Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Между другото ако някой е мераклия да има фалшив ауспух на елеганс, може да погледне тук:

http://skodadop.com/en/octavia-iii-/eksterer-octavia-iii/skoda-octavia-iii-imitaciya-nasadki-glushitelya-abs-alyuminievyj-vzglyad-milotec.html

Това имитация на имитацията на ауспуха (култ). По-изобретателните могат да си пробият и дупка...

 

Из магазина има и цяла задна броня с истински фалшив ауспух :D

Редактирано от carrot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Bubaru, да питам случайно ако си го пробвал RS-a - как е возията сравнено с Йети-то ? 

Малко ме притеснява и клиренса 127 мм , преди години карах кола  с клиренс 130 мм но с още по-дълга база , дълъг преден надвес и нямаше подземен гараж в който да не оставя някоя следа , я от броня , я от някоя скоба на генерацията.

Редактирано от ya'dred
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавията клиренса е зле за такива гаражи, РС-а още повече На жена ми баща и преди 2 седмици си взе О3 комби 1.6 Дизел и му опира в гаража...сега ще преправя изхода защото стърже колата отдолу. 

Относно возията е въпрос на вкус, но в никакъв случай не мисля, че РС-а вози по-некомфортно от Йетито. Дори една идея е по-рафинирана и е по-добре обезшумена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) :) :) :)

ТУК СЕ ДОКАЗВАТ НАБЛЮДЕНИЯТА МИ,ЧЕ БЕНЗИНОВАТА Е ДОСТА ПО-СТЕГНАТА,НО И ДРУСАЩА КАТО ОКАЧВАНЕ.НО И ДОСТА ПО-СТАБИЛНА.НО Е ПРИЯТНО ДРУСАНЕТО!

 

Разликата,която дават от 150 до 200 е брутално голяма.

30,1 секунди и трябват на дизеловата да ускори от 150 до 200,срещу 12.7 секунди за бензиновата.Тук ,чак аз нещо се съмнявам в измерванията относно дизела.Чак толкова бавна да е?

Но най интересното е,че накрая и двамата са на мнение,което аз бях казал преди доста време,а именно,че дизеловата трябвало да я кръстят GT или GTD както са голфовете.Не и подхожда нещо това рс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела за да е темпераментен не може да е екологичен. Това според мен е причината, тоя мотор вероятно има доста скрит потенциал, ама е скопен за да е чистичък.

 

Скоро един приятел беше много възмутен от тест драйв на дизеловия RS, а базата му за сравнение е дърт ARL - стоков.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има нещо гнило тук - как не ги е срам да пускат такова видео ???? Няма как от 150 до 200 да прави над 30 сек. Аз с vRS - 2.0 TDI 170ps го правя за къде къде по-малко. Имам чувството че VALDO го е снимал това ;-) ;-) ......такава антиреклама явна няма друга.

 

Ето ускорение - засечете си сами колко време е. Колата за 30 сек си стига от 0 до 200 - а тия говорят глупости. Я да не плюете дизела  :tongue_1: http://www.youtube.com/watch?v=2DW3bh5rMog

 

Сами - абе ти сигурен ли си че така казват хората ??? Аз не го гледах това сравнение - да не бъркаш нещо цифрите???

Редактирано от simichoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да плямпаш,този така наречен RS върви по-зле от моя обикновен и непипан 1.8 TSI мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз казах,че се съмнявам.Аз с моята старата от 0 до 200 го правеше примерно за 30 и няколко секунди.Тя беше над 200коня,но дизеловия рс да е чак толкова много по-бавна.Може би има някаква грешка,която не съм разбрал.Погледнете клипа от 6:13 минута!Брудална разлика.Бензина много откъсва.Прекалено голяма разлика според мен.При старите рс дизел и бензин,не беше такава голяма разликата.

10.2 до 100 за дизела.

На тези клипчета с километражите,дето не се вижда пътя НЕ ИМ ВЯРВАМ.Така,че не им вярвай.Най добре е така една до друга на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти ги имаш и двете до тебе, вземи направи ти едно видео, че да спрат тия спекулации...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно клипове в интернет, стига глупости. Над 30сек за 150-200 ... срамота. Какви спекулации - какви глупости. Казал някой нещо и хоооооп веднага съмнения.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти ги имаш и двете до тебе, вземи направи ти едно видео, че да спрат тия спекулации...

Свърши вече,моята е вече 310+

Дано на събора да дойде стокова бензинова и ще направим сравнение.

Дори и да махна едното нещо,другото вече не мога да го махна.Не става да я направя стокова вече за да е честно сравнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, да снимаш дизела, дали верно е толкова спънат. Ясно, че твойта ще го сдъвче и без пакета, камо ли с него.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, днес пристигна и моята!  :dance:  :dance:  Ама то сега след тези коментари как да се похваля  :tongue_1: .  Моята е RS 2,0 TDI-CR 6DSG. Ама нищо хайде ще се влача аз по пътищата с дизелчето. :rolleyes:

Отидох да я видя в склада за 4-5 мин. след като я разтовариха от автовоза. Хубава е! Хареса ми и нямам търпение другата седмица да си я вземам. За мен дизела е перфектен спрямо разход и вървене.  Визията ми допада, вътре е просторна, става за семейна а и за забавление. Така, че доволен съм - за сега няма да броя секундите от 150 до 200 въпреки, че 30 ми се струват много  :) Дайте ми съвети как да я "разработвам" 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Честито. Много безаварийни километри. Обаче! Може ли такава работа?! Заради твойта са забавили и мойта, която вчера също пристигна (сигурно е било оня ден, но така ми споделиха от ЕТ). :)

   За разработката - в книжката си пише. И за след разработката - дизела се гали, но при положение, че е vRS...нямам идея как ще издържиш без да я настъпиш.

   Поздрави.

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито.Много безаварийни километри ти пожелавам.Като съотношение за разход и вървене си е перфектна колата.И с максимална скорост по каталог 232 км. никак не е бавна.Ние я сравняваме с бензиновата.Страхотна семейна кола.

Със здраве да си я караш.

Чакаме снимки и ПОДРОБНИ първи впечатления.

За разработването,Шурето ми я настъпа още на 9 км.беше :)  Така,че просто първите 500 се я карай по лежерно и после може да си я понастъпиш.

По важно е да и сменяш маслото по-често максимум на 10,а не на 20-30 000км.Днес сменях масло на една 3-ка елеганс бенз.която бе на 9000 км.Купуваш си оригинален филтър и не могат да разберат,че си си го сменил.Вчера и на г-н Златев сменях,той да каже какво се случи с колата,като сменихме масло,с което трябваше още 20 000км да работи.

И да не вземеш да си купиш Кастрол или Шел,5-30,504 00,507 00 лонглайв 3! Пълни боклуци са. Ще си купиш оригинално масло за ВАГ групата 5-30,504 00,507 00,лонглайф 3-СИВАТА ТУБА с нарисуваните 4 емблеми на Фолксваген,Шкода ,Сеат и Ауди!!!!!Това е маслото. Кастрола 5-30 504 00,507 00 ми го дават като на сервиз за 60лв 5 литра.Сами си отговорете,дали е боклук.Едното струва 12 лв за литър,а другото Фолксвагеновото е 53лв за литър.

Към всички се отнася,изисквайте да ви слагат оригинални масла в ЕТ като отидете,не се подлъгвайте по евтините оферти ,които ви предлагат за Кастрол и Шел в ЕТ.

п.п.Зная,че от ЕТ четат тук,но мисля,че не е проблем,да предлагат избор на клиентите,да си сложат ВАГ-ово оригинално масло,а не Шел или Кастрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шел-а което ми сложиха в ЕТ бе Shell Helix Ultra Extra 5w30 с цена около 26лв/л. По настояване на Самуил още при слагането на Шел-а беше ясно, че ще се сменя на около 10 000.

Сменихме го на 11 800 , като се има в предвид, че колата се кара само извън градско до 140 км/ч и 4000км са направени в Италия, като почти изцяло се кара с Шел V-power, а в БГ Лукойл Екото.

Няма да казвам какво масло сме сложили заради реакциите на някои хора във форума. Само ще кажа, че марката я използваме за големи индустриални машини и сме правили много изследвание на самото масло (не е това кото е по 53лв/л. препоръчано от Самуил) и перфектни резултати.

При смяната преди 2 дни разликаза в шума на мотора беше толкова осезателна, че Самуил ме накара да направя едно кръкче на макс. за да загрее (студеното масло е по-гъсто) , но и след това колата пак беше супер тиха в сравнение с 20 мин. преди това.  Другото което ми прави впечатление, че вече нямам температури на маслото от 113-114 градуса колкото и да се боря с колата...

 

Колеги, просто обръщайте внимание какво си слагате, то е ясно че новите коли ще издържат 100 000 км каквото и да ползвате, но след това....

Все пак цената на всички филтри и работата са повече от самото масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че става дума за това масло, обаче дали го предлагат в ЕТ...дано, иначе сами трябва да го търсим.

post-13406-0-27779600-1401995068_thumb.jpg

Редактирано от carrot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря момчета! Първоначално ще се постарая да я карам по-кротко хем и докато и свикна :) А за маслото съм напълно съгласен. В ЕТ биха ли се съгласили да ми я обслужват с масло което им занеса аз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря момчета! Първоначално ще се постарая да я карам по-кротко хем и докато и свикна :) А за маслото съм напълно съгласен. В ЕТ биха ли се съгласили да ми я обслужват с масло което им занеса аз?

 

2 пъти на моята кола съм го правил този номер. Нося си маслото - и им стоя на главите да видя че наливат точно него. Гледаха ме странно първия път - и ме питаха " С какво това масло е по-добро от нашето ? ". Казах им - че така искам и че никъде не е описано, че трябва да си го купя от тях. Втория път - пак така - и този път коментара беше - Ааааа Вие дето предния път си носихте маслото. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.