Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем при палене - Фабия 1 1.2HTP


naskoto003

Recommended Posts

Фабията е 2004г. с 1.2HTP 12v мотор. Мина 100 000км и почна да прави магарии. При студен двигател - пали от раз, няма грижи. При топъл двигател - пали когато й кефне. Един път пали - един път не. Като не иска да запали - качва бензин( мирише), но въртя като луд и не пали. На бутане обаче пали.

След като я закачихме излезе, че е датчика за температурата на двигателя(охладителната течност) - този който е закачен за термостата. Смених го - 2 седмици никакви проблеми и после пак старата песен. ПОМОЩ!! Кажете къде да я закарам във Варна да я погледнат, или някой, който е имал подобен проблем да даде акъл! Благодаря предварително! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бутане обаче пали.

 

Не съм майстор, но знам със сигурност, че това упражнение е много рисковано. За този двигател е официално забранено..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бутане обаче пали.

 

Не съм майстор, но знам със сигурност, че това упражнение е много рисковано. За този двигател е официално забранено..

Ревизия и подмяна на клемата на контактния ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабията е 2004г. с 1.2HTP 12v мотор. Мина 100 000км и почна да прави магарии. При студен двигател - пали от раз, няма грижи. При топъл двигател - пали когато й кефне. Един път пали - един път не. Като не иска да запали - качва бензин( мирише), но въртя като луд и не пали. На бутане обаче пали.

След като я закачихме излезе, че е датчика за температурата на двигателя(охладителната течност) - този който е закачен за термостата. Смених го - 2 седмици никакви проблеми и после пак старата песен. ПОМОЩ!! Кажете къде да я закарам във Варна да я погледнат, или някой, който е имал подобен проблем да даде акъл! Благодаря предварително! smile159

Колега здравей!

Имам същата кола и същия проблем!

Първа фаза вече я минах,ходих в Шкода сервиз Бургас(доставчика за България) и ми смениха датчика на температурата.Няколко дена добре,но пак започнаха проблемите.Като е студена пали,като поработи двигателя прекъсва по време на движение и сама зацепва.Колата е на 152 000 км.Сега последно ме накараха да си купя датчик за положението на коляновия вал,още не съм го монтирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз засега смених само температурния датчик и върви колата. Иначе не ми се е случвало да гасне в движение. Тука от няколко дни я карам постоянно(иначе доста време прекарва в гаража) и не ми е правила проблем.. martines -13 благодаря - ще го посетя със сигурност тия дни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 години по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.