Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чипване?


Anubis

Recommended Posts

Здравейте банда, имам питане за чипване на 2.0 ТДИ.

 

http://www.adler-auto.bg/home.html Някой да ги е чувал? Или за подобна операция да ми препоръчате сервиз в СФ.

Или само Варна е истината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, моят чип е от там. Да чукна на дърво, вече 50 000 км нямам проблем. Поздрави!

smile027

 

П.С - можеш да прочетеш мнения за човека в vw и diesel форумите (даже дизел форума мисля е негов).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този съм чувал доста добри отзиви, значи би трябвало да е добър.

Той всъщност е Брезел.... Ако това ти говори нещо.

Макар че лично аз смятам да се разходя до Варна. :smt017

След като поговорих с няколко човека оттам - мисля да се доверя на морските..... s_flag

Морските - са си морски!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте банда, имам питане за чипване на 2.0 ТДИ.

 

http://www.adler-auto.bg/home.html Някой да ги е чувал? Или за подобна операция да ми препоръчате сервиз в СФ.

Или само Варна е истината?

Най-добрия в тази част на България.

Дълги години работеше в/от Германия.

Много опитен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли brezel? Ако е така, човека си ходи със славата, един от най-известните в БГ е. На няколко познати е направил TDI-тата, доволни са всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ремап на 2.0 TDI и другите ПД-та едва ли има по-добър от Самуил.

От Brezel не знам някой да се е оплакал, но все пак той е "широк" специалист - тунингова всякакви двигатели, от всякакви производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брезел е добър вариант.Разглеждал съм негови файлове,добре ги прави,е аз бих ги направил по друг начин,но всеки си има тертип на работа,но е добър мапер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Хайде и аз да дам мнение... Преди 1 месец ходихме до Годеч и му поверихме един Голф 5 1.9 TDI. Много културно го направи, личи си, че си разбира от работата. Попитах го на моя 2.0 TDI как ще му пасне... Отговора му беше, че става същински звяр, но може да се има известни притеснения за главата. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 2000 кубика с глава като на 1,9 105,131,150 коня моторите.

Днес колегата chant ми докара Скаута си за ремап.Довечера ще го правя бърз.

Особеното при Скаута е че турбината е заводски надута малко повече отколкото на същия двигател с 16 клапанова глава,както и милиграмите са малко повече,но там не е проблем.Проблема е с турбото защото е от завода леко претоварено и освен това като пуснеш милиграми за да върви,трябва да надуеш турбото като спазваш горивното съотношение защото пък иначе ще започне да задръства дпф-а.Деликатно си е при Скаута.

Турбото е надуто повечко,за да може 8 клапановия двигател да постигне 140 коня.16 клапановото двулитрово тди ги достига тези коне при по-ниско налягане на турбината и милиграми гориво съответно.

Трябва доста да се внимава с този мотор при ремапа....направо си е предизвикателство дет се вика,защото пък и колата си е тежка и с големи загуби в трансмисията,а клиента трябва да почувства все пак защо дава пари.

Такива мотори 2.0 тди с 8 клапана и дпф ги има и при първите Суперби 2. При следващата генерация 2.0тди двигатели вече комън рейл 140 коня с дпф /те са само 16V/,мапера може да се чувства доста по-комфортно/не че го знаят това повечето/,защото турбината е доста по-голяма ,а и не е надута повече от старото 2.0тди 16V.Може спокойно да си вдигне налягането според милиграмите които е добавил за да не задръства дпф-а колата после.

А при Скаута доста трябва да се изсмуче мощност и от други карти,които не смятам да споделям защото съм лош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ме е изумявала шантавата политика на VAG. Продаваш Скаут, скъпа кола и му слагаш мотор с 8 клапана, при положение, че в същото време продаваш по - евтината Октавия с 16 клапана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам ДПФ филтър нямам.

Или поне така ми казаха, че колите купени от бг. нямали.

А и гледам си имам сажди по ауспуха. Има ли как да разбера дали имам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Да 2000 кубика с глава като на 1,9 105,131,150 коня моторите.

Днес колегата chant ми докара Скаута си за ремап.Довечера ще го правя бърз.

Особеното при Скаута е че турбината е заводски надута малко повече отколкото на същия двигател с 16 клапанова глава,както и милиграмите са малко повече,но там не е проблем.Проблема е с турбото защото е от завода леко претоварено и освен това като пуснеш милиграми за да върви,трябва да надуеш турбото като спазваш горивното съотношение защото пък иначе ще започне да задръства дпф-а.Деликатно си е при Скаута.

Турбото е надуто повечко,за да може 8 клапановия двигател да постигне 140 коня.16 клапановото двулитрово тди ги достига тези коне при по-ниско налягане на турбината и милиграми гориво съответно.

Трябва доста да се внимава с този мотор при ремапа....направо си е предизвикателство дет се вика,защото пък и колата си е тежка и с големи загуби в трансмисията,а клиента трябва да почувства все пак защо дава пари.

Такива мотори 2.0 тди с 8 клапана и дпф ги има и при първите Суперби 2. При следващата генерация 2.0тди двигатели вече комън рейл 140 коня с дпф /те са само 16V/,мапера може да се чувства доста по-комфортно/не че го знаят това повечето/,защото турбината е доста по-голяма ,а и не е надута повече от старото 2.0тди 16V.Може спокойно да си вдигне налягането според милиграмите които е добавил за да не задръства дпф-а колата после.

А при Скаута доста трябва да се изсмуче мощност и от други карти,които не смятам да споделям защото съм лош.

 

Бегачо, мерси за обясненията - всъщност те бяха предназначени за един приятел, с който спорехме, та като резултат спечелих 4 бири. :smt017

Човек цяла книга може да напише по твоите обяснения! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ги споделя - но още не съм в много транспортабелно състояние, защото ми правиха една малка операцийка на едно място, където слънцето рядко огрява.

Та още не мога много да си седя на четирибуквието. :mrgreen:

Иначе няма проблеми! s_flag

Впрочем, това не ми е първия бас, който печеля благодарение на Сами - тъй че доста има да споделям с него! :smt017

А 4 бири - не са чак толкова малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А как ти се струва този коментар?

 

Зада се направи точно сравнение тябва да се изберат автомобили от един и същ модел с еднаква тежест и двигател с еднаква архитектура но разлика само в броя клапани.Също така да се изясни какво значи понятието 'по-добро'

Можем да обобщим:

16V

Предимства:

-по висока максимална мощност

-по-добро горене и от там по-екологичен

Недостатъци:

-по- сложен като изработка и от там по висока цена

-въртящия момент се достига при по-високи обороти което се усеща на доускорителните режими

-по-скъпо обслужване и консумативи по качествено масло.

-по-шумен при високи обороти в предвид тракането на двойно повече клапани.

Всички предимства на 16ките са недостатъци на 8ците

Разбира се това ние няма как да го усетим толкова оссезаемо защото рядко правим това сравнение а и производителите компнсират определени недостатъци с други техически решения като различно предавателно число на главното предаване както и променливото газоразпределение по добра щумоизолация и др.

В крайна сметка всеки сам решашва за себе си кое е ПО-ДОБРО :ok:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.