Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

кормилна рейка


OGOFOGO

Recommended Posts

Здравейте!Много ми се разтропа предницата на Фелата, възможно ли е да е от рейката(механична), преди два месеца смених пластмасовата втулка от към дългата страна. На асвалт не тропа но на паваж е нещо неописуемо smile048. П.П. Сменени са тампоните на макферсоните,накрайниците на рейката също, и двата вида, шарнирите също са сменени, спирачните апарати са в поносимо състояние, не дрънкат. Тропането го чувам отпред под таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отваряш предния капак и почваш наред, първо рейката, хващаш дългите накрайници един по един и ги клатиш нагоре наодлу, след това натисни малко калниците ляв десен да видиш макферсоните и накрая самите гуми първо хващаш гумата отгоре и я дърпаш към себе си и наобратно след това наляво надясно, и се очаква някъде да си познаеш тропането, аз лично така процедирам пък и незнам как колегите ще те насочат към нещо без да го чуят и видят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подредбата на тампона е следната (от долу на горе) - първо е чашката на пружината , после е втулката , след нея лагера , върху лагера се поставя една конична чашка , върху която се слага тампона и на края се слага опората с шпилките и още една чашка.

Много често да не кажа почти винаги майсторите пропускат да погледнат , че отвора на таз коничната чашка над лагера е станал елипсовиден и колкото и често да сменяш тампони и лагери на паваж или паркингови тела при бавно движение си тропка по малко от там ... аз лично докато не разбрах , че най-досадното тропане идва от там не ги сменях , но след като смених два комплекта тампони на Фаворита и видях случайно , че има разлика в диаметрите , вече си вземам плюс останалите консумативи втулката на лагера и въпросната чашка.

030877956.jpg?r=0

На края ще взема да закача една тема за тропанията на Фелицията smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отваряш предния капак и почваш наред, първо рейката, хващаш дългите накрайници един по един и ги клатиш нагоре наодлу, след това натисни малко калниците ляв десен да видиш макферсоните и накрая самите гуми първо хващаш гумата отгоре и я дърпаш към себе си и наобратно след това наляво надясно, и се очаква някъде да си познаеш тропането, аз лично така процедирам пък и незнам как колегите ще те насочат към нещо без да го чуят и видят.

Благодаря! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подредбата на тампона е следната (от долу на горе) - първо е чашката на пружината , после е втулката , след нея лагера , върху лагера се поставя една конична чашка , върху която се слага тампона и на края се слага опората с шпилките и още една чашка.

Много често да не кажа почти винаги майсторите пропускат да погледнат , че отвора на таз коничната чашка над лагера е станал елипсовиден и колкото и често да сменяш тампони и лагери на паваж или паркингови тела при бавно движение си тропка по малко от там ... аз лично докато не разбрах , че най-досадното тропане идва от там не ги сменях , но след като смених два комплекта тампони на Фаворита и видях случайно , че има разлика в диаметрите , вече си вземам плюс останалите консумативи втулката на лагера и въпросната чашка.

030877956.jpg?r=0

На края ще взема да закача една тема за тропанията на Фелицията smile049

Благодаря!Лошото е, че нямам условия и необходимата скоба за свиване на пружините та се наврях при един високомерен майстор, който 70% от времето за ремонта въртеше яко големия чук smile048, опитах се да му подскажа, че можа да разшири процепа на шенкела с щанга и по лесно да избие болта но не би а яко млати smile150 :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!Лошото е, че нямам условия и необходимата скоба за свиване на пружините та се наврях при един високомерен майстор, който 70% от времето за ремонта въртеше яко големия чук smile048, опитах се да му подскажа, че можа да разшири процепа на шенкела с щанга и по лесно да избие болта но не би а яко млати smile150 :D .

Всичко в чашката ли се оказа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!Лошото е, че нямам условия и необходимата скоба за свиване на пружините та се наврях при един високомерен майстор, който 70% от времето за ремонта въртеше яко големия чук smile048, опитах се да му подскажа, че можа да разшири процепа на шенкела с щанга и по лесно да избие болта но не би а яко млати smile150 :D .

Всичко в чашката ли се оказа.

За съжаление нямам време да го правя, ще остане за по късно но в думите на Бестформан има резон и си мисля,че90% това е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.