Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хлабина на клапани?


Sevi79

Recommended Posts

Колеги интересува ме хлабините на клапаните на 781.136М мотора, предполагам че е с алуминиеви пръти или беше само на всмукателните, знам че беше 20/20 но заради алуминия май се правеха на 25? Утре ще ги регулирам след 30хил. че са ми безшумни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е ... 0.20 на всмукателни (стоманени) , 0.25 на изпускателните (алуминиеви) мисля така бяха ... опипай с луфтомера за подбити кобилици , че се случва когато са подбити да не се получава реглажа (обикновенно оставя драскотина по пластината).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

....


0,25мм - всмукателни - алуминиеви повдигателни пръти;
0,20мм - изпускателни - стоманени повдигателни пръти.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отворих капака и се загледах да видя прътите и действително са стоманен и алуминиев, но ми се струва че са в неправилна подредба :-k , струва ми се че е махана главата в Италия и жабарите са ги наредили по този начин... ст. ал.-1 ст. ал.-2 ст. ал.-3 ст. ал.-4 ако ги оставя така ще има ли проблем за напред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да стане стане нещо фатално,но е добре да са подредени в комбинацията,посочена от производителя.Като купих моята кола предния собственик е правил основен ремонт на двигателя и е объркал подредбата на повдигателните пръти(колега от форума,да се засрами) и това го разбрах като реших да прегледам хлабината на клапаните след като навъртях 20 000км.Подредихме ги както трябва и така....Иначе двигателя си работеше съвсем нормално,дори нямаше нужда от корекция на хлабините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се извадят прътите май трябва да се отвият два от болтовете на главата, което май не е желателно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,кобилиците се изместват встрани чрез натиск и прътите се вадят и после слагат.Двата болта на главата няма да ги бараш!Разконтряш гайките и шпилките на кобилиците и отвиваш вътрешните болтове с шестостенни глави на кобиличния вал. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Благодаря за съвета колеги, прътите си ги размених по лесния начин и хлабините на клапаните са си 0,25 на 0,20, сега си дрънкат доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.