Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

защо блокира контактният ключ - фелиция


biggfoot

Recommended Posts

Моля отново за помощ в раздела, защото имам следния проблем: ключа на запалването не може да се върне докрай и да се извади. В същото време пружината, която го връща от позицията за стартера в позиция контакт сега сякаш тегли ключа към запалване. Иначе самият ключ работи, защото колата си пали.

Въпросът ми е дали някой е имал подобен проблем и как се решава. Подозирам, че е от езика, който заключва волана. Има ли някакъв лесно приложим начин да се развият болтовете на патрона и тези към волана. Не знам дали да се захвана сам с ремонта или няма да е по-добре на ключар? В момета колата е със свалени табло и волан и може би ще ми е по-лесно да се опитам да ги сваля. Предложения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете на контактния ключ се свалят само с бормашина , след което се заменят с такива с вътрешен шестограм.

Колкото до заяждането на ключа пробвай първо да свалиш контактната клема и да видиш дали пак ще се държи по същия начин ... ако продължава да "заяжда" пробвай първо отзад през клемата да го напръскаш с нещо и после мисли за ключари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от личен опит - първо пробвай да смениш клемореда, който се крепи само на 2 безглави винтчета отгоре и отдолу. Горното ще развиеш съвсем лесно откъм сваленото табло, но долното е малко проблемно, защото няма как да пъхнеш отвертка без да свалиш пластмасовата кора отдолу или поне да я пробиеш. При мен контактния ключ не се връщаше сам от положение на стартер, възвратната пружинка се намира точно в клемореда, а той не подлежи на ремонт доколкото знам. Това ми прилича точно на твоя проблем с обратното действие на пружината. Нов клеморед в магазина мисля че струва около 20 лв, а става едно към едно и от по-старите шкоди 105/120, ако си намериш изправен 2ра ръка. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А няма ли да мога вместо да свалям отново таблото (което прибързано върнах обратно) да освободя най-близката част от кормилния механизъм, където е захванат и патрона на контактния ключ и да го наравя така достъпен за разглобяване :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сваляне на кормилната колона не е нужно да сваляш таблото ... отвиват се 4 -те крепежни болта (ще ги видиш като погледнеш пръта от долу) , пасвателния болт на долното каре и с малко еквилибиристики се вади заедно с патрона (първо вадиш патрона и после ако има нужда го вадиш от карето).

 

П.П. Запомни само кой кабел къде се реди на клемореда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът беше в клемореда. Един нов полски за 10 лева реши проблема, а достъпът до него стана със сваляне на волана и отвиване на четирите болта, държащи кормилната щанга. Благодаря ви за съветите и напътствията smile027 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.