Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

шкода фабия 2009та комби . Пичове помагайте със съвети!!!


julianv

Recommended Posts

Значи,колата ми е на етири години и малко. Вече на два пъти ми пада антифриза два пръста под минимума и ми светва датчика. Първия път долях ,карах една седмица и ми светна пак.

като долях втория път,пак огледах навсякъде,никаде не видях теч,но ми направи впечатление че перката на радиатора не ми се е включила. Да не би да имам проблем с нея и антифриза да се изхвърля през преливника в резултат от прегряване? Това е странен проблем ,защото досега за първите 3 години ми е бадала около един пръст под минимума и само съм доливал. Моля ако някой се досеща какъв е проблема спешно да ми пише че съм доста притеснен приятели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 2 години доливах и се чудех какво става и гледах за теч и не го видях докато най накрая не видях къде тече съвсем случайно. Огледай и се взирай много внимателно. А перката я првери дали включва като оставиш колата да работи на място и следиш включва ли се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 2 години доливах и се чудех какво става и гледах за теч и не го видях докато най накрая не видях къде тече съвсем случайно. Огледай и се взирай много внимателно. А перката я првери дали включва като оставиш колата да работи на място и следиш включва ли се.

В руския менюал показват че бушоните на вентилатора са над акумулатора ,номер 8 -30амп и номер 10 -40амп,а в полезни връзки бушоните по схема дават че номер 25 е бушон за вентилатора,а са кое е вярното? Да не би вътрвшните бушони номер 25 да е вентилатора за парно,а външните да са за перката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 2 години доливах и се чудех какво става и гледах за теч и не го видях докато най накрая не видях къде тече съвсем случайно. Огледай и се взирай много внимателно. А перката я првери дали включва като оставиш колата да работи на място и следиш включва ли се.

 

 

Перката се включва ,бушоните са наред. Много странно. Има един маркуч дет минава зад двигателя в него ми е съмнението. Днес като я паркирам ще сложа от долу един картон да видя какво ще стане дали ще има теч. Мама му стара колата е на четири години и малко,ако още от сега започвам да имам ядове,започвам да се питам защо ли я купих мамка му!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е Шкода свиквай. В същност каквато и да е днешното качество в автомобилостроенео е сходно.

Аз напрмер страшно се изненадах когато водната помпа ми се разби на 55000км но вече спрях да се учудвам. И Лада съм имал и на нея водната помпа беше на 200000км и 19години когато япродадох. А колко е издържала още само новия собственик знае. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е Шкода свиквай. В същност каквато и да е днешното качество в автомобилостроенео е сходно.

Аз напрмер страшно се изненадах когато водната помпа ми се разби на 55000км но вече спрях да се учудвам. И Лада съм имал и на нея водната помпа беше на 200000км и 19години когато япродадох. А колко е издържала още само новия собственик знае. smile048

Бе прав си ;) ама се си виках нали уж е голф хихих. Пък и 26 хилки не са малко все пак за кола ;) поне за мен са си доста и като сложиш първоначална + застраховките и граждански и данъци си отива към 32 хилки s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига глупости - понеже е Шкода, нова кола демек, се троши, пък видиш ли мойта Лада ххх хиляди км с една водна помпа... Мине се известно време и познатия рефрен с култовата Лада се запява отново. smile175

 

Към колегата с Фабията - огледай си хубаво колата за течове. Ако трябва и през сервиз мини да я погледнат, даже е задължително според мен, вместо да гадаеш по интернет и да си караш колата с евентуален проблем). Ако имаш проблеми с перката, на една диагностика би трябвало да излязат. Ако ти е прегрявала колата, със сигурност щеше да ти светне лампата(ако нямаш стрелка за t на антифриза.) И по-спокойно, за 4 години ако само това са ти проблемите с колата, определено няма повод да се тръшкаш чак толкоз. smile049 Всяка кола има някакви проблеми(освен Лада, разбира се smile027 ), въпросът е, че дистанционно няма да се решат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига глупости - понеже е Шкода, нова кола демек, се троши, пък видиш ли мойта Лада ххх хиляди км с една водна помпа... Мине се известно време и познатия рефрен с култовата Лада се запява отново. smile175

 

Към колегата с Фабията - огледай си хубаво колата за течове. Ако трябва и през сервиз мини да я погледнат, даже е задължително според мен, вместо да гадаеш по интернет и да си караш колата с евентуален проблем). Ако имаш проблеми с перката, на една диагностика би трябвало да излязат. Ако ти е прегрявала колата, със сигурност щеше да ти светне лампата(ако нямаш стрелка за t на антифриза.) И по-спокойно, за 4 години ако само това са ти проблемите с колата, определено няма повод да се тръшкаш чак толкоз. smile049 Всяка кола има някакви проблеми(освен Лада, разбира се smile027 ), въпросът е, че дистанционно няма да се решат.

 

 

В Четвъртък ще я оставя на майстор за цял ден да я разгледа отвсякаде. Ми да ти светне лампата на антифриза и да видиш че действително е паднал 3пръста под минимума си е за притеснение. А течове не се забелязват. До Четвъртък ще я паркирам до фирмата и съм сложил един картон под двигателя да видя дали ще тече,но имам чувството че изведнъж го изхвърля ли кво ли го прави,защото и двата пъти когато лампата ми светва със сигнал е на място и в работен режим. А питането го отправих ,ако някой е имал същия проблем и да сподели ;) А ламптата светва не защото колата е прегряла ами защото течността е паднала 3 пръста под минимума и датчика е задействал. Не нямам температурен индикатор,само лампичка която светва в синьо и гасне след като загрее колата. Това с липсата на топлинен индикатор верно е тъпичко малко. Едва ли не гадаеш на колко градуса е течността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колкото до колата,гледам си я по добре от жената smile159 , кво да Ви кажа голеги ...вози те не мрънка ,мъсълцето с филтрите и ги сменям на една година , тъй като въртя около 9-10 000 макс. Пък жената хем мрънка хем подръжка иска абе мани чудим се струва ли си за едно еб*не ;) това в реда на шегата колеги smile152 аре кога сме зле се smile159 така да сме ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига глупости - понеже е Шкода, нова кола демек, се троши, пък видиш ли мойта Лада ххх хиляди км с една водна помпа... Мине се известно време и познатия рефрен с култовата Лада се запява отново. smile175

 

Към колегата с Фабията - огледай си хубаво колата за течове. Ако трябва и през сервиз мини да я погледнат, даже е задължително според мен, вместо да гадаеш по интернет и да си караш колата с евентуален проблем). Ако имаш проблеми с перката, на една диагностика би трябвало да излязат. Ако ти е прегрявала колата, със сигурност щеше да ти светне лампата(ако нямаш стрелка за t на антифриза.) И по-спокойно, за 4 години ако само това са ти проблемите с колата, определено няма повод да се тръшкаш чак толкоз. smile049 Всяка кола има някакви проблеми(освен Лада, разбира се smile027 ), въпросът е, че дистанционно няма да се решат.

 

Не виждам защо трябва да се говори така, дал съм конкретен пример от личен опит. Карал съм Лада, да и тя си има кусури, няма нищо култово но да не можеш да направиш една проста водна помпа която съдържа лагер, семеринг и турбина си е жив сакътлък. А как се сменява водна помпа на Фелиция не е мястото да се пише тук. Това е обективната истина. Сега ще кажа, че и охлаждаща течност не доливах с години защото не беше нужно пък дали ви харесва или не това е. Всеки си хвали колата, но не е нужно точно тук, тук не е рекламен форум. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук не е рекламен форум. :idea:

 

Сериозно ли? Благодаря, не знаех, но ще го имам предвид вече. smile048

И не става дума за хвалене или реклама, а за излишно тюхкане колко са калпави новите коли(което, съгласи се, хич не е по темата на колегата). :-k Това е по темата от мен. Със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук не е рекламен форум. :idea:

 

И не става дума за хвалене или реклама, а за излишно тюхкане колко са калпави новите коли(което, съгласи се, хич не е по темата на колегата).

 

julianv:

 

Мама му стара колата е на четири години и малко,ако още от сега започвам да имам ядове,започвам да се питам защо ли я купих мамка му!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Колега не искам да те стресирам ама аз имах същият проблем ,колата ми е с първа регистрация 29.12.2009,наскоро забелязах че ми губи антифриз а при мен нивото беше доста под минимума ама не светна лампата,и когато я закарах в сервиза се оказа че е спукан топлообменика които се намира между смукателните колектори,не е скъп ама е голяма разправия да се смени,а и аз не живея в България,не искам да си спомням колко пари ми взеха в сервиза че още ме боли корема за тях.......Но наистина е голямо разглобяване ако е това и моят съвет е направи го в Шкода,иначе може да започнеш да опипваш малкия маркуч които излиза от горе на разширителния съд и даваш надолу докато стигнеш другият му край които е в колекторните тръби......Дано съм бил полезен и дано не е това.....Късмет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Колега не искам да те стресирам ама аз имах същият проблем ,колата ми е с първа регистрация 29.12.2009,наскоро забелязах че ми губи антифриз а при мен нивото беше доста под минимума ама не светна лампата,и когато я закарах в сервиза се оказа че е спукан топлообменика които се намира между смукателните колектори,не е скъп ама е голяма разправия да се смени,а и аз не живея в България,не искам да си спомням колко пари ми взеха в сервиза че още ме боли корема за тях.......Но наистина е голямо разглобяване ако е това и моят съвет е направи го в Шкода,иначе може да започнеш да опипваш малкия маркуч които излиза от горе на разширителния съд и даваш надолу докато стигнеш другият му край които е в колекторните тръби......Дано съм бил полезен и дано не е това.....Късмет...

 

Мерси колега за инфото! Ще проверя и този вариянт. От вторник я следя ,утре ще я оставя на моя майстор да я гледа цял ден. По принцип забелязах че от вторник до сряда преливника е спаднал с 50тина грама някаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Колега не искам да те стресирам ама аз имах същият проблем ,колата ми е с първа регистрация 29.12.2009,наскоро забелязах че ми губи антифриз а при мен нивото беше доста под минимума ама не светна лампата,и когато я закарах в сервиза се оказа че е спукан топлообменика които се намира между смукателните колектори,не е скъп ама е голяма разправия да се смени,а и аз не живея в България,не искам да си спомням колко пари ми взеха в сервиза че още ме боли корема за тях.......Но наистина е голямо разглобяване ако е това и моят съвет е направи го в Шкода,иначе може да започнеш да опипваш малкия маркуч които излиза от горе на разширителния съд и даваш надолу докато стигнеш другият му край които е в колекторните тръби......Дано съм бил полезен и дано не е това.....Късмет...

 

Преди малко проверих тънкия мъркуч,сух е но видях теч-а,викнал съм майстор който е наблизо да дойде да види точно от каде е .

post-7239-138453482798_thumb.jpg

post-7239-138453482806_thumb.jpg

post-7239-138453482817_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че в някои ситуации може да тече само когато е топла или пък студена. На един приятел (друга марка кола) докато разберем от къде му се губи се видяхме в чудо. Оказа се че когато изстине, тогава капи. И при колко майстори бяхме, ама като отидем там, тя топла и не тече. smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че в някои ситуации може да тече само когато е топла или пък студена. На един приятел (друга марка кола) докато разберем от къде му се губи се видяхме в чудо. Оказа се че когато изстине, тогава капи. И при колко майстори бяхме, ама като отидем там, тя топла и не тече. smile096

 

В моя случай прокапа докато е студена. Колеги "колата" /пиша я в кавички защото съм разочарован от тази марка вече/, е на 45 000 км и се оказа че водната помпа е тръгнала, е може ли на 45к да се прецака водната помпа,нямам думи просто. Оставете това пък и нали е вързана с ангранажния ремък ,и ако ти засе4е ти прецаква и двигателя, и какво излиза кола на четири години и една мижава помпичка да ти я потроши,малаумна работа Ви казвам. А колкото до ЕТ там не бих я дал да я ремонтират заради следния случай: Когато им я дадох след първата година ,не стига че ми я удариха ,верно лек удар но смениха с чисто нови предна решетка ,ляв калник и фар,та не стига че я удариха но се и оказа че не са ми сменили вобще маслото при положение че съм си го платил . Това го видях при 2рата смяна на маслото. Защото аз карам около 9-10000 на година и са си казали то този ше мине без проблем на следващата смяна. Та по тази причина никога не бих дал там да ми пипат по колата.Лично мнение ! Като си закупих горивен филтър от там а познайте какво производство беше ? Made from china! Само не започвайте сега ама това е по доброто китайско производство, аз не искам по доброто китайско аз си искам немско или чешко независимо от цената,а не да ми набутват китайските боклуци! Та поради тази причина си ги купувам аз от кадето реша ;) Толкова по моя проблем,то добре че поне се видя от кво е ,че кат немаше никакъв теч и се бех притеснил доста! Аре всички smile159 лека и дано нямате мойте проблеми,не го пожелавам на никого !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В моя случай прокапа докато е студена. Колеги "колата" /пиша я в кавички защото съм разочарован от тази марка вече/, е на 45 000 км и се оказа че водната помпа е тръгнала, е може ли на 45к да се прецака водната помпа,нямам думи просто.

 

При мен издържа до около 50000 водната помпичка, ще свикнеш с модела. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При мен издържа до около 50000 водната помпичка, ще свикнеш с модела. ;)

 

Я сподели новата дет си я сложил на колко километра ти е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега още няма 20000 но с ъм убеден че ще издържи повече от оригиналната. Тази която сложих е HEPU това е най добрата марка и антифриза ми е такъв. Ако я сменяваш земи си такава ще ти кажа къде е вносителя ако искаш. Хубавото на шкодата е че ако частите който сменяш са маркови издържат повече от оригиналните. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега още няма 20000 но с ъм убеден че ще издържи повече от оригиналната. Тази която сложих е HEPU това е най добрата марка и антифриза ми е такъв. Ако я сменяваш земи си такава ще ти кажа къде е вносителя ако искаш. Хубавото на шкодата е че ако частите който сменяш са маркови издържат повече от оригиналните. :D

 

 

Дай инфо за вносителя и ако се сещаш горе долу кви пари ти е била .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С отстъпката около 90лв.

 

Ето това е вносителя, всичко което предлагат е 100% истинско без да правя реклама. Пазарувам вече 10г. от там и нямам никакви забележки.

Спомням си как ми беше писнало да купувам руски бобини за въпросната ми ладичка и все като отворя капака на тъмно да виждам искра на самата бобина и да ми прекъсва когато си иска. Купих BERU бобина, кабели и свещи като за Лада с 50% отстъпка. Бобината не беше за Лада, но от нещо друго пасна. Оттогава ме помнят и оттогава колата заспа, забрави какво е това прекъсване. smile048

 

Направи си запитване през сайта им за това което ти трябва и ще ти дадат 20% отстъпка. Иначе може и 30 но трябва аз да ходя и е сложно.

 

Друго което може да ти е полезно от там са например накладки, взимам си TEXTAR супер качество на супер цена.

 

http://www.vdauto.com/bg/products.php?id=17

http://www.vdauto.com/bg/index.php

 

Намират се като караш от хладилника към околовръстното и подминеш бензиностанция ЕКО която ти се пада в ляво, след това на един ъгъл в едно блокче от дясната страна има магазин за корейски авточасти, завиваш по тази пряка в дясно, тя е доста разбита и след около 100 метра в ляво има една голяма бяла къща, там е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С отстъпката около 90лв.

 

Ето това е вносителя, всичко което предлагат е 100% истинско без да правя реклама. Пазарувам вече 10г. от там и нямам никакви забележки.

Спомням си как ми беше писнало да купувам руски бобини за въпросната ми ладичка и все като отворя капака на тъмно да виждам искра на самата бобина и да ми прекъсва когато си иска. Купих BERU бобина, кабели и свещи като за Лада с 50% отстъпка. Бобината не беше за Лада, но от нещо друго пасна. Оттогава ме помнят и оттогава колата заспа, забрави какво е това прекъсване. smile048

 

Направи си запитване през сайта им за това което ти трябва и ще ти дадат 20% отстъпка. Иначе може и 30 но трябва аз да ходя и е сложно.

 

Друго което може да ти е полезно от там са например накладки, взимам си TEXTAR супер качество на супер цена.

 

http://www.vdauto.com/bg/products.php?id=17

http://www.vdauto.com/bg/index.php

 

Намират се като караш от хладилника към околовръстното и подминеш бензиностанция ЕКО която ти се пада в ляво, след това на един ъгъл в едно блокче от дясната страна има магазин за корейски авточасти, завиваш по тази пряка в дясно, тя е доста разбита и след около 100 метра в ляво има една голяма бяла къща, там е.

Мерси колега,намерих я за 110лв, за 20лв нема да бегам чак до там! Най съм ти благодарен че ме насочи към каква марка да сложа, а за напред ще си ги знам като вносители и ще се обръщам към тях. От мен лека и безавариина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен издържа до около 50000 водната помпичка, ще свикнеш с модела. ;)

 

Спомняш ли си горе долу колко ти взеха за работата? За да ти я сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Колега отиди да я погледнат в някои сервиз на които вярваш,при мен се оказа по сложно......Изпращам ви снимки на дефектната част и фактурата(от която още ме боли корема),но да се надяваме че при теб няма да е това...........А колата е на 62000 километра карана само по магистрали извън България и то само от мен,не знам какво да кажа ......Успех...

post-5326-138453482925_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.