Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Избор на октавия"


ikken

Recommended Posts

Здравейте, обмислям закупуването на новата октавия. За момента съм се спрял на 1.2 TSI 105 к.с. Колата ще я ползвам главно в София, като най- вече да ходя на работа - до 45 км на ден. Този двигател има приятен разход по заводски данни - до 5 на 100 комбиниран. Молбата ми е да споделите мнения за разхода и избора на двигател - дали дава много технически проблеми(надежден ли е)? Имам служебен автомобил(друга марка) на дизел и малък разход, но сервизната поддръжка ми изправя косите. Да обощя - искам да сипвам и да карам(знам, че пълно щастие няма - но все пак трябва да се стремим към него :) ). Разчитам на вашето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да ви попитам, какво мислите за червения цвят Корида. Дали с времето червения цвят избелява или това вече е в миналото?

Знам, че преди време по автомивките не се миеха с безконтактно. Дали вече са решили тези проблеми. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се ориентирал :smt017

Но не виждам, кой може да ти даде информация за този двигател... Той е в продажба от няколко дни и едва ли има продадени повече от 2-3 автомобила с него.

Пък и собствениците да влизат във форума...

Същото важи и за целия автомобил.

---

За цвета е препоръчително да е металик, червеният май не е от най-устойчивите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай колегата: memberlist.php?mode=viewprofile&u=13150

Той кара същата кола и същия ДВГ от около 10 дни.

smile056

 

Ето първото му впечатление:

Вчера след 30 мин каране на 1,2 TSI 105 кс. единственото което мога да кажа е че влязох в магазина и си я заявих. :smt004

Не е за състезатели, но като я натиснеш си върви, което идеално ми допада понеже нямам тежък крак, пък и мисля да возя децата ми с тази кола. Със 50 поема и на 6-та и на 3-та си дърпа и до 120 без много замисляне. От друга страна останах очарован от Start-Stop системата(досега не бях карал кола с такава). Не я бях забелязал докато консултанта не ме попита какво мисля за нея =D> Естествено тя идва и с намаляване на разхода с 1 - 1,5 литра на 100(голям ужас, аз така обичам кроасанчетата на ОМВ, но сега ще трябва да си вземам само по 1 на всеки 5-6 литра/100 ГРАДСКО(според данни на производителя). Мога да се похваляа че с този мотор и с топ нивото(Eleganse), дори с допълнителните екстри като Tuch-screen радиото Bolero и металика и специалната аларма дето я искат от лизинга и някви знаини и незнаини джаджи, ми излезна 34 011лв. Бяха много любезни да ми предложат и БЕЗлихвен лизинг. Проблема е че ще чакам ЦЕЛИ 2 седмици завода да я направи понеже модела бил на няма и месец и били претрупани с поръчки(досещам се защо). Заедно с 10-те дни за докарване и още 5 за регистрация пред кат, ми обещаха на 10.05 да мога да я подкарам както и където си искам. (1 месец от собствено конфигуриран автомобил до подкарването му ми звучи никак не лошо постижение smile159 ).

Немога да вляза в подробности за двигател и други технически елементи защото не разбирам нищо, пък не ми и трябва. :-k Затова си има 5 гоод гаранция и сервизи. Като заключени да кажа че смятам, че ще ми върши отлична работа за моите нужди.

Поздрави и безавариина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех, че ще има собственици на FABIA, YETI, Rapid(знам много е нова :-k ) с такива мотори? smile021

Търсейки инфо за мотора попаднах на това - http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D ... -tsi/a4022

 

Хубаво би било собствениците на TSI да ме светнат за надеждността на мотора. Не е задължително да е 105к.с. - може да кажете като цяло дали TSI е добър избор.

 

За червения цвят очаквам още мнения.

 

Благодаря на всички отговорили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блатодаря skodaman :-k за разясненията за червения цвят.

Ще го обмисля внимателно.

 

За двигателя който има повече инфо да споделя, че нямам търпение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех, че ще има собственици на FABIA, YETI, Rapid(знам много е нова :-k ) с такива мотори? smile021

Моторът на Октавия 3 е нов, различен е от Фабия, Румстер и Йети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът е достатъчно надежден - тъй че не го мисли.

Като същия се използва в новата Джета, и си я дърпа съвсем добре - мой колега кара такава, и като за в града тягата е добра.

Но 5-6 литра градски разход..... Не е много реалистично дори и със старт-стоп системата. Виж, 7-8 - вече е по-близо до истината.

Като Джетата е една идея по-тежичка от Октавия 3 - та вероятно заради това разходът при Октавията ще е по-нисък. Вероятно към 7 - при кротко каране, и когато е загряла.

Но много зависи и от десния ти крак. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За двигателя който има повече инфо да споделя, че нямам търпение.

 

Същия двигател, но на Поло и с DSG със 7 скорости, харчи около 6,5-7/100, колата се кара само в София, около 15-20км.

Много динамичен двигател, с 4 човека си ускорява много прилично, но Полото май е по-леко.

Ако се предлага и с DSG /не съм преглеждал ценовата листа/ силно те съветвам да се замислиш за този вариант. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, обмислям закупуването на новата октавия. За момента съм се спрял на 1.2 TSI 105 к.с. Колата ще я ползвам главно в София, като най- вече да ходя на работа - до 45 км на ден. Този двигател има приятен разход по заводски данни - до 5 на 100 комбиниран. Молбата ми е да споделите мнения за разхода и избора на двигател - дали дава много технически проблеми(надежден ли е)? Имам служебен автомобил(друга марка) на дизел и малък разход, но сервизната поддръжка ми изправя косите. Да обощя - искам да сипвам и да карам(знам, че пълно щастие няма - но все пак трябва да се стремим към него :) ). Разчитам на вашето мнение.

 

 

След 1 седмица каране на точно този модел с точно този двигател(друг цвят) мога да ти споделя, че всичко е както съм предполагал че ще бъде. За градско каране двигателя е повече от достатъчен(мое мнение) турбото си захапва рано рано и ако настъпиш си дърпа доволно. На магистралата 3 човека климатроника и темпомата на 150 не видях проблем да си поддъража скоростта, било то и на баир. На мене това ми е достатъчно. При изпреварване буташ 5 (като искаш и 4 та ) и всичко ток.

Ако имаш още въпроси пиши конкретно и ще ти отговоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, обмислям закупуването на новата октавия. За момента съм се спрял на 1.2 TSI 105 к.с. Колата ще я ползвам главно в София, като най- вече да ходя на работа - до 45 км на ден. Този двигател има приятен разход по заводски данни - до 5 на 100 комбиниран. Молбата ми е да споделите мнения за разхода и избора на двигател - дали дава много технически проблеми(надежден ли е)? Имам служебен автомобил(друга марка) на дизел и малък разход, но сервизната поддръжка ми изправя косите. Да обощя - искам да сипвам и да карам(знам, че пълно щастие няма - но все пак трябва да се стремим към него :) ). Разчитам на вашето мнение.

 

 

След 1 седмица каране на точно този модел с точно този двигател(друг цвят) мога да ти споделя, че всичко е както съм предполагал че ще бъде. За градско каране двигателя е повече от достатъчен(мое мнение) турбото си захапва рано рано и ако настъпиш си дърпа доволно. На магистралата 3 човека климатроника и темпомата на 150 не видях проблем да си поддъража скоростта, било то и на баир. На мене това ми е достатъчно. При изпреварване буташ 5 (като искаш и 4 та ) и всичко ток.

Ако имаш още въпроси пиши конкретно и ще ти отговоря.

 

Разчетам да кажеш за разхода в града. Предполагам че ще го сасичаш пълно пълно, а не по борд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът е достатъчно надежден - тъй че не го мисли.

Като същия се използва в новата Джета, и си я дърпа съвсем добре - мой колега кара такава, и като за в града тягата е добра.

Но 5-6 литра градски разход..... Не е много реалистично дори и със старт-стоп системата. Виж, 7-8 - вече е по-близо до истината.

Като Джетата е една идея по-тежичка от Октавия 3 - та вероятно заради това разходът при Октавията ще е по-нисък. Вероятно към 7 - при кротко каране, и когато е загряла.

Но много зависи и от десния ти крак. smile049

 

Никъде не съм написал 5-6 градско..... чети внимателно.

Все пак благодаря за инфото. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми точно няма да мога да ти кажа понеже излизам и навън, но бих заложил на 7-7.5 при доста спокойно каране и след разработване. Иначе 8 и нагоре(с климатроника и настъпване) Ще се постарая за по подробна информация, но напоследък мн работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червен корида не е металик и е доста ярък цвят, когато е нова наистина изглежда добре но с времето на ползване

нещата не стоят идеално. Всяко докосване или драскотина бие на очи много, след някоя година цветът

губи от първоначалната си визия но това важи за всички цветове и все пак металиците са доста по-добре

но пък са с доплащане. В крайна сметка всеки сам решава за себе си дали да извади още малко пари

и да вземе металик или да си ги спести. Аз лично също го мислех варианта да не е металик мойта

само че синя но в крайна сметка си взех металик и не съжелявам. Предишната ми кола беше

същото червено като коридата на Шкода и првоначално много ми харесваше след това с времето

започнах да не му се кефя толкова много. Не знам какви автомобили си имал но аз лично откакто си взех

Октавията съм доста доволен (2-ка Фейслифт 1.6 TDI) и карам ежедневно градско в София по 30/40 км.

като разхода ми гони вече този по спецификация особенно откакто се стопли smile126 .

Вече има на няколко пъти дни в които от вкъщи до офиса и обратно по борд колата ми дава под 5 на 100

градско по борд (което не мога да приема за напълно точно) но в нормалните дни сутрин когато пристигам

в офиса борда ми показва 5,5/5,6/5,7, а вечер когато се прибирам 4,9/5,0/5,1 говоря за дизелов двигател

със същата мощност 105 коня. Като цяо на отиване към работата ми има повечко нанагорнища а на връщане

е повече спускане. Когато попадна на някое куцо задръстване на Сточна гара поне 0,5/1 л. отгоре!

Колата като мощност напълно ме устройва за начина ми на каране и за извънградско си е на прилично ниво.

 

s_flag

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно червения цвят .

Това червено не е онова червено, което помним - избеляващо и изменящо се ( визирам старите опел кадет ).

Сегашните бои , които не са металик бяло, червено и синьо са по същата технология като металика. Първо се полага базата , после е лака. Не ги бъркайте със стария автоемайл лак .

Издържлива е колкото и металика.

Между другото червената корида много ходи на октавиите. Отзад много добре се вързва с големите червени стопове.

 

026949906.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"OFF TOPIC" :

.....Това червено не е онова червено, което помним - избеляващо и изменящо се ( визирам старите опел кадет ).

Е как точно стар червен опел кадет използва за пример smile004 , май някой може да поспори ... smile049

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Ами имах такъв и избеляваше неравномерно и трябваше все да се пастира . Имам наблюдение върху червена О2 ' 2006 г.(от снимката) , която според мен не е мръднала като цвят и гланц, а и много радва окото... :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Ами имах такъв и избеляваше неравномерно и трябваше все да се пастира . Имам наблюдение върху червена О2 ' 2006 г.(от снимката) , която според мен не е мръднала като цвят и гланц, а и много радва окото... :smt017

 

На приятел май само вратите са му еднакво червени, всичко друго е в различни отенъци на червеното. Но той има и доста немарлив отношение към колата. Така че не знам дали е от боята или от отношението на собственика.

 

ПС: И червеното дори и металик с времето избледнява. Миналото лято като боядисваха бронята я пребоядисваха 3 пъти докато най-накрая уцелят цвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старото возило (Голф 3) е червено, с времето червеното избледнява жестоко. Не знам дали при новите коли има разлика в качеството на боята в сравнение със старите. Корида червено е ЖЕСТОК, повтарям ЖЕСТОК цвят за коя да е кола (за мен има два цвята за кола - черен и червен - които са универсални и отиват на всяка машина), но е непрактично да си купуваш такъв цвят кола, ако няма да е гаражна. И да, на червения цвят определено всяка драскотина и белег си личат от километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш колата 5-6 години със сигурност няма за избелее цвета. Но за по-дълъг период по-добре избери металик.Мен лично много ме кефи синия металик , който за октавия 2 се предлагаше само за РС. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.