Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Задрънчаха предните накладки .


димон

Recommended Posts

Скоро сменях предни накладки с икономичен пакет в ЕТ. Доволен съм от спиране, не свирят и т.н.

Обаче откакто взех да карам на отворен прозорец започнах да чувам дрънчене отпред при по-големи дупки, няколко последователни дупки или при каране на паваж с над 30-40 км/ч. При леко натискане на спирачката тракането изчезва. Връщах се в ЕТ и сменях с други накладки. Няма разлика - всички видове дрънчат. Грешим на вътрешната, която влиза с ламарините в цилиндъра. Супортите нямат грам луфт. Значи , ако стоя до предната гума и натисна през джантата супорта навътре и ритна с крак по гумата се чува дрънченето . Ако не натискам супорта не дрънчи. Демек правя малко луфт на вътрешната накладка и тя започва свойта песен. Дали щот са още дебели и тежки да не могат тенекийките да ги удържат? Старите не съм ги чувал грам или съм бил глух 5 години. В купето не се чуват при затворен джам.

Нека някой да пробва или да каже нещо по въпроса ! Ще почерпя ! :D

 

п.п. Звукът прилича на оттървали амортисьори на 30 г. Жигули . Срам ме е да минавам покрай пещехоци когато се движа на паваж. :oops: При ритане на задната гума (за сравнение) се вижда дори супорта как подскача, но грам звук не се чува изотзад при каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобно тракане съм имал на предният си автомобил(също от Фолксваген груп)-изцерих го с ремонтен комплект за супорт...но тогава след интервенцията с ремонтният комплект ми стържеже след ремонта защитната ламарина в диска(бяха я изкривили докато баят на супорта)-чувах го само под мостове когато се отрази звукът,но това е друга тема... smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаби са пружинките Димо.Като си купуваш накладки трябва да гледаш за това.Ще ги натискаш и трябва да са с голямо пржинно усилие,а не да можеш да ги кривиш с пръсти.

Друг вариант е да сте ги обърнали...ама не вярвам да сте толкова заблудени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе , хората извадиха и 20 броя стари накладки и всички се натискаха по един и същи начин . Наистина като ги гледам и пробвам доста леко се натискат , както с белите така и с черните ( оксидираните) пружинки...Няма как да се обърнат , нали едната е с кабел и е вътрешната- лявата ...Външните са с късите , а вътрешните са с дългите пружини...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам тук разни клипове в Youtube и ми прави впечатление , че мажат накладките с термопаста в местата на допиране до буталото вътре , както и външната отвън. Това дали не би ли довело до намаляването на подрънкването ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което си гледал в youtube е медна паста - издържа на много висока температура и не се втечнява дори и при градуси над 300, което я прави идеална за смазване на задната част на накладката и буталото. По този начин при натискане на спирачката при нови накладки се избягва неприятното стържене. Продават я в карфур за 10 лв тубичката. Но при теб го прави по време на движение, не знам дали ще помогне. Навремето карах служебно митсубиши паджеро, като сменяха накладките шебеците бяха покривили металните пластини на накладките и като минавах през дупка или по бавно каране така дрънчеше че пешаците се обръщаха да видят коя каруца минава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Един бърз въпрос към Сами по темата. :D

Има едни гумени тампони през които минава закрепването на супортите. Струва ли си да опитам да ги сменя , понеже супортите поддават при натиск с ръка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.