Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не пали колата...


snaiperisto

Recommended Posts

Знам , заглавието на темата е тъпо. Знам и че "на къораво" кола не се ремонтира , но все пак всеки смислен съвет може да ми е в помощ.

 

Та случката е следната: Колата е Фабия 1 , 1.2 12V и не пали. Днес набързо я погледнах и установих че в бензиновата рейка няма бензин. Това го разбрах , като натиснах вентила за обезвъздушаване на рейката и нищо не излезе от там. Помпата ми работи , бучи-ръмжи и тн.. Свалих и бобините и с една свещ ги пробвах , има искра.

До тук е ясно че бензин няма , но пуснах принудителни и метан , пак нищо не се случи.

 

Утре пак отивам да я ръчкам , отивам с другата ми Фабия , която е същата и мога да я ползвам за донор , та някакви съвети??? Напътствия???

 

пп Да попитам и друго , ако пък е прескочила веригата или се е скъсала (защото ми се струва че като въртя на стартер , звука е малко странен) , възможно ли е да не "киха" даже ...да не гърми , нещо такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че разбирачите ме игнорират , но все пак ще попитам ...да речем че ангренажната верига е скъсана или прескочила зъби , как да го разбера това?

 

А и не видях някой "форумен" майстор в София , някого , на когото може да се има доверие за такъв ремонт ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирачите-имаш мен в предвид сигурно.......много е просто-ако е прескочила,замери компресия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирачите-имаш мен в предвид сигурно.......много е просто-ако е прескочила,замери компресия

 

 

Мда , сетих се за това , ама нямам компресомер , а и не се сещам кой може да има , но утре ще помисля по усърдно.

 

Днес сипвах бензин в "карбуратора" и се опитах да паля , ама нищо не се случи , даже и не кихна.

 

Мислех утре да свалям капаци някакви , да видя дали се въртят валовете поне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерих компресията днес , по 11 атмосфери и на трите цилиндъра , това гарантира ли че няма скъсана или прескочила верига?

 

А тази вечер закарах колата в сервиз , диагностика - няма грешки и проблеми , но като си сложа дланта върху дросела , не засмуква , може би даже малко "духа" и като последен шанс , за утре оставихме да проверим ЕГР-клапана...майстора каза че може да е заял или блокирал и от това да е проблема , логично ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери датчиците на колянов и разпределителен вал, регулатора на гориво, основно реле на горивната система(ако има).

Щом имаш компресия на всички цилиндри не е скъсала верига, а от ЕГР да не пали - малко вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За датчика на коляновия вал знам че бачка , показва обороти , а за разпределителния вал не знам , от него може ли да не пали?

 

Днес откачихме катализатора , за да сме сигурни че не е запушена изпускателната система , свалихме рейката с дюзите , пръскат малко кофти и като издърпаме рейката малко навън , а преди това сме сипали бензин в дросела се опитва да заработи...и в момента в който приближим дюзите - гасне. Струва ми се че без дюзи си взема въздух през дупките и за това припалва...съмняваме се в дросела , макар че работи и не отчита грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне някой ще ми каже ли колко струва ангренажен комплект за тази кола?

 

Има ли "ментета" и мога ли да купя само отделни части от него , като "банан" примерно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има алтернативни части, т.е. не ОЕМ, но точно с веригата и обтегача аз не бих пестил, особено пък за работна кола.

Колегата с магазина на Сточна гара предлага части на цени, които са доста добри, ако ЕТ ти е далече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата от Сточна гара ми предложи цена с 60лв по-висока от тази на която купих комплекта , не че имам нещо против , но парите не ги печатя , а и така да беше , не са ми излишни.

 

А "ЕТ" наистина са ми "далече".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЕМ ли купи? Или по- точно за една и съща марка комплект ли става дума?

Аз, например си купих ключа за фаровете от него, ОЕМ, на цена с 1 лев разлика спрямо тази от ЕТ (с отстъпката ми), но времето ми е много по- ценно от това да прекося цяла София за 1 лв разлика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих комплект MOUG (ако не бъркам) от Аутостар. С отстъпката на фирмата ми , платих 170лв за комплекта , маслен филтър и литър масло 10W40. Два акумулатора Гигават по 55 ампера за 190лв.

 

Това е , колата е "пушка" сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.