Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с рейка на Октавия!


loup

Recommended Posts

Здравейте, имам проблеми с рейката на Октавията ми.Протекла е и е омазала магарето. Кажете ми моля ви се на Октавия 1998, бензин, 101 коня, 1,6 двигател може ли да се сменят семеринги втулки или трябва да се рециклира или да се търси втора употреба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е много ръждясала и не са повредени зъбите,може и да стане да се рециклира,но това майстор занимаващ се с рейки да го каже.

Другият вариант ти е втора ръка. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, но въпросът ми беше има ли вариант да не се рециклира и да не се купува нова/втора ръка, а просто да се сменят уплътненията като на другите коли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да я свалите, и някой майстор да я отвори, и да я погледне - дали няма да изникне още нещо.

Иначе си представи и такъв вариант - сменяш само уплътненията, но се оказва, че е здраво раздрънкана....

И какво правиш тогава?

Затова използвай момента - а недей да минаваш само с уплътненията.

Но, разбира се, ти си решаваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, извинявам се, не казах откъде съм.Живея в София и мисля да отида на този сервиз, защото разбрах, че са специалисти по рейките:

 

Технически Университет - София

Консултантски център "ШЕЛ"

 

Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки

инж. Стефан Андровски

София, ТУ, Студ. град, бл. 9

тел.: 02/9653030

моб.: 0886 743356

 

Някой да знае нещо по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, извинявам се, не казах откъде съм.Живея в София и мисля да отида на този сервиз, защото разбрах, че са специалисти по рейките:

 

Технически Университет - София

Консултантски център "ШЕЛ"

 

Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки

инж. Стефан Андровски

София, ТУ, Студ. град, бл. 9

тел.: 02/9653030

моб.: 0886 743356

 

Някой да знае нещо по въпроса?

 

Беше страшен мошеник. Ходих да оправям рейката на Омегата и тоя ми искаше към 400-500 лева. Волана ми се беше втвърдил. Разбрахме се за след 2 дни да закарам колата, но междувременно ходих при един жичкаджия да ми оправи ключа за халогените. Тръгвам от жичкаджията и волана като перце. Питам го какво е направил, а той ми отговори, че е сменил един изгорял бушон.

 

Сам си направи сметка за какъв човек става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са доволни от Трансексперт,също и в братовчедския форум има форумни майстори от София.В крайна сметка като се дават пари поне да е качествено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има оригинален комплект за ремонт на хидравлична рейка. Цената му е 248 лв. Трябва да се поръчва. Не е наличен. За повече информация ми пиши на л.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са доволни от Трансексперт,също и в братовчедския форум има форумни майстори от София.В крайна сметка като се дават пари поне да е качествено...

 

Трансексперт правят рейките при Жан на окр.болница с 3 МЕСЕЦА гаранция,за който доста колеги от др.форуми не са доволни,вчера звънях в 11бл. на МЕИ цената за рециклиране свалена рейка е 180лв. с 1 ГОДИНА гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря момчета, вече се двоумя само между Жизет и МЕИ специалистите!Доколкото разбирам Жизет дават 6 месеца гаранция, а в МЕИ 1 година? Това са двете места, за където има повече положителни, отколкото отрицателни мнения! Ако може някой с конкретен опит по темата да ми пише дали е рециклирал при някой от тях?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Не зная за този в София ама имам познати в Пловдив ако искаш мога да те свържа.

Много е добър

 

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колеги (с VW ) разбрах за сервиз за ремонт на хидравлични рейки и окачване срещу зоологическата градина. Лично не съм ходил, но те са доволни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, извинявам се, не казах откъде съм.Живея в София и мисля да отида на този сервиз, защото разбрах, че са специалисти по рейките:

 

Технически Университет - София

Консултантски център "ШЕЛ"

 

Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки

инж. Стефан Андровски

София, ТУ, Студ. град, бл. 9

тел.: 02/9653030

моб.: 0886 743356

 

Някой да знае нещо по въпроса?

 

Беше страшен мошеник. Ходих да оправям рейката на Омегата и тоя ми искаше към 400-500 лева. Волана ми се беше втвърдил. Разбрахме се за след 2 дни да закарам колата, но междувременно ходих при един жичкаджия да ми оправи ключа за халогените. Тръгвам от жичкаджията и волана като перце. Питам го какво е направил, а той ми отговори, че е сменил един изгорял бушон.

 

Сам си направи сметка за какъв човек става въпрос.

 

Извинявам се офтопика. За каква Омега с рейка говориш, колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

КАКВО СТАВА С РЕМОНТА НА РЕЙКАТА ?

АКО Е РЕШЕН ПРОБЛЕМА СПОДЕЛЕТЕ ИНФОРМАЦИЯ.

 

PRR: Прочети правилата относно писането с главни букви във форума! Приеми го за последно предупреждение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

И аз вече съм с рециклирана рейка на дизелака.За 2 седмици й навъртях 1000 км. Близо 1 година почукваше и прокапваше и докато се наканя започна да пълни левия маншон с масло, накрая се скъса и протече тотално. :) В Русе няма кой да ги рециклира, намерих сервиз, който работи с майстори на рейки във Варна. Те се заеха със задачата да я смъкнат и пратят до Варна, дори после нещо не им хареса как са я оправили и им я върнаха отново за тяхна сметка. 10 дни колата стоеше в сервиза, докато рейката се разхождаше с куриери. Отначало не беше това, което очаквах. Тежък волан, а също така воланът не се връщаше сам и трябваше да му помагам с ръце. Навиването на пълен ляв или десен беше мъка особено към края, имах чувството, че ще счупя рейката, такова напрежение се усещаше. :) След около 500-600 км. всичко си дойде на мястото.

Цена: 205 лв. рециклирането на рейката+куриерските услуги. Смених и всички накрайници, реглаж, труд и цялата сума набъбна до 475 лв. Има и 1 година гаранция. Иначе ми предлагаха рейки втора употреба на цени от 90 лв. до 160 лв. уж перфектни без течове и луфтове, но предпочетох рециклирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, преди година ходих зад макдоналдс на ул. Орион, за цена ще те излъжа но не е било повече от 200 лева. За момента течове и лопания няма- гаранцията беше или 6 или 3 месеца.

Сутринта оставих колата и следобяд си я взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

За един месец се поболях от нерви! Малко след поста ми горе започна едно леко чукане при тръгване и спиране, а после това лекото почукване се превърна в зверски нетърпимо силно и постоянно ''блъскане''...! Първо се сетих за тампон на макферсъна, смених ги заедно с лагера, с десния беше приключение - не успях да го сглобя с тампона и я дотътрих без тампон в сервиз от белия списък. Смениха го и от там казаха, че чукането е от рейката, трябвало е втора употреба, а не рециклиране и че всичко по - окачването е здраво. Преди това, два дни след рециклирането на АМ ''Хемус'' малко преди да вляза във Варна ми се разхлопа лявата джанта - и двете не бяха затегнати! И до днес си мислех за тази случка.... щом в сервиза, където сваляха рейката(НЕ Е от белия списък) са забравили да ми затегнат джантите, защо пък да не са забравили да затегнат и нещо друго...? Вчера отивам в обществен канал с набор инструменти, започнах от рейката - стегната, но успях да завъртя леко болтовете, казах си ''това ще е'' и тръгнах.... да ама не - никаква промяна. Днес пак отивам и започнах да проверявам всичко подред и стигнах до магарето.... с рамо 20 см. си направих 2 оборота на болта като пич и на левия и на десния! Тръгвам и НЯМА тропане, няма нищо.... всичко заспа. Прибрах се, ползвах по - дълго рамо и успях да затегна и двата болта с още около 2 оборота. Не камък, а не знам какво ми падна от душата! :)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се включа. Имах съвсем леко протичане на рейката - моя майстор я закара в МЕИ, след това - вече над 2 години не е пипнала хидравличното масло колата, волана ми е ок. 180лв. беше. При положение, че имаш проблем - така или иначе на доста братовчеди от тая група  - голфове, сеати, шкоди, аудита, рейката е нервна зона. Лично мнение - отдели си едни 200 кинта, оправи я веднъж, и после не се занимаваш с глупости, яко ти е да си караш колата и така ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.