Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia MK1 преминаване към фейслифт


masterOne

Recommended Posts

Здравейте,

Търсих теми в които някой е правил преминаване към фейслифт, но не намерих нищо полезно. Знам, че има хора, които са го правили, но не са дали детайлите и проблемите с които са се сблъскали. Затова искам да направим една хубава тема и да изясним всичко необходимо за преминаване от стар към нов фейс.

Имам идеи за това и искам да съм на ясно. Това което знам е, че трябва да се сменят следните неща:

ОТПРЕД: Броня, греда за бронята, фарове, мигачи и маската между фаровете.

ОТЗАД: Стопове, капаците под стоповете, броня и лайсната над номера.

Също така и страничните лайсни на вратите.

 

До колкото знам има и разлики в жаковете на фаровете и стоповете. Ако някой има схемата или снимки, какви са разликите и как се свързват, ще съм благодарен. Също има ли разлики /в кабелите/ между ксеноновите фарове и обикновените без и със хологен? Ксеноновите имат пръскалки на бронята и автоматична настройка която е вързана с кантарите/така съм чувал/

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В задните стопове няма грам разлика в буксата ... както викат ингилизите - плъг енд плей , само дето за ФЛ стопове трябва да имаш и основите , на които се бодат крушките.

За фаровете до колкото помня на Велко изкормихме инсталацията на старите фарове и така запазихме непокътната инсталацията на колата ... имаше заигравка само с машинките за рефлекторите.

Решетката между фаровете трябва да я вземеш заедно с носещите железа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих още една подробност ... машинките за вдигане на фаровете преди ФЛ са външни , докато при ФЛ фарове са вградени вътре , та се наложи да резнем буксата от корпуса на старите машинки и посредством 3 жилен кабел с букса от вентилатор за процесор пуснахме движението на фаровете ... схемата е елементарна + , - и едни променливи от 9-12 В за управление , ама трябва да се разровя из архивите да се сетя кое , къде се свързва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... Ксеноновите имат пръскалки на бронята и автоматична настройка която е вързана с кантарите/така съм чувал/

 

smile027

 

:smt017

Правилно, автоматична е настойката smile027 Успех в начинанието, дано да е бързо и безпроблемно smile035

 

П.С. Ако ще ти помогне да огледаш нещо по инсталацията или др съм насреща :smt017

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо,рс предна броня и фарове да поръчваш,ако ще я фейслифтваш.Задната броня и спойлера също рс.Бронята има изрязка за накрайника.Само това е разликата,но ако режеш нормална броня,си личи.Задните стопове вървят и с лайсните под тях!

Като е бавна,поне я направи да е красива-рс визия ;)

Аз съм правил феислифт конверсия на Шурето на колата,зв. ми ако имаш някви въпроси,защото нямам време да пиша.Но имаше даста изписано по въпроса и в други теми.Интересно защо не ги откриваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо,рс предна броня и фарове да поръчваш,ако ще я фейслифтваш.Задната броня и спойлера също рс.

 

Разбира се, че ще са RS :mrgreen:

Само за тези фарове с двойната лупа се колебая, защото ми писна да се разправям с ксенонови крушки, баласти и др., и се чудя дали да не сложа фарове само с халогена, на който да има ксенон.

 

Май и в огледалата имаше разлика?

Има да! Преди фейса са с малки десни огледала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти си в моя филм smile001 ,трябва да се видим да видиш разликата с рс-броня на преди фейслифтова кола. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо,

 

Аз проблеми с баласти и ксенони нямам. Но ако днес трябваше да сменям фарове бих си боднал лупи с крушки +100%. Става перфектно. Иначе лупа + ксенон си е класика и виждането е съвсем друго smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързаш ли да я правиш? Не за друго, но ми прашасва една RS задна броня, лайсна над номера и 4-те лайсни на вратите... Взех ги от онази RS-ка на Околовръстното дето беше при твоя човек, но нещо не ми се занимава да я префасонирам изцяло. Аз ще си бъда в БГ след 22.8 но ако ти трябват чарколя преди това - Гената или Цецо75 могат да преджобат гаража и да ти ги дадат.

Относно маската с дупките за фаровете...аз мисля, че моята не я сменях, ама Гената повече помни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Може ли някой да ми даде схема на буксите на фейсовите фарове, понеже ще се режат кабели и да не объркам нещо? Другото питане е металната маска на която се монтират фаровете има ли разлика преди и след фейса?

 

:cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика ... от металните части по предницата само гредата под бронята е различна. Колкото до схемата - вади се за 5 мин. , но имай впредвид , че ако ще ползваш оригинални букси за ФЛ ще трябва да вкараш и управлението на фара по височина , защото машинката е вътре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си резнах оригинални букси от една фейсова октавия в морга ама нямаше фарове за да видя дали е била с машинки. Щях нови букси да си взема ама нямали пинове в тях ами само ПВЦ корпуса.

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Малко да събудя темата,градушката вкара колата в бокса малко принудително и въпроса ми е решетката между фаровете със стойките ли се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.