Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да изолирам софтуерно егр 2.0тди 2008г


krasi_soft

Recommended Posts

Моя италиански кенеф май го нямаше това... :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,виж как са колите ,за да загряват бързо и за да не изстиват с малко газ при пуснато парно в студеното.Специално за теб съм направил снимките.

 

Имат кожух около катализатора от който излиза тръба ,която отива във въздушния филтър,в който има термо клапан,който пуска горещ въздух в интейка!!!

 

 

Навярно понеже колата е "скандинавка" . Между другото подобно беше устроен и Москвич 412  :) , само че клапата се местеше ръчно и на капака на въздушния филтър имаше 2 положения : ЛЕТО и ЗИМА . :D Зимата се вкарваше топъл въздух в интейка от около изпускателите, а лятото горещ въздух от околомоторното пространство и започваше да чука аванса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1000MB-то беше механична тая клапа. На S100–то беше с би-метална пластина ... съответно изтръгната и винаги си смучеше студен въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.