а и държавата ни са скапани .

Сменял ли си свещи и какви парички ти излизат ? а и марката да ми кажеш ако се сещаш ?

Благодаря предварително :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега чета и навсякаде казват че 1.8 е с демпфер А 2.0 не е. само на някой А3 имало с плътен маховник за шкода някой който със сигурност знае да каже.

От каде най често се омаслява този мотор 1.8 днес гледах няколко все омаслени на един пасат и на октавия, някъде четох че от към вентилацията на картерните газове имало пластмасова тръба където не била евтина гледам и от към главата-капака на клапаните или семериги на валовете(възможно лие е омасляването да е от сериозен проблем)

Май не ми стана ясно дали са с хидравличен обтегач на веригата поне тези екземпляри до 2000г (че тези детоса са сняква електроника [-X )

Да попитам за климатика като го пуснеш веднага ли трябва да завърти перката на радиатора, как да разбера дали сработва освен дали духа студено(някакви особености има ли )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега чета и навсякаде казват че 1.8 е с демпфер А 2.0 не е. само на някой А3 имало с плътен маховник за шкода някой който със сигурност знае да каже.

От каде най често се омаслява този мотор 1.8 днес гледах няколко все омаслени на един пасат и на октавия, някъде четох че от към вентилацията на картерните газове имало пластмасова тръба където не била евтина гледам и от към главата-капака на клапаните или семериги на валовете(възможно лие е омасляването да е от сериозен проблем)

Май не ми стана ясно дали са с хидравличен обтегач на веригата поне тези екземпляри до 2000г (че тези детоса са сняква електроника [-X )

Да попитам за климатика като го пуснеш веднага ли трябва да завърти перката на радиатора, как да разбера дали сработва освен дали духа студено(някакви особености има ли )

Какво означаваше това писукане като дадеш на контакт - някаква грешка че има или че е дошло време за смяна на масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Която и да избереш ,няма значение.И едната си има плюсове и минуси и другата.Но общо взето са им идентични проблемите.

За пукане на глави не може да става въпрос.

Най добре е да вземеш някой който разбира да я погледне според мен,вместо да четеш и питаш кой специалист какво написал по форумите.

перките трябва да тръгнат веднага като пуснеш климатика-но това не означава точно че ще работи,защото се магари да тръгва и да няма налягане

като е стара колата е нормално да има омасляване от капака на главата,не се плаши толкова,перфектна няма да намериш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.