Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Шкода фелиция наи-големият ми кошмар в живота


Skodilaka

Recommended Posts

[/Здравеите колеги имам от 1 година скода фела 1.3 карб 50 коловата на форман мотора да съм по точен 2001 година производство искам да се оплача и да питам, само аз ли имам всички тези проблеми дефект в дистрибуторната капачка,дефект в стартера 2 пъти на ремонт за 1 година , износва много бързо графита и гарми с нови кабели и свещи съм с нови филтри всичко си я поддържам както си му е реда смених за 1 година ; полуоски ,предни тампони,шарнири ,накраиници,предни лагери,масла филтри кабели д-капачка палец свещи,големия радятор.. и още много неща които в момента не се сещам искам да питам защо това наистина е такъф провал в автомобилостроенето и да си кажа честно това е наи големия боклук които сум карал 3та кола ми е ,такава не сум имал. Супер скъпи часто полуоските 250 лв това мерцедес ли е ? водна помпа смених 85 лв на ауди е по евтина :( много много много съм разочарован от колата .Четя редовно форума и се чудя САМО АЗ ЛИ СЪМ ТАКЪФ КАРЪК или просто колата както мисля аз е пълен боклук !! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я се постарай да пишеш и да ти се разбира, не се карай на колегите. А по твоя въпрос всичко е ясно, да беше търсил кола която е поддържана а не само карана...Не са толкова криви Фелициите не се тревожи. :)

 

п.с. Пооправих ти заглавието на темата, нататък се постарай ти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много качествена то е ясно, но не е и толкова зле. На колко км е? Определено се чупи на неестествено малко километри. Аз смених водна помпа, оригиналната на 50 и нещо хиляди което е ненормално. Комутатора оригиналния гръмна на под 20 хил, малко след него и палеца. Маншони на външни карета сменям за трети път, не слагам измислени, а истинско Льобро. Ауспусите 2 пъти, двуцевката 1 път. За термостата не ми се говори, докато не го преправих с патрон от Фаворит нямаше спасение. Копчето за палене на фаровете и то се скапа есента, аз и Лада съм карал, но там това копче работи докато колата отиде за вторични. Да не можеш да направиш един елементарен бутон с 4 пластини сполучливо си е направо сакатлък, иначе всичко друго е оригинално и не е пипано, върви на пушка но е още на под 70 хил. Поне едно хубаво нещо има в тази кола за разлика от останалите и то е, че сменените части издържат по-дълго от оририналните! smile001 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам аз съм потресен колко е чуплива. Извинявам се ако засагна някои но тази кола за мен е наи-големият боклук които е създаван някога и никога повече не бих си купил шкода :( о да забравих вчера ми паднаха педалите в краката докато си карам 1на зегерка и 1на фтулка които ги крепят изхвръкнаха. И сега трябва да ги преправям на работа :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко км е? Педалите ги смазвам няколко пъти защото съединителя започва да не се отпуска равномерно , а като на степени , сложно е за описване, но е много дразнещо. Смазката го оправя. Педалите не са ми падали още, само гумичката на педала на спирачката, но тове беше още преди 20 хил. каноконлита я бетонира. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам пише 90хил. но съм далеч от мисалта че това е истина ,нали знаеш километражи да искаш

 

90 е невъзможно, моята е на истински 66, но не мисля, че до 90 може да се скапе толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до сега никога не съм имал такива проблеми с други коли имах Ауди 80 1984 година производство на 28 години кола . Чак 2012 се скъса съединителя и мотора се съсипа смеша маслото с бензина . Това е шкода 2001ва година и ми паднаха педалите до сега съм дал за тая шкода 1000 лв минимум само за ремонти и мисля при 1в шанс направо на пункта да не съсипя живота на някои друг :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да добавя нищо. И аз не съм във възторг от модела, дори и в сравнение с Лада 2104 която съм карал най дълго-до 200хил. но и сега се кара още от новия собственик. Педалите не са падали, стартера не съм пипал, термостата също, радиатора също, просто стрелката и зиме и лете си знаеше мястото и то при положение, че перката е зацепена на ръмъка, а не е ел. просто уникално охлаждане. Двигателя е пипан само за реглаж на клапани и гумички 2 пъти. Съединител 1 път, ауспуси много пъти, алтернатор 1 път, спирачна помпа 1 път и задни спирачни цилиндърчета 1 път. Водна помпа 0 / нула / пъти и помпи на съединителя също нула пъти! Ангренажен ремък 3 пъти, ролка на същия нула пъти. Шарнири 3 пъти, втулки 3 пъти и накрайници 2 пъти. Амортесьорите 0 пъти и бяха здрави, при Лада изпускането на амортесьорите особено на задните се отразява фатално и не може да не се забележи. smile009 Диференциала смених защото започна да вие. Но спирачните дискове на 200хил бяха в състояние да издържат още 200, а на шкодата като ги гледам на 66 какъв ръб имат и не ми е много ясно колко ще издържат... Задните спирачни барабани на ладата се износиха яйцевидно на около 150 хил и колата започна да спира с характерни тласъци при ниска скорост и леко мърдане на педала. Шкодата започва да ми прави същото от няколко хиляди в лека форма, само педала още не е започнал да помръдва. Общо взето колкото е по-нова колата толкова по-зле е качеството и ще става все по-зле.

 

Сега имам и една Ярис с роботизиран автоматик. Още е на 27 хил. и нищо не е правено, но да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купиш следващия автомобил смени майстора за да не се налага да пишеш същите неща по други форуми.Карам фелиция 1,6 от 5 години , навъртял съм с нея 70000км и определено мога да кажа че колата е много добра, предишната ми кола беше голф 1,4 и с него съм имал много повече проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до сега никога не съм имал такива проблеми с други коли имах Ауди 80 1984 година производство на 28 години кола . Чак 2012 се скъса съединителя и мотора се съсипа смеша маслото с бензина . Това е шкода 2001ва година и ми паднаха педалите до сега съм дал за тая шкода 1000 лв минимум само за ремонти и мисля при 1в шанс направо на пункта да не съсипя живота на някои друг :(
Попаднал си на кола като моята. Занемарена до безобразие. Въпросът от тук нататък е дали имаш желание да си я стегнеш или имаш желание да я изхвърлиш. Моята я карах почти 6 год. и за цялото това време наистина доста неща смених. Но не забравяй, че това е изключително просто устроен автомобил. А съм 100% сигурен, че ако си беше купил и аудито от същия предишен собственик щеше мноооого да си ближеш раните. Просто предишния собственик на колата е обикновен карач с пари. Явно е купил шкодата покарал я е мародерски и после ти я е продал напудрена. Мога да ти кажа, че онзи ден гледах едно такова напудрено ауди и останах изумен как може уважаващ себе си човек да има такова отношение към колата си.

От тук вече е въпрос на сметка - струва ли си да я стягаш или е по-добре в Надин. Няма да ти давам акъл какво да си купуваш ако я закараш в Надин, но ако решиш да я стягаш един съвет. Недей само да четеш форума, ами и попитай. Колегите ще ти обърнат внимание. Не се хвърляй на кварталния майстор, щот се познавате, ами отиди при този, който разбира.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам думите на Мишо!

Ако не ми бяха ударили челно миналата година фелицията ми,която беше към 160000 км,вероятно сега още щях да си я карам,сменявал съм части,но те са били заради експлоатационни срокове,сега с колата която карам ,равностойна в класа на фелиция,цените на сменени части са много по-скъпи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам думите на Мишо!

Ако не ми бяха ударили челно миналата година фелицията ми,която беше към 160000 км,вероятно сега още щях да си я карам,сменявал съм части,но те са били заради експлоатационни срокове,сега с колата която карам ,равностойна в класа на фелиция,цените на сменени части са много по-скъпи .

Аа пропуснах да кажа. Моята (бивша) Фела вече е на почти 300 000 км и вече е с пети син цвят нанесен по веждите, след като Иван ги е оправил.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен Фелата не е най-надеждният и здрав автомобил, но съм имал и по-лоши (Мазда 626 - предница и предни лагери по 2-пъти на година :smt0344 ). Отделно цените на частите не са високи - поне на повечето де.

Смених доста неща, но повечето от тях си бяха оригиналните (колата е '97) и им е дошло времето. За 15-16 годинки и 250 000 км. (кой ли вярва на километража smile048 ) и по-читави коли сдават багажа.

Друг е въпросът на каква кола ще попаднеш. Аз от моята съм си доволен - като за 1000лв. кола си е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4 години съм похарчил 5000 лв. за покупката на моята фелиция плюс ремонти, масла и консумативи и още 5500 лв за гориво при изминати 43000 км. Тъй, че не виждам причина за истерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile004 аз имах в предвид 6000 лева за части и материали не за гориво и началната покупка на колата... smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове това е форум на Шкода знам че си харесвате шкодите , но за мен това е наи-големия боклук които човек може да си купи тази сутрин пак ме остави на пътя :( за 10 месеца 1500 лева само за части , сменям само 1но и също просто заводски дефекти които няма как да се оправят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове това е форум на Шкода знам че си харесвате шкодите , но за мен това е наи-големия боклук които човек може да си купи тази сутрин пак ме остави на пътя :( за 10 месеца 1500 лева само за части , сменям само 1но и също просто заводски дефекти които няма как да се оправят

 

Ами пич, сменяй марката, като си толкова недоволен. Не виждам смисъл да си чешем пръстите, за автомобил който явно е пред разпад. Ако все пак и ти си фен на марката, взимай кола, на която й е обръщано внимание и ще си не по-малко доволен от всички нас!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... скода ... коловата ... гарми ... радятор ... такъф ... наи големия ... сум ... сум ... ТАКЪФ ...

 

](*,)

 

По-темата - имайки предвид горното, имам сериозни подозрения относно качеството на материалите и труда вложени в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав, но принципно повечето части за Фелиция предлагани в Шкода магазинчетата в София са си откровен боклук. Визирам бул. В Левски и Симеоновско шосе. Там над 90% от частите не стават почти за нищо. Ако човек не разбира и не знае къде да пазарува, директно става жертва на ментета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.