Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На кого да вярвам?


The Best Forman

Recommended Posts

Дилемата е следната - имах останала газ от преди зимата във Фаворита , с която минах сумарно около 250 км. градско и имаше още когато заредих , с новата минах 200 км. и газта свърши (и двата пъти съм зареждал на Лукойл). След това заредих на ЕКО , колата нещо не вървеше грам , но за сметка на това след изминати 200 км. заредих само 19 литра .

Сега дилемата е дали да се мъча да я накарам да върви с газта от ЕКО или да се задоволявам с менте колонките (според мен) на Лукойла :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на никого не вярвай зареждам само от ЕКО пълно празно винаги имам разлика от 3-4 литра или от 29-33л се пълни бутилката ми.Е убу разширения ама чак толкоз да се разширява бутилката не ми се вярва и газта им е слаба ама пък дава най-добър разход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление има търговци, които си позволяват разни волности за сметка на качеството.

Но някъде бях чел, че в зависимост от съотношението пропан към бутан се получава разлика, като в единия случай колата върви много добре, но се вдигал разхода, а в другия случай колата се мъчи и не върви, но е по-икономична. Може и да греша, но го бях чел някъде.

Моята Фелиция 1.3 карбуратор ми изгори за 500км извънградско каране разход от 6.3л/100км карал съм я със скорост 90-100 км/час, а в населените места 30-50 км/час. Бях заредил от една малка газстанция и на отиване хич не вървеше и предръпваше, но като заредих на връщане от Лукойл и се оправи. Наложи се да заредя, защото ми е малка бутилката (30л е, но събира 28л).

Първо помислих, че съм объркал сметките, но на връщане като сипах от Лукойл ми даде същия разход от 6.3/100. Това звучи прекрасно, но градско ми гори 12л на 100км със същата газ и без да съм пипал нищо по колата. Това и почти двойно и то сега при жегите. Струва ми се, че градско ми гори много защото я карам на много къси разстояния 1-2км и доста я бръмча пред гаража - докато отключа и заключа. Но също така ми се струва, че автоматичния смукач също допринася за този разход.

Ще видя сега как ще ми гори, защото заради предръпването започнах да сипвам от Лукойл (фирмения, а не от франчайз бензиностанциите, макар, че горивото е едно и също и при тях).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЕКО -то беше много добра газта до миналата есен ... от тогаз е пълна помия (понаха да ги зарежда Газтрейд) ... вчера сипах и на Формана газ от ЕКО -то и за сега не намирам разлика както Фаворита и се мръщи , но ми направи друго впечатление - докато зареждам на ЕКО газта тръгва и върти с една скорост докато не удари клапана на бутилката , докато на Лукойла зарежда някак на тласъци :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЕКО -то беше много добра газта до миналата есен ... от тогаз е пълна помия (понаха да ги зарежда Газтрейд) ... вчера сипах и на Формана газ от ЕКО -то и за сега не намирам разлика както Фаворита и се мръщи , но ми направи друго впечатление - докато зареждам на ЕКО газта тръгва и върти с една скорост докато не удари клапана на бутилката , докато на Лукойла зарежда някак на тласъци :-k

Последното може да се дължи и на разлика в колонките (помпите).

На ЕКО газ не съм сипвал, но на Лукойл и на Петрол има разлика - не във вървенето (то тая каруца дето я пълня с газ и керосин да похапне все тая), а във разхода. Пълна бутилка от Петрол (33л.) ми изкарва около 200км., а от Лукойл около 180. Освен това на Петрол пълни до горе и чак след това почва да щрака пищова, а на Лукойл последните 3л. ги вкарва на мъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз като зареждам на "Лукойл" в 90% от случайте поплавъкът на бутилката започва да чука и не спира пълненето. Веднъж не бях до колата и газаджията ми набута 35л литра при нормални 28-29л. От тогава винаги на газстанцийте следя зареждането и щом поплавъкът "чукне" и не спре зареждането, казвам на газаджията да изключи пищова. Понякога го правя и сам, ако служителят не е до колата, което е в разрез с правилата. Ако всеки път така се препълва газовата, то рамото на поплавъка ще се изкриви и няма да изключва коректно при 80% напълване.

Навремето имаше едно неписано правило за лятото - да се зарежда винаги сутрин, когато е все още хладно. Тогава може да си сигурен че ще минимизираш проблемите с неправилното дозиране вследствие на температурите.

Относно "ЕКО" съм общо взето доволен, но съм имал и случай миналата година есента, когато оборотите доста играеха и след посещение при моя газаджия той ми каза че газта не е добра и не може да настои коректно изпарителя. Изгорих газта и сипах друга след което проблемът се отстрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.