Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте!Мина зимата и се появи проблем при паленето на двигателя след като е работила колата и е загряла.Изгасвам двигателя и след 10-15 минути много трудно пали.След запалването изпушва леко сивкав дим.Един приятел със кабел подава ток на подгряващите свещи по време на опита за запалване и двигателя заработва.Свещите са нови и работят.Е ли е възможно да прокапва някоя от дюзите и от там да се получава "давене" на двигателя ,или пък след като загрее двигателя релето за подгряващите свещи да спира да работи??Моля за съвет! :-k

Публикувано

Фелицията, която карам в момента, е имала същия проблем. Монтирали са й бутон за допълнително подгряване и когато паля, а лампата за подгряване не светне, натискам бутона и задържам 5-6 сек. - след това старта на двигателя е безпроблемен. s_flag

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

имах същия проблем .. това е от свещите някоя не грее ! :)

  • 8 месеци по-късно...
Публикувано

Понеже всички по - горе пишат глупости, се намесвам. Когато двигателят е топъл около 70 градуса, електрониката, четяща датчика за температурата дава команда да се впръсква по- малко гориво  при палене. Двигателя ви горещ не пали, просто щото няма гориво. Решението не е принудително подгряване, а шунтиране с резистор 1 килоом на датчика за температурата, става с допълнително монтиране на це-ка ключе на таблото. След палене изключвате ключето и сте вие. За мързеливите- откачате кабелите от датчика през куплунга/намира се до или върху термостата/, изчаквате 5-10 минути и при палене, ако светне лампата на таблото за подгряване, значи контролера е нулирал и колата ще запали, щото е впръснато предварително зададеното количество гориво. Общо-взето проблемът е, че при стареене на компонентите, а термодатчикът е един терморезистор се изменя първоначалната му, фабрична крива и от там са проблемите с паленето при загрял двигател.

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Вчера най после се наканих и го направих това упражнение - между краче 3 и 8 на управляващия блок сложих един пуш бутон и резистор 750 ома. Сложих ги паралелно на датчика температурния и  шкодата пали гореща без проблем.

  • 1 година по-късно...
Публикувано

За да приключим темата с топлия старт ще споделя какво открихме с Коце (malkiq) вчера.

Та без да сменяме нищо и да пускаме "лъжци" се захванахме с центровка на помпата и след няколко неуспешни опита колата започна да пали и топла и студена.

Проблема идва от там , че при обтягане на ремъка при смяна , колелото на помпата мърда и изчезва центровката , след което е необходимо донастройване от самата помпа (трите болта на колелото се разхлабват и се върти ротора).

Публикувано

Напълно е възможно. Сега виждам тази тема. При бмв 2.5 tds съм имал такъв проблем, там помпата е зацепена на ангренажната верига. Когато веригата се разтегне и се измести центровката, палене при загрял двигател няма! :)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.