Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Газова уредба за дизел???


Recommended Posts

" Газови уредби за дизелови двигатели - вече и в България

 

Automedia.bg - 13 Юни 16:51

 

Монтирането на подобна технология намалява разхода на гориво с 15%

Газови системи за дизелови автомобили започва да внася у нас един от най-големите производители на газови инсталации за коли в Европа - Auto-Gaz Centrum. "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" Газови уредби за дизелови двигатели - вече и в България

 

Automedia.bg - 13 Юни 16:51

 

Монтирането на подобна технология намалява разхода на гориво с 15%

Газови системи за дизелови автомобили започва да внася у нас един от най-големите производители на газови инсталации за коли в Европа - Auto-Gaz Centrum. "

 

За да има какво да настройва през седмица при газаджиите: ту висок разход на газ, ту светва "ламбата" "Check engine", за да спира на 300 км, за да зарежда газ, за да му пълнят газовата с повече гориво, отколкото е обема, за да пали на нафта и зимата докато превключи на газ да е стигнал, където трябва и съответно да зарежда повече нафта, отколкото газ.....

А и още нещо - да ухае "приятно" в купето smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И забележете в публикацията колко бързо се изплаща - ама ако минаваш 100 000 км годишно...

Нещо не ми се връзва-като сложиш и разходите за тамагочито, наречено '' газова уредба''. Освен това познайте дали цената на газта няма да скочи ако и дизелите започнат да я ползват [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се е...вате прочетете в нета какви са предимствата на такава система. Добре направена сваля разхода с 15% и вдига мощността с около 20 (по спомен). Недостатъка е трудния монтаж и високата цена. Между другото в Австралия камиони и рейсове масове се оборудват с такава система.

 

За България и личен автомобил - [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква новина е тази новина?

Из нашенско от доста време се движат стари унгарски Икаруси на които пише "Автобусът се движи с природен газ".

Бутилките са на покрива. Какви са системите и какъв е ефекта - нямам идея.

Що се отнася за изплащането - при 100000 на година се изплаща за 3-4 месеца, т.е. при около 30000 на година, ще се изплати за 1 година...

А до колко всичко това е изгодно и ефективно - времето ще покаже.

И да не забравяме че газта също е ограничен ресурс както нефта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В отговор на stelibg : от 2000 г карам коли на газ,като първата беше двутактов Вартбург,после Шкода Форман и шкода Фелиция,сега Сеат..

Само когато е имало проблем с разхлабване на холендри на тръби ,само тогава е намирисвало на газ в купето,когато всичко е било изправно ,никога не се е чувствало наличие на газ в купето.

 

Също дома ползваме газ за готварска печка ,която е вече към 8 години,поддържам я в изправност и няма мирис на газ.

Аз също бях много против ,но след като опитах и видях някои предимства ,сега си карам сеата на газ ,поне за сега с тази цена .

 

С всяко нещо с което се не се работи както трябва ,то е опасно,като например с електричеството,което дори не се вижда и не мирише,но всички го ползваме и като стане нещо ,някой инцидент ,се започват едни дискусии ,но никой не се отказва .Така е и с автомобили,самолети,ръчни бормашини,моторни триони,дори случаи на гръмнали мобилни телефони при зареждане и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек, който до сега е притежавал само дизелови автомобили мога да кажа, че дори някога да си купя бензинова кола никога не бих монтирал газова инсталация. Достатъчно познати имам и с нови и с по-стари коли на газ... и всички те са имали проблеми по един или друг начин, рано или късно. Лично аз не броя чак толкова стотинките за разхода, пък и по всяка вероятност спестеното ще се наложи да се даде на "газаджията", защото или "държи високи обороти", "форсира се сама", "няма мощност", "много ми харчи" и какво ли още не, наслушал съм се... :?

 

Колкото до това да се монтира газ на дизелов автомобил ми се струва несериозно и едва ли ще стане масово, аз лично не бих си го причинил. Колата и така си работи добре и харчи разумно, доволен съм. Все пак пожелавам безаварийно на всички !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се придържаме към темата, а именно "Газ на ДИЗЕЛ"! Нямаме нужда от поредния безкраен спор газ/бензин/дизел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква новина е тази новина?

Из нашенско от доста време се движат стари унгарски Икаруси на които пише "Автобусът се движи с природен газ".

Бутилките са на покрива. Какви са системите и какъв е ефекта - нямам идея.

Дам и у нашенско се пробваха - първо наслагаха на всички автобуси (Икарус, Мерцедес...), а после бутиките ги отнема. По думите на един от майсторите в ГрАдски транспорт с газова двигателите не изкарвали и по 6 месеца. И сега си имаме простички нафтови рейсове, ама с дръжки на покрива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ненужно усложнение, според мен - срещу намален с 15% разход на гориво.

Но самата цена на уредбата - е значително по-висока, отколкото една газова уредба за бензинови двигатели.

Тъй че кога ще се изплати?

А и при 30000 км на година - достатъчно ефективен е и дизела.

Едно обаче не мога да разбера - щом е толкова изгодно, защо не се правят дизели, които са си конструирани от самото начало за работа на газ? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре направена сваля разхода с 15% и вдига мощността с около 20 (по спомен). Недостатъка е трудния монтаж и високата цена.

 

Пепи, не ми се рови, има ли го някъде стегнато описано?

 

Щото така да си призная и на мен ми изглежда шаманска история. Първо дали сваля разхода с 15%, по-скоро сваля разхода в пари с 15%. Което пък е силно разтегливо понятие, предвид спецификите на пазара на газ. Второ, тия 20% мощност отгоре по-скоро са както в рекламите - "до 20% отгоре", ама може и да са 10%, а може и да са -10% в масовия случай.

 

Наистина се ползва доста като технология, но за тежки машини и големи двигатели. Там може и да икономиса 15% разход като крайни пари.

 

Ама и какво общо има между ония икаруси с бутилките отгоре дето чукат на 300 оборота и съвременен комън рейл мотор надут до предела още в завода... Как ли ще му се отрази?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди бая години по късният соц. в Букурещ имаше доста автобуси "Икарус"на газ с бутилки отгоре,второ преди повече от десет години на мястото,където работех тогава едни юнаци ни предложиха мотокарите да ги направим на газ(но беше скъпичко,по спомени искаха по около 3 000 долара,за преработка на машина),та извод-оправдано(може би) по машини имащи осигурен ГОЛЯМ пробег.В пристанищният комплекс мотокарите горяха по резервоар на смяна,и се бачкаше на 3 смени. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди бая години по късният соц. в Букурещ имаше доста автобуси "Икарус"на газ с бутилки отгоре,второ преди повече от десет години на мястото,където работех тогава едни юнаци ни предложиха мотокарите да ги направим на газ(но беше скъпичко,по спомени искаха по около 3 000 долара,за преработка на машина),та извод-оправдано(може би) по машини имащи осигурен ГОЛЯМ пробег.В пристанищният комплекс мотокарите горяха по резервоар на смяна,и се бачкаше на 3 смени. smile021

 

За това става въпрос - че при тая цена на газовата..... Нещо не ми се прежалва. [-X

Иначе, ПРР - мерси за материала, интересно беше! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 2 години се возих на един Land Cruiser 3.0 ТДИ ,на газ. Собственик му беше много доволвн и каза че върви много добре. Монтажа беше доста просто направен. Един бутон под педала на газтта, и след определе натиск се задеиства вакумен изпатител който впръсква газ мисля че през въздушния филтър. Поне така съм разбрал де,меже и да не е толкова просто. Разултата беше, че свала разхода с над 1 литър, но гори и газ де. Икономия се усеща на дълъг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.