Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да изолирам софтуерно егр 2.0тди 2008г


krasi_soft

Recommended Posts

Здравейте отново.Имам някакъв проблем след като загрее колата започва да придърпва когато и подам повече газ за да потегля .Прочетох мнения но такъв проблем не открих освен едно в което се казваше изолирай софтуерно егр и пробвай.Ако някой знае как се прави с ваг-ком моля да помогне.Имам програмата и мога да се оправя.Благодаря на всички отзовали се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изолираш EGR-а трябва да прочетеш софтуера на компютъра на автомобила (EDC-16) с флашер, не с VAG-COM. Това е интерфейс за писане и четене на софта по кабел. След това да го отвориш с програма за тунинг, да намериш картата на EGR-a, да и промениш стойностите на такива, че да не работи EGR-a, да оправиш чек сумата на софта и да я запишеш отново на автомобила, след което да изолираш механично EGR-a. Длъжен съм да те предупредя, че има риск при записване на софта да "убиеш" компютъра, в следствие на което трябва да се разглоби същия и да се презапише софта директно! Ако мислиш, че можеш да се справиш ти желая успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях намерил някъде, че с Vag-com-a можеш да го изолираш "почти", като му направиш адаптацията, така, че да отваря много по-малко. Не съм сигурен, дали все още е възможно, затова и не пишех...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да го почистиш като начало. Имай в предвид, че зимата доста по-бавно ще ти загрява колата ако е без EGR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова искаш да го изолираш ЕГР-а , макар че навярно не ти е там проблема може да направиш следното: вадиш маркуча за вакуума на ЕГР-а и слагаш вътре съчма (8 мм), пак слагаш или не слагаш ( както искаш...все едно е ) маркуча на мястото. По този начин ЕГР-а няма да получава вакуум и ще е непрекъснато затворен, т.е. няма да ти влиза пушек в колектора. След известно време обаче ще ти светне чека и ще ти каже : много ниска емисия на рецикл. газове . Но дотагава ще си разбрал дали проблема е в ЕГР-а или не е . После чистиш на ВАГ КОМ, махаш съчмата и караш в оригинал. Това е най-безболезния хардуерен начин . Няма какво да объркаш.

Според мен обаче не е там проблема. Да не би да говориш за ел. клапата , която заедно с ЕГР-а са в едно тяло ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ,ще направя това със съчмата защото искам само да знам че не е от това.Друго няма да пипам .Лятото съм на Албена и ще ходя до Самуил,да направим пълен преглед на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова искаш да го изолираш ЕГР-а , макар че навярно не ти е там проблема може да направиш следното: вадиш маркуча за вакуума на ЕГР-а и слагаш вътре съчма (8 мм), пак слагаш или не слагаш ( както искаш...все едно е ) маркуча на мястото. По този начин ЕГР-а няма да получава вакуум и ще е непрекъснато затворен, т.е. няма да ти влиза пушек в колектора. След известно време обаче ще ти светне чека и ще ти каже : много ниска емисия на рецикл. газове . Но дотагава ще си разбрал дали проблема е в ЕГР-а или не е . После чистиш на ВАГ КОМ, махаш съчмата и караш в оригинал. Това е най-безболезния хардуерен начин . Няма какво да объркаш.

Според мен обаче не е там проблема. Да не би да говориш за ел. клапата , която заедно с ЕГР-а са в едно тяло ?

Само че като го направиш това, наистина няма да работи EGR-a, но няма да си познаеш колата, ще тръгва след 2000-2500 оборота, няма да има мощност в ниските обороти, все едно караш друга кола. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че като го направиш това, наистина няма да работи EGR-a, но няма да си познаеш колата, ще тръгва след 2000-2500 оборота, няма да има мощност в ниските обороти, все едно караш друга кола. smile049

 

Защо мислиш така, приятелю ? Правил съм го това упражнение и не се усеща никаква разлика, само дето светва чека след ден ( при мен) , но пак не оказа влияние на вървежа, само се бе записала грешка. И въобще какво общо има в случая затапването на ЕГР-а с вървежа . Горивото си върви , даже се подава малко повече т.к. влиза повече пресен въздух, турбината се върти както преди ...Би трябвало да "тръгне" повече дори. Кое ще спъне колата ? Я сподели , че ми стана интересно ! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го от личен опит, защото съм го правил на моята кола, а тя е 2.0 ТДИ. До колкото знам твоята беше 1.9ТДИ- 105 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за загряването ,че ще е по-бавно не е вярно обаче.Някои коли /ОК2 примерно/са си оригинално без топлообменник на агр-а.Само с агр са си.

Агра може да се затвори и чрез суич в софтуера,тогава на 100% спира приток на вакум и не им слагам съчма.При промяна в картите на агр-а остава много лек вакум към клапана и тогава се слага съчмичка.И при двата варианта няма да записва грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за загряването ,че ще е по-бавно не е вярно обаче.Някои коли /ОК2 примерно/са си оригинално без топлообменник на агр-а.Само с агр са си.

Мойто БКД няма топлообменник. Обаче :-k , дали изгорелите газове, които влизат през агр-а за доизгаряне, не допринасят за по-бързото загряване?

Не питам само от любопитство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нали съм отговорил

междудругото,забелязвам някаква закономерност,че топлообменници на агр-а слагат на коли с климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аде де :roll: Сами? Цецо75?

 

Ами аз не ти разбрах въпроса...

 

То точно това му е ролята на топлообменника - да загрява водата, през газовете от ЕГР-а. Като го нямаш, логично го няма тоя ефект или поне е много по-слаб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, ти имаше ли топлообменник на EGR-а , преди да го изолираш и имаш ли проблем зимата със загряването след като го изолира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и да.

 

Второто "да" е под условие. Зависи какво разбираш под проблем. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ще задам въпроса по друг начин .Може ли с ваг ком да се ограничи агр-а?И ако може как?На много места пишат за притваряне почти до край,през адаптация .Искам само да елиминирам един симптом.Ако се окаже че е от това ще мисля за софтуерно изолиране и затапване.Благодаря. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ще задам въпроса по друг начин .Може ли с ваг ком да се ограничи агр-а?И ако може как?На много места пишат за притваряне почти до край,през адаптация .Искам само да елиминирам един симптом.Ако се окаже че е от това ще мисля за софтуерно изолиране и затапване.Благодаря. smile027

 

Не можеш, бе човек. С ваг ком не можеш. Елиминирай симптома със съчма- какво по-лесно ? Ако ти запише грешка - триеш и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мембраната на АГР-а се управлява с вакуум. От АГР-а излиза едно тънко маркуче , което отива в управлението му . Изваждаш го от АГР-а и го затапваш . Може със съчма , може и с някакво болтче. Така на АГР-а няма да идва вакуум и ще си стои затворен. След някакви километри вероятно ще ти светне чека , но няма да спъне колата - просто ще съобщи за грешка. После си триеш грешката , но ще си карал да речем 100 км със затапен АГР и ще можеш да елиминираш симптома.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Димо,виж как са колите ,за да загряват бързо и за да не изстиват с малко газ при пуснато парно в студеното.Специално за теб съм направил снимките.

 

Имат кожух около катализатора от който излиза тръба ,която отива във въздушния филтър,в който има термо клапан,който пуска горещ въздух в интейка!!!

 

032313500.jpg?r=0032313501.jpg?r=0032313503.jpg?r=0032313504.jpg?r=0032313505.jpg?r=0032313506.jpg?r=0032313507.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.