Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем със стартиране


iavkata

Recommended Posts

Здравейте, тази сутрин се качвам в колата, въртя ключа, светват лампите по таблото, обаче стартер - няма никой и не мога да запаля. Чува се само звук тип "цък" - вероятно от компа - и не завърта изобщо. Снощи слушах музика в колата, но не ми се вярва да е паднал акумулатора, понеже ток има - климатик, централно, аларма - работят, лампи по таблото - също. Колега ми даде ток с кабели в продължение на 20 минути - пак нищо. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при опит да запалиш не изгасва таблото значи проблема не е в акумулатора. Както го описваш ми звучи като бендикс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при опит да запалиш не изгасва таблото значи проблема не е в акумулатора. Както го описваш ми звучи като бендикс.

В момента на завъртане ми изгасват всички лампи.

 

 

Въпросът е защо не може да завърти на акумулатора на колегата с кабели..... Явно има някаква врътка, нещо което изпускаме.... знам ли...Нещо, което поради комп или някаква електроника, но мога само да гадая...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приемем, че акумулаторът е изтощен до такава степен, че не може да завърти изобщо.

 

Има ли нещо специфично, което трябва да се направи при опит за запалване с кабели от друга кола ?

 

Защото по стандартния начин явно не става.

 

Другата греда е, че към + клемата има един огромен куплунг с кабели, жици и не успяхме да го махнем съответно да свалим акумулатора за зареждане вкъщи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът в момента е на 11,7 волта, изтощен е. На мен също ми е интересно обаче защо не може да запали с кабели като му подавам ток от моята кола ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика да не може да се запали с кабели. Може би някоя от щипките не прави контакт с клемата. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика да не може да се запали с кабели. Може би някоя от щипките не прави контакт с клемата. :-k

 

Има. Сегашните са пълен боклук. С тях може само да заредиш леко разредена батерия и после да стартираш.

iavkata ползвай с дебело сечение, като другата кола работи на 2000-3000 обр. за няколко минути и тогава стартирай докато работи. Закачи кабелите на директно на връзките/не на батерията/ или откачи + директно там и след запалване го закачи преди откачане на кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачете кабелите. При закачането се уверете че при допира на последния кабел има искра! Това е единствения сигурен признак, че всички връзки са ОК. След това запалете колата със здравия акумулатор и я оставете да работи 5мин (дори е добре да се държат оборотите на около 2000-2500). След това гасиш читавата кола и чак тогава правиш опит да запалиш тази със заминалия акумулатор. Кабелите се разкачат след запалването. Ако акумулатора е 100% тоталка пак няма да запали. Но вероятността за това е почти нулева.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкрайна сметка я запалихме и се разбра защо с кабелите не успяхме. Причината не е в кабелите или в нас. Още часове да му бях давал ток нямаше да завърти. Извадихме късмет с един електричар, който реши проблема. Аз разбрах само бегло в какво точно се състои той и за да не пиша глупости нека Явката обясни, той си говори с човека повече. Може би ще бъде полезно за всички.

 

Благодаря на всички отзовали се. 15 мин след пускането на темата в почивен ден сутринта имаше отговори, евала. Приятни почивни дни и дано да никой няма такива случки в бъдеще.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се. Реших проблема с помощта на електричар. Оказа се проблемна заварка (пунктшвайс) на дебелия черен проводник, който влиза (барабар с една камара други кабеляци) в плюса на акумулатора (и който предполагам идва от алтернатора). Забелязах обаче че централното и алармата през дистанционното не работят, централното работи само като заключа механично с ключа във вратата. Предполагам трябва обучение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.