Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Автолукс - Благоевград


goro_sbbg@abv.bg

Recommended Posts

Здравейте,

Закупих шкодата си преди 5 год. от Автолукс - Благоевград.

Наскоро започна да създава проблеми - липса на мощност, трудно палене и повишен раход на гориво. Закарах я за диагностика с молба за приоритетна проверка, поради предстоящо неотложно пътуване. След 2 дни ми се обадиха , че колата е готова - 44 лв. за диагностика и смяна на софтуеър. В действителност - липса на каквато и да е проверка, камо ли смяна на софтуеър за 20 лв. Проблемът е бил - изгорели бубини, изгорял термостат, което доведе до прегряване на колата, изкривяване на клапани и ремонт , възлизащ на голяма стойност.

Коментарът на г-н Йордан Тахтаджийски - не бил длъжен да търси механични повреди, а само проблем в софтуъера.

Не посещавайте тези некомпетентни и безхаберни "специалисти" . Срещата с тях ще ви коства загуба на ценно време, финансов ресурс, а липсата на компетентност може да предизвика сериозни последващи проблеми като моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе този кендефал има 2 Фабии и една Октавия с която да джътка по пистите!

 

А какво излиза, в действителност му е доста некомпетентен сервиза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как изгаря термостат нямам идея, но исках да алармирам собствениците на шкоди в региона на Благоевград, че в автосервиза на Автолукс некомпетентността е взела връх. Недопустимо е да я закараш с проблем, да ти я върнат ремонтирана, даже да ти издадат документ, а да се окаже, че дори не е вдигнат капака. По- неприятното е, че последиците са прегряване на колата , счупен клапан и основен ремонт на двигателя на автомобил, който не е минал и 47 000 км. и всичко това заради безхаберието им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашата фирма пък сме много доволни!!!

7 автомобила поддържаме там, за километри няма да говоря.

Винаги са отзивчиви и са правили повече, отколкото са фактурирали.

Я иди в Шкода в София да те питам колко ще ти вземат за преинсталиране на софтуер, приемчик и т.н.

Двата сервиза нямат място за срванение!!!

Имало е по някой път много кофти проблеми, които са отнемали повече време, но винаги са отстранявани коректно. В София сменят, сменят и пак нищо.

Силно предполагам, че не си доразбрал нещо, както за термостата, така и за това, че "не ти бил отварян капака". Това в този сервиз го НЯМА.

Лично познавам майсторите и знам, че такова нещо НЕ могат да нарпавят. И не на последно място, дефекта може да се е появил и по късно?

Има вероятност моите предположения да са грешни, но тъй като отлично съм запознат със сервиза, майсторите и възможностите им съм склонен да вярвам, че грешката е другаде!

 

Колкото до BlackPearl, тази дума КЕНДЕФАЛ никъде не можах да намеря какво означава и не е лошо да поясниш какво имаш в предвид.

И да попитам, обслужван ли си в този сервиз, че да изказваш меродавно мнение?

 

Със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво излиза, в действителност му е доста некомпетентен сервиза?

 

 

Колега,

 

Хайде пак ми прочети изречението и ми кажи, КЪДЕ СЪМ ИЗКАЗАЛ МНЕНИЕ в това изречение с ВЪПРОСИТЕЛЕН накрая???

 

Хубаво, че го защитаваш и си на страната на г-н Тахтаджийски, но малко излиза твоята работа като:

- Хей, един недоволен (дали разбрал или не) ме е бухнал в Черен Списък.... Я , драсни няколко добри думи за мен и ме защити! Щом чак за думата си търсил.... Означава ПИЧ на един друг си език! Обида ли е?

 

Аз веднага ти отговарям на въпроса! Не, не съм ходил ! И не съм изказал мнение, а въпросително изречение. (служи най-често, за да зададе въпрос / да изиска определена информация)

 

Това ти е първото мнение! След като си (бил и още си) толкова доволен от сервиза и са толкова коректни, защо досега не ги похвали в Бял Списък за да знаят колегите къде да ходят? (въпрос)

То такъв сервиз, който прави повече от колкото фактурира....и аз да се вдигна да отида!

(Лично мнение, едва ли има такъв сервиз в БГ)

 

Мисля, че съм си формулирал много добре поста по-горе и не съм дал мнение нито + ,нито - за сервиза.

Отбелязах факти и зададох въпрос!

 

Не виждам с какво съм некоректен?

 

П.С: Разбрахме, че си МНОГО ДОВОЛЕН още след първото изречение с 3- !!! , а Софиянци са хал-хабер!

 

Никъде не съм написал, че подкрепям колегата. Всеки може да твърди каквото си иска. Може колегата сам от некомпетентност и немарливост сам да си е прецакал колата? Може обаче и сервиза да има вина? (въпросителен) Тук е имало теми с доста недоволни колеги . Следва обаче включване от отсрещната страна и нещата се изглаждат, че и в бял списък отиват!

 

Със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво излиза, в действителност му е доста некомпетентен сервиза?

 

..... ял съм им попарата..... нищо не разбират... нивото им на компетентност е под всякакво критика,.... общо взето могат евентуално да ти сменят само маслото..... другото е на твой собствен риск като клиент... този сервиз е един ГОЛЯМ МИНУС за сервизната мрежа на Шкода в България....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега BlackPearl,

 

Съмнявам се някой от господата Тахтаджийски да седи в Skoda форума и да гледа Бели/Черни списъци, камо ли пък да ми звънне точно на мен да го защитавам в Net-a. Хубаво е да се знае и становището на самия сервиз, след няколко дни имаме да прибираме една кола оттам, мога да попитам?

Да прав си, първовото ми мнение е, защо? Защото не обичам да бръщолевя празни приказки, а с тази тема се чувствам длъжен да отговоря на нападките.

Колкото да плащанията, в доста случаи са ми правили дребни неща по колата, които после във фактурата ги няма. С други думи не с дребнави и си гледат клиентелата.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Не те познавам, но ако твърденията в първи пост са верни....да се замислим!

 

Ти си клиент със 7 автомобила, постоянен- юридическо лице (фирма, дали твоя, дали не, автомобилите са фирмени и са поверени на този сервиз)!

 

За теб биха вложили доста повече усилия (като техен човек) , да оправдаят доверието ти и да не те загубят, отколкото за някого (да кажем , че го виждат 1ви път- физическо лице).

 

Като цяло- горното изречение НЕ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ВЗЕТО ПОД ВНИМАНИЕ И НЕЩАТА НЕ ТРЯБВА да са такива, но родната действителност на БГ е друга!

 

По принцип ми кажи мнение: Колегата (ако твърди разбира се истината) е закарал колата за преглед и диагностика: А после са му казали, че те не били длъжни да я гледат за механични повреди???

Според мен- преглед и диагностика значи да се "локализират" и открият евентуални проблеми. Ако са механични и тн.. след като нямат предварителна уговорка се разговаря с клиента и ако той има желание и най-вече финаси , повредите се отстраняват!

Те само диагностика пуснали? Да не са ЕЛКОН?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб и за 7те автомобила и за диагностиката.

Но как са му пуснали само диагностика, пък сменили термостата? А този термостат от кога ли не работи? Дали колата не е карана в червения сектор на температурата? Само собственика знае...

За да не си говорим с теб, ако това, ако онова...и да гадаем на практика какво е станало, ще ги питам и ще цитирам отговора им тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Железарката, ти сигрурно си чукчи писател? Защо не пробва да прочетеш поста на колегата?

 

След 2 дни ми се обадиха , че колата е готова - 44 лв. за диагностика и смяна на софтуеър.

 

Нали това се оплаква - нищо не са направили. А на бобина има грешка Cylinder N# misfire, така че не знам как може да гледаш диагностика и да не разбереш, че има проблем с искрата на даден цилиндър???

 

И понеже много разбираш, я обясни как един сервиз фактурира по-малко отколкото прави? Освен сивата икономика и плащането на ръка? Сега ако кажеш, че и нови части безплатно влагат и съвсем ще избиеш рибата.

 

Към човека пуснал темата: Колега как точно ти прегря колата? Червената лампа и трите предупредителни изписуквания не ти ли се сториха причина да спреш? Фабиите от първо поколение, мисля че и другите модели са така, имат пластмасови крачета на термостата и при прегряване се размекват и температурата пада под 90. Обикновено ги сменят с метални, но тогава трябва да следиш температурата. Без заяждане, но няма връзка между бобини и термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз като автор на темата и да благодаря за подкрепата на колегите. Включих се във форума само за да алармирам собствениците на шкоди в региона да бъдат изключително внимателни при избора им на сервиз.

Факт е , че колата ми е имала едновременно и двата проблема - и изгорели бубини и повреден термостат и въпреки диагностиката в сервиза нито един от тях не беше открит. Светвайки сигналната лампа се свързах с г-н Йордан тахтаджийски, който ме увери, че няма какъвто и да е повод за притеснение.

Счетох, че съм длъжен да споделя , тъй като подобни действия или бездействия от тяхна страна водят до сериозни негативно последици.

Логично е и съм напълно съгласен с изразеното мнение, че клиентът с един автомобил и този със 7 такива не получават еднакво обслужване, без значение, че и в двата случая става въпрос за източник на приходи, все пак е въпрос и на отношение и на манталитет и на реноме, което не смятам да коментирам.

Подкрепям напълно и мнението, че освен за смяна на масло за друго не може да им се има доверие. В същото време всеки, който е запознат , съм сигурен че ще се съгласи, че никой сервиз не би калкулирал едва 24 лв. за смяна на софтуеър, тя започва от 500, което беше сигнал, че не е правено каквото и да е. Диагностика в друг местен сервиз, па макар и не на Шкода, веднага отчете грешка в първи цилиндър и изгорялата бубина.

И последно, проверих цената в Автолукс на термостат - 237лв. , закупих същия от магазин на Автокомерс 93 за 33,50лв. Изводите може да си направи всеки сам.

Колкото и защитници да се появят тук във форума и "доволни" клиенти не се съмнявам, че след време и те ще се присъединят към мен, просто е въпрос на време.

Убеден съм, че това да си собственик не те прави добър специалист, но в същото време липсата на компетенции и опит не трябва да е за сметка на клиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kicksyna , поста ви в действителност изразява впечатленията ви , но ако се базира на гаранционно обслужване нека времето покаже колко компетентни са служителите там. Колкото до фактурирането и ценообразуването, повярвайте ми, в пъти надвишава реалните пазарни стойностти както за части, така и за труд. За жалост на собствениците на шкоди, те са монополисти, но това не им дава право на подобни волности.

Моите уважения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kicksyna, не знам как разбрахте от първоначалния ми пост, че съм закарал колата за диагностика пък те сменили термостата. След тяхната диагностика ми върнаха автомобила ремонтиран и със сменен софтуеър, а след светване на лампата и посещение в друг сервиз стана ясно за изгорялата бубина и повредения термостат. Разликата в посещенията на двата сервиза е само 1 ден. Да добавя, че след като беше взета от Автолукс и след "смяната на софтуеъра" шкодата отнова палеше изключително трудно, а разхода за 200 км беше 33 л.

Оставам с впечатление колега kicksyna, че в опита ви яростно и безрезервно да защитите г-н Тахтаджийски дори не си правите труда да прочетете съдържанието на постовете, не само моите, но и на останалите.

Нямам честта лично да ви познавам, но ще дойде ден, в който вие лично ще ги добавите в черния списък.

Тъй като съм и кореняк, не ми е известна местна фирма, която да е закупила такова количество шкоди, но може и да съм пропуснал. Вероятно сте техния единствен корпоративен клиент и получавате нужното и сервизиране и обслужване, но може би сте един от малцината, които се радват на такова. Късметлия сте, не го отричам, но тук в Благоевград, на пръстите на ръката се броят доволните от техните услуги. Пожелавам ви и късмет и успех в бъдещата ви работа с тях, но аз като изпатил клиент от тяхното обслужване никога не бих поверил автомобила си за каквото и да е там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За питащите за прегряването, автомобила ми е фабия 2008г. и няма датчик за температурата. Проблема с изгорелия термостат го откри другия сервиз. Запазил съм всички сменени повредени части, ще ги снимам и постна за да видите в какво състояние е термостата - полустопен наистина и изкривен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези "без датчика" за температура имат лампа, която светва като/ако прегрее, както и звукова сигнализация. Учудвам се, че не е сработила при тебе(или не си я забелязал), особено покрай стопения термостат... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото му се е стопил, колата му не е загрявала до 90 градуса. Но така не става ясно как са причинени пореди по двигателя.

 

А goro, това което си написал за частите е мега глупост. Оригиналните части са най-скъпи. Но и при смяната им в оторизиран сервиз, важи гаранция в цяла ЕВропа следващите две години за дадена част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А goro, това което си написал за частите е мега глупост. Оригиналните части са най-скъпи. Но и при смяната им в оторизиран сервиз, важи гаранция в цяла ЕВропа следващите две години за дадена част.

 

Хич не е мега глупост [-X .Много пъти разликата между "оригинални" и китайски е в етикета smile048

Кат въздушния филтър...Нали разбираш значи оригиналния е 60 кинта а обикновенния 15 лв...Гледам ги двата сравнявам ги ама еднакви по материя по цвят и по миризма единия бил оригинален...ай стига ве :smt0344

Колега учудвам ти се че така расъждаваш..явно не са те преебавали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ви се стори глупост, но не е. Термостата е един, на три части и се сглобява. И не е китайски. Има или не гаранция в оторизиран сервиз е без значение, след поразиите които ми причини Автолукс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ези "без датчика" за температура имат лампа, която светва като/ако прегрее, както и звукова сигнализация. Учудвам се, че не е сработила при тебе(или не си я забелязал), особено покрай стопения термостат...

 

Лампата светна, консултирах се със сервиза на Автолукс и лично с Тахтаджийски, който ме увери, че не е проблем управление на автомобила със светеща лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лампата светна, консултирах се със сервиза на Автолукс и лично с Тахтаджийски, който ме увери, че не е проблем управление на автомобила със светеща лампа.

 

Да си беше погледнал в книжката по-добре... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А goro, това което си написал за частите е мега глупост. Оригиналните части са най-скъпи. Но и при смяната им в оторизиран сервиз, важи гаранция в цяла ЕВропа следващите две години за дадена част.

 

Хич не е мега глупост [-X .Много пъти разликата между "оригинални" и китайски е в етикета smile048

Кат въздушния филтър...Нали разбираш значи оригиналния е 60 кинта а обикновенния 15 лв...Гледам ги двата сравнявам ги ама еднакви по материя по цвят и по миризма единия бил оригинален...ай стига ве :smt0344

Колега учудвам ти се че така расъждаваш..явно не са те преебавали...

 

Ами мисля, че се заблуждаваш. Като си се хванал за филтрите...оригинален поленов за мене е 40 лв., манн беше 10-12 лв. Като извадих манн от кутията съжали, че го купих. Беше като салфетка. Активния въглен при оригинала започва да пропуска миризми след около 3 месеца, манн-а след 2 седмици. Филтъра за двиателя, при мене също беше 40лв. (или там някъде), манн 22-25 лв. Пак по-тънък и без едно силиконово уплътнение за кутията в комплекта, който го има при оригиналния. Да беше казал бобина, там често производителя прави и брандираната версия и разлика почти няма.

 

Жоро, термостат като запече няма спасение. Сменя се. ТОчно като запече е предвидено да се стопи част от пластмасата и да спаси колата от прегряване и съотвено да поддържа по-ниска температура и да може да се движи. Това не е причина да скапе бобина. Съвсем наскоро и на мен ми замина бобина, при положение че сменям свещите на предписаните от производителя интервали. От цялото вадене на думи с ченгел, разбирам че като са правили диагностика не са разбрали за бобината и термостата. Което пак е недупостимо за който и да е сервиз, еле пък официален. А за софтуера, ъпдейтите са безплатни, акто извън гаранция си плащаш само диагностиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н кореняка,

вие сигурно следите всички коли закупени и обслужвани от тази фирма коли.

Еми те фирмените коли сигурно не се застояват много в града.Ама корените са си корени пуснати здраво!

 

Та да поговорим за бобини и термостати-виждам,че има доста запознати хора с работата на 1 мотор и работата на всички агрегати,и "джаджи" който помагат за работата му или изобщо го карат да работи правилно.

 

Та сигурно има доста хора с трицилиндрови мотори-Ами айде да ви запитам ако 1-на от бобините не работи как по-точно ще работи колата и дали ще бъде доста очевидно,че ще тресе и с една дума няма да може да мръдне?

При проверка не показва,че бобината не работи. И тръгваш на път и в един момент бобината пробива или кабел или каквото и да било по тази система(доста от запознатите хора мисля знаят че това не е следствен проблем-Пробива ти бобина или кабел и,или спираш,или се надяваш да стигнеш на 2-3 цилиндъра или в случая на 1)

 

А и да ви попитам-също така и господин кореняка- Може ли да се предвиди запичането на термостат и може ли да се предодврати???

Светва жълта лампа-за мен си длъжен да спреш!Консултираме се по телефона е да ама светещата лампа била за бобина и термостат ха и кво праим прегряваме си колата и има една приказка всички я знаете(но да не бъда циничен)

 

 

Айде със здраве

И да защитник съм !!!Не платен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са му зачистили грешките, ще си покаже на коя дата е записала въпросната за бобина на първи цилиндър. Иначе за термостата е ясно, светне ли червената лампа, СПИРАШ, ако ще и от завода в Чехия да те уверяват, че страшно няма (макар, че ако знаете пък колко са бъгъви таблата, тествани от Джонсънс контрол- имам наблюдения върху такова на Пежо 307 и от Пежо си знаят за проблема с бензиномера, но нищо не правят :smt0344 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля, че се заблуждаваш. Като си се хванал за филтрите...оригинален поленов за мене е 40 лв., манн беше 10-12 лв. Като извадих манн от кутията съжали, че го купих. Беше като салфетка. Активния въглен при оригинала започва да пропуска миризми след около 3 месеца, манн-а след 2 седмици. Филтъра за двиателя, при мене също беше 40лв. (или там някъде), манн 22-25 лв. Пак по-тънък и без едно силиконово уплътнение за кутията в комплекта, който го има при оригиналния. Да беше казал бобина, там често производителя прави и брандираната версия и разлика почти няма.

 

А аз мисля колега че ти се заблуждаваш.Това което очаквам от гаранционния сервиз е още колата като влезе в двора ама още кат я видиш трябва ВСИЧКО да знаеш за нея.А защо не и за клиента?!?И причината за това е че непрекъснато се занимаваш САМО с 5-6 модела освен това имаш пълно инфо и подкрепа от производителя.Кво повече искаш?!?

Не съм хванат от гората една от фирмите ни също се занимава с гаранции...още като влезе изделието при нас като видя и жената дет го ползвала и знам кво му е.Четеш през нощите пълния серрвизен менуал отделяш време и научаваш ВСИЧКО за това изделие оглеждаш за слаби места и като ти минат през ръцете 20-30 изделия още преди да го отворя знам кво е.Тъй че гаранционния сервиз трябва ПОЧТИ да няма проблеми.

А то е обратното.По правило в такива сервизи работят хора на заплата.Те не са склонни да учат да се усъвършенстват да се мъчат.Нямат и стимул.

Изпитвам неистов страх от такива сервизи кат знам какви работят там.И в електрониката е така.Винаги като съм си купувал черна техника сам си я правя.Има риск като я отворя да не я оправя верно.Но риска е много по малък отколкото да попадне в ръцете на "гаранционен майстор"

Специално за филтрите това което казваш е така..Но.. Често успявам да намеря абсолютно СЪЩОТО изделие на два пъти по ниска цена."Оригиналния" филтър определено го има на пазара под няколко форми...ти го сравняваш с по калпавата..Потърси пак..има и качествени.

Запознат съм с гаранционна политика и хората която я практикуват.и цените се определят посъвсем други фактори

За утешение ще ви кажа за реален случай съвсем наскоро.

Моя приятелка варненка си купи волво от официалния дилър от Варна.От високия клас.Дизел.Отива да сменя масло.Колата е в гаранция..И аз с изненада научавам че смяната и е 620 smile048 шестотин и двайсет лева.Маслото било специално за волво не знам си какво.Викам и абе кат са те видели ква си патка метнали са те.Щом не са те нае***и пак добре.Ама тя се засегна.Не било тъй.Тъй ли.Я дай книжката ве.Отваряй на страницата за маслото.Кво пише; двигателя се кара с масло спецификация 005ххххххх и казвам.Твоя двигател е предвиден да работи с масло с таз спецификация и тоз номер.А сега иди дет искаш и за това масло виж цената.Ама не не било тъй.Колата струвала над 100к как ще сложи масло за 200 лв...Хубу де викам айде да питаме в ЕУРАТЕК те там полека е**т не като волво smile168 .Цената беше доста по ниска като служителя на еуратек направо се възмути как така ще изразяват съмнение в качеството им те са ГАРАНЦИОННИ. Ноооо... приятелката ми пак не остана убедена.И се замислих...Какво значение има дали е дала 600 или около 200 колкото според мен би трябвало...Идеята е че тя си купува спокойствие...за 400 лв а не ментета от еуратек smile091 всички доволни... кво правя?!

що развалям рахатлъка и пускам мухи

улях се, извинявам се, ама тъй се нервирам от гаранции чеееее...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.