Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

шкода фабия 2009та комби . Пичове помагайте със съвети!!!


julianv

Recommended Posts

Здравейте,Колега отиди да я погледнат в някои сервиз на които вярваш,при мен се оказа по сложно......Изпращам ви снимки на дефектната част и фактурата(от която още ме боли корема),но да се надяваме че при теб няма да е това...........А колата е на 62000 километра карана само по магистрали извън България и то само от мен,не знам какво да кажа ......Успех...

 

Колата от вчера е в сервиз,още вчера разбрахме че е помпата,но се оказа че не само тя е тръгнала,ами и ангренажния ремък и една ролка стърже. Та ще сменя и ремъка и ролките+ помпата .

Това ми удоволствие ще ми струва 510лв от които 150 са за работа останалото е части. За инфо само: Помпата се сменя заедно с ангренажния ремък на около 90 000 км. желателно е за по сигурно да се смени по рано от тез 90к. Но какво да ви кажа при мен се оказва че точно на половината пробег и съм прецакан яко. По принцип ако това се беше случило когато вече съм я изплатил, след 5тата година но към средата нямаше да ме е яд.В момента ме е яд за следното :Колата е лизингова и плащам всеки месец 402.9 за нея и се предполага докато си тече лизинга да не я пипам,а какво се оказва 25.7.13 давам 402.9 ,на 1.8.13 давам 510 ремонт и на 25.8 трябва да дам пак 402.9. Е мама му стара да не съм Рокфелер нали затова купуваме нови коли за да не берем ядове докато ги изплащаме ,а то какво се оказва? Фабията не е кола . Това е моето мнение! Не е нормално ти да пипаш ангренажния ремък ролките и водната помпа на 45 000 км,ама хич не е нормално!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За помпата не се сещам точно колко но 70лв мисля. Тя при теб се сменя лесно а при мен помпата е комплект с единия тампон на двигателя, и за да се смени се откача и се подпира двигателя, откачат се лостовете на механизма за превключване на скоростите и още няколко весели неща.

 

Шкодата не е лоша кола, но вече явно всичко е покитайчено по нея.

 

Аз мога да разправям много за дефектите на всички шкоди но колегите ще се засегнат.

 

Само ще кажа как на един приятел с Октавия 2 1.9 на около има няма 50 хил км. му падна двигателя в движение и започна да се влачи по асфалта на корите отдолу. Това стана в София с ниска скорост за късмет.

 

Проблема беше, че се бяха откъснали болтовете на горната лапа на двигателя като кашкавал, явно ги поръчват в Китай. Сложиха му едни с емблема на Мерцедес на тях дето ги намериха по кутиите в сервиза и колата още движи.

 

Спирам, че ако продължа доста хора ще ме обвинят, че си измислям, но дано не им се случва.

 

Дано да нямаш други ядове скоро. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи малко инфо ще дам за колегите които са със същата шкода 2009та бензин 1.4 16v 86к.с

 

Помпа HEPU Р557/НЕМСКО ПРОИЗВОДСТВО/ -110ЛВ ОТ АУТО ПЛЮС / може да се намери и по евтино, ако се закупи от вносителя,в горните постове колегата е дал инфо за вносителя/

 

Оказа се че големия ангренажен ремък е напукан и обтягащата ролка скърца/шуми/ при въртене,така че:

 

1. POWERGRIP ремък ангренажен 130х200 5565XS G4-1.4/1.6 38ЛВ

2. POWERGRIP ремък ангренажен 58х170 5516XS G4-1.4/1.6 20ЛВ

3. ролка /INA/-ангр.ремък бензин 108 166 531 0317 1.4/16v 65лв.

4. ролка /INA/-ангр.ремък бензин 108 254 =108 219 5310339 1.4/16v 60лв.

5. ролка/INA/-ангр.ремък бензин 108 255 532 0167 1.4/16v 48лв.

6 Антифриз 1,5л 14лв

 

7 труд 150лв

 

Общо дадена сума/Труд+части/: 505лв

 

 

Дано колеги инфото да Ви е от полза :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Колега съчувствам ти за неприятностите които ти са се случили,не ме разбирай погрешно,аз не съм фен на Еуратек,но защо не провери при тях ангренажният комплект с труда е около 400 лева,имаш и две години гаранция в цяла Европа ,а и можеше някаккъв процент да мине за тяхна сметка,пак казвам и аз не си обслужвам колата при тях,но фактите са такива,дано нямаш повече ядове с колата,късмет..............Искай гаранция за ремонта и частите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Колега съчувствам ти за неприятностите които ти са се случили,не ме разбирай погрешно,аз не съм фен на Еуратек,но защо не провери при тях ангренажният комплект с труда е около 400 лева,имаш и две години гаранция в цяла Европа ,а и можеше някаккъв процент да мине за тяхна сметка,пак казвам и аз не си обслужвам колата при тях,но фактите са такива,дано нямаш повече ядове с колата,късмет..............Искай гаранция за ремонта и частите....

 

Мерси за съчувствието колега,но аз доверие на ЕТ нямам,както вече споделих в по-горните постове, не бяха ми сменили масло за 70лв та си представям как ще направят ремонта.А и тяхните уж "оригинални части" made from china не мерси! Казваш 2 години гаранция щели да дадат на техните боклуци,ми нали същия техен боклук издържа 4години и 2 месеца,та в този смисъл нормално да ти дадат 2 години гаранция като те издържат 4. Помпата ми е HEPU оригинална немска,както колегата в по горните постове спомена че те произвеждат само водни помпи за всички коли + антифриз,та се доверявам на тяхното качество дотолкова че съм сигурен че е пъти по добро от "оригиналната част " на ЕТ. А да не говорим че каква е гаранцията че нема да ти пробутат някоя 2-ра употреба! Пак казвам ,доверието ми за сервиза им ми е НУЛЕВО!

 

400лв за комплект ангренаж + ролки казваш,ми прибави 110лв помпа пак е 510лв,с едната разлика че при мен всичко е немско Hepu+powergrid+ina.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да споря с теб или да те убеждавам,не знам дали е включена помпата в комплекта ,обади им се и ги питай,аз я видях тази цена в сайта им,а за китайските части си прав ,но не знам дали знаеш Шкода имат официален завод и сглобяват Фабия ,е вярно за техният пазар но какво от това,а на мен ми се случи друго нещо ,купих от Киров свещи Бош,по каталог и се оказаха направени в Русия.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните части имат заводи в Турция и Китай, но пакетират с немско МАДЕ Инн. smile048

 

Дано си попаднал поне на турски, ще те карат наистина доста време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ може да са всякакви, но китайски части не продават...

 

Колега,на мен лично ми продадоха горивен филтър за фабията ми ,и на него си пишеше MADE FROM CHINA. За да го кажа ,че продават явно съм проверил а не си измислям !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези филтри са одобрени от vw груб така че няма място зя притеснение неми се вярва vw груб да слагат ментета ако незнаещ там в Китай има голям завод за коли vw явно от европа са поръчали на завода да прави филтри и за европа s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега свиркай си smile021 искам да вкарам и малко по-различна гледна точка. Не се разочаровай от марката, не е премиум клас кола. А и всичко ново е за еднократна употреба. Имам чувството, че на F2 и О2 водните помпи ще се окажат слабо място, понеже зачестяват проблемите (от тук, от там). Карай и се радвай, че караш новичко, а не някое 10-12 годишно юркано, морено, замърсено, при което може да избие нещо отвсякъде и по всяко време. На всеки може да му се случи някаква мизерия. Последно четох за Пежо 308 (което си е по-висок клас кола) на 3000 км чупи бутало от дефектна дюза. Паричките не са малко, но важно е да останат хубавите спомени от пътешествията с колата.

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледната точка е интересна, но не е съвсем вярна. Колегата си е купил фабийка за 25 или 26000лв. и на няма и 50000км и 4 години започва да се занимава и да плаща за нелогични дефекти и ремонти.

 

Същевременно ако иска да я продаде няма да вземе повече от 11000лв. сиреч обезценяването е драстично и няма избор освен да си я кара.

 

От друга страна ако приемем, че сега тръгне да си купува същата Шкода и преди да подпише договора се замисли логично за миг, ще се окаже, че може да си вземе нещо много захабено като това:

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3ocdk1

 

или това:

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3ocdk1

 

Всеки който е карал такава тройка и Фабия, и каже, че фабиата е по-добра в нещо просто ще си изкриви душата.

 

Та, купува си БМВ и по проста сметка ще му останат около 5-7000лв за евентуални ремонти и обслужване и харчлък. Като прибавим към това, че ще избегне и рязкото обезценяване през първите години което е задължително за всеки нов автомобил, и като се замислим, че купува автомобил в пъти по-качествен, в по-висок клас, по-солиден и престижен от Фабиа, аз казвам, че "захабеното" е логичния избор защото във филма с покупката на нова Шкода аз вече съм играл и не ми хареса особено. Относно захабяването и качеството на материалите ще добавя, че волана на всяка Фелиция и Фабиа пък и на Октавия донякъде, на 70-100000 хил км е толкова износен и захабен, че трудно се различава от градински маркуч. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не мога да се съглася.Как може да сравняваш цената на нова Фабия от магазина през 2009 със баварка 2 ра ръка от автосалон през 2013.Това BMW имаш ли представа колко е струвало в магазина ново :lol:.Също и подръжката му колко е...

Така и не разбрах каква Шкода си купувал нова и не ти е харесала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата ми е на снимката и още се движи. Не сравнявам нова баварка, казвам, че е по добре "захабена" баварка на 3-4 години сега отколкото нова Фабия сега. Не само сега винаги ще е така.

 

Поддръжката е относително понятие, имам приятел с Х5 3.0D нов от Камор ауто, вече и той е на почти 4 години и на към 70000км. Водната помпа му е здрава. 8) До сега имаше 2 пъти един и същи дефект и той беше свързан с автоматичното затваряне на задния капак през дистанционното. Оправяха го 2 пъти гаранционно и сега за сега работи. Други дефекти не се наблюдават при положение, че целия автомобил е много много по сложен и пълен с екстри и електроники.

 

Предимството на Шкода тук е, че какъвто и модел да си избере човек няма да има проблем с автоматичното затваряне на задния капак, просто защото то не се предлага от Шкода. s_flag

 

Ето една поддръжка по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти дълго да си я караш още!И като толкова ти харесва баварец може следващата да ти е такава.Сравнението обаче трябва да е със Ауди,не със Шкода.Относно колегата с проблем да си намери читав майстор.Иначе миналата седмица се возих на X5 4,4 бензин е няма такава твърда возия.Отделно гори 22 градско при умерено каране smile091.Не че са лоши баварците,но лично на мен не са ми по джоба.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе миналата седмица се возих на X5 4,4 бензин е няма такава твърда возия.

 

Има, има :D - Октавия 2, както и 3 (по първи впечатления) - табуретка. Как не омекна за 5 години. Как не се умориха тез пружини !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, хвалиш ги баварките на по 130 000км ти. Дано някой ден мечтата ти се сбъдна и си купиш. Дано имаш и достатъчно валута в джоба, да не ти пука като се счупи нещо.

 

Аз бих си купил нова Шкода, Дачия, Лада, Пежо- ама нова! И без това на 5г. така или иначе трябва да смениш ремъка и ролката- защо да е проблем и водната помпа да смениш. Аз бих препоръчал да се смени оригиналния антифриз. Впрочем колегата дали го е сменял някога- 2 години му е експлоатационния период.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четири годишно бмв трудно се обезценява тройно, ако няма нещо гнило.

Същото, но в по-голяма степен, важи за марката Шкода - според пазарните статистики Шкодите са едни от най-бавно обезценяващите се автомобили smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ не ми е мечта, има неща в живота много по-важни от една ламарина и за тях си струва да се мечтае. Имам пряк опит и наблюдение върху много коли от чисто нови до 20 годишни и споделям кой е оптималния вариант за покупка на автомобил според мен. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Вас...

 

Някой от нас нямат тази удовлетвореност от модела и за нещастие са обслужвали от нови до твърде стари автомобили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.