Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

DSG - смяна на масло - Сервиз


druglyo

Recommended Posts

Колеги порових се във форума, но може би ми обягва темата.

Молбата ми е да ми препоръчате сервиз, където да си сменя маслото на DSG-то. Не искам да е ЕТ или Джемини. Може на VW но ми се струва че ще ми отрежат главата.

Преди година и нещо ми смениха мехатроника на DSG-то извънгаранционно и имам 2 г. гаранция. Нямам обаче черно на бяло гаранционни условия. Някой дали има инфо по този върпос и дали ако сменя маслото в друг сервиз не оторизиран от ЕТ, ще загубя гаранцията?

Като цяло ми се иска да е лицензиран сервиз или такъв, който да дава гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом е гаранционна най-добре върви в ЕТ. Не знам на колко се сменя това масло, ама ти за една година навъртял ли си необходимите километри за смяна на масло? Предполагам ще е нещо от рода на 64000км(в интернет видях да го дават 40000 мили)? И слагай само оригинално масло на VW. И ЕТ ще ти дадат гаранция.

Може да провериш тук за цена на PENTOSIN FFL-2.

http://pentosin.bg/atf.html

Навсякъде се твърди ,че Пентосин произвеждат оригиналното масло на VW за DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не е чак толкова трудно решението. Понеже колегата не е написал откъде е ще препоръчам две места - Варна при Сами или София в Трансексперт. Адресите ги има в белия списък.

 

Колега, на колко километра ти е колата? Кажи защо си сменял мехатроник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

благодаря за отговорите.

От София съм.

 

Не съм се изразил правилно, колата не е гаранционна, но пред година и нещо ми смениха мехатроника извънгаранционно. Платил съм 60лв за труд което е 50% от това което трябваше да платя за тази операция. Мехатроника безплатно от Чехия, така и не разбрах защо. Казаха ми обаче че всички части на ЕТ били с 2г. гаранция, т.е. сам по себе си мехатроника ми трябва да има тези 2г. гаранция.

 

Смениха ми мехатроника защото имах проблеми със скористите, превключваше неравномерно, имаше едно ритане при превключване от 1-2, 2-3, 3-4. Имаше и един удар при подаване на газ. Когато пък включвах темпомата (автопилота) ми придърпваше, лашкаше, все едно ту попдава газ ту спира. На компа нито в ЕТ нито при Джемини тогава не беше отчетен какъвто и да е проблем но в ЕТ сервизния техник излезе с заключение - Мехатроник.

 

В момента като цяло имам същите симптоми без това с темпомата (автопилота), но както казах този път ми казаха че всичко е в резултат на окачването. Оправих окачването при мои майстори но същото . Както и да е.

Колата е на 121000км в момента и ми е време да сменям маслото. Даже съм закъснял малце.

Въпросът беше дали ако си сменя маслото извън ЕТ ще ми остане тази гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото не им вярвам :evil: .

Даже си мисля, че нещо ме финтираха с тоя мехатроник.

Това не разбира българския бизнес, каквото щеш прави прави го така, че в клиента да остане добро чувство, не обратното. Още повече, че ние българите сме си такива все нещо се съмняваме, а бизнеса се опитва да ни превъзпита вместо да се нагоди :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амчи нали ти е в гаранция мехатроника, бре! Тъкмо ще си ползваш правата да ти оправят придърпването. Иначе - отиваш в друг сервиз- сменят ти маслото, колата продължава да си придърпва, гаранцията ти изтича и си караш на прибежки! Не те разбирам !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно за да не им вярваш, и за да не искаш да се възползваш от гаранцията - си има основателни причини. smile049

Не ги знам какви са - но мога да предположа доста неща, щом става въпрос за ЕТ.

Права..... Не знам - ако си готов да направиш някой як скандал в сервиза на ЕТ - можеш да опиташ да си потърсиш правата.

Но нали разбираш - че после, след една такава караница, ще ти е трудно пак да разчиташ на тях.

Отделно че ще си скъсаш и нервите - което никак не е желателно.

И затова съм ти казал кой е сервизът - Автоматик, малко над Хладилника, виж му адреса в Нета. Работят добре, и цените им са също добри - 50 лева за смяна.

И за силиконовата течност - названието й беше G052182A2, ако не се лъжа - търси Джи енд Ти трейдинг, от Троян - също им има координатите в Нета.

Поръчваш 6 литра - и си ти. Само да не поръчаш 5 - защото най-вероятно няма да стигнат!

А също и филтърчето към кутията - поръчай го и него, защото и то е за смяна!

Звъниш, и се разбирате за доставката. Като и техните цени са много разумни.

Накратко - това е. :smt017

И ще казваш какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах какъв е проблемът е ЕТ?

2 пъти вече сменям масло на DSG, нула проблеми

Още повече щом има и гаранционен проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги,

Направих така както ме посъветва stivi797, поръчах си 6лтр масло , филтър и едно уплътнение на цена 220лв. с ДДС от Джи енд Ти трейдинг. Получих си го в най-близкия офис на еконт. Малко преди обяд отидох в сервиза "Автоматик" до новия МОЛ и малко преди 16 часа колата ми беше готова. Останах доволен за смяната ми взеха 60лв с ДДС. Г-н Цветан Ганков от Джи енд Ти трейдинг ми предложи ако ми остане едната бутилка неотворено масло ( получих 6лтр в разфасовки по литър) да му го върна с наложен платеж и той да ми върне сумата. Направих го вчера и днес получих съобщение от Еконт че са получили пратката за мен.

Останах доволен от цялата процедура още повече, че на практитка нито ден не останах без кола, докато в ЕТ обикновенно най-малко за един ден трябва да оставя колата.

Само ми е странно защо остана 1 лтр. но както и да е.

Още веднъж благодаря на stivi797 за помоща.

Последно, видях че един колега е подновил тази тема но и аз имам от край време едно ритане между 1-2, 2-3, 3-4 и неравномерно превключване между тези предавки и сега с новото масло малко поотшумя този проблем, но все още го има, обаче на комп не дава никаква грешка. Това се случв2а обикновенно когато подавам по-малко газ, когато съм в обороти не се усеща или е почти не забележимо. Много ме дразни този ефект но явно трябва да се примиря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да ти остане 1л

 

Зависи колко са ти наляли при заводското зареждане - и съответно и колко е останало вътре в кутията след източването.

Конкретно при мен - остана малко повече от половината, от шестата тубичка имам предвид. Но при приятели, със същата кутия - е оставало и доста повече, ала е оставало и много по-малко.

Тъй че е съвсем възможно да ти остане и почти цял литър - както е възможно да ти остане и съвсем малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам маслото се източва в много тесен температурен диапазон и това трябва да се следи. Поне в Надежда го следят. Ако е по-топло или по-студено - не изтича нужното количество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тъй е.

Но и в Автоматик го следят.

И докато не стане с нужната температура - не почват смяната.

През лятото - я чакат да поизстине.

А през зимата - ако се налага, и допълнително я припалват, за да я подгреят.

Вътре в самата кутия си има няколко термодатчика - и тя си казва, дали е станала температурата подходяща за смяна, или още не е.

Абе, умна машинка! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.