Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 2 Facelift - Шреки/Shrekie - RS spoiler.


Recommended Posts

Амиии.... и аз съм се чудил, дали не е за там, но там има и много силов тунинг-мунинг, затова не мисля, че трябва да я слагам там :) Понеже раздела е "оптичен и силов тунинг" - т.е. обединява и оптичен и силов, а аз й правя само оптичен... та затова...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    79

  • bega4kata

    18

  • masterOne

    11

  • Цецо75

    10

Най-много писали в темата

Точното определение е "като на тласъци", иначе без спирачка при бавно каране го няма ефекта, т.е. това ми говори, че не е крива джанта, ами е диск???

 

В момента ме съмнява или крива джанта(и), или крив диск, но отпред или отзад - не знам... Ще проверя нещата тази седмица, ако успея да смогна с работата.

 

 

 

Абе аз ти казвам, че нямаш криви джанти и гуми и че има други симптоми за тях ама не ме слушаш! Мини през сервиза да ги прегледат колегите и да ти отпадне едното съмнение от двете ;) 

Съгласи се, че една въртяща се част ако не е балансирана или има кривина по нея, тя винаги ще тресе и вибрира! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, Младенски... въобще не ми се иска да изправям/стържа дискове... ама, ако се налага - няма къде да ходя.

 

Относно баланса и кривините - Балансът знам, че си е перфектен, не вярвам за 3 хиляди километра да се е изместило каквото и да било. Отделно, може да ми се смее някой, но не ми пука - след като го оправихме, разхода ми падна, а също така имаше едно много досадно вибриране от спойлера при 140км/ч, след това изчезна. Направо откачам, като се сетя, че от тая вибрация /дебалансирането от Диана/ ми подскачаше задницата и колата нямаше нормална интерция... Ако не беше добър и сега, дори без натискане на спирачката, пак щеше да вибрира, а то не е така.

 

И според мен, още от самото начало, са си дисковете, но се успокоявам с крива джанта, за дебаланс няма как да става дума, знам че е направен перфектно... Ще видя какво ще правя, че сега имам много други задачи на главата, но като ги отхвърля малко и ще действам.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От крива джанта пак тресе като дебаланс и ще го усещаш постоянно, защото в някоя част гумата не ляга правилно на пътя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, криви дискове. Друго не може да ти причини вибрация на спирачния педал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за дисковете. Аз смених на 77 хил. км и се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, момчета... благодаря! Ще видя какво да правя.

 

Малко обещани снимки:

20140930_094022.jpg

 

20140930_094101.jpg

 

20140930_094126.jpg

 

20140930_094032.jpg

 

Айде стига толкова...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност съм изкривил дисковете.

Реших да ги сменя, също и накладките.

 

Предлагат ми следните:

ATE 24.0322-0210.1 -- Спирачен диск (Power disc)

TEXTAR 2313101 -- Дискови накладки

 

Изборът добър ли е? Накладките били нормално мъкички.

 

Поздрави

 

ПП: или да си взеха обикновено АТЕ с тези накладки на ТЕКСТАР?

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ATE 24.0322-0210.1 -- Спирачен диск (Power disc) - това трябва да са като моите предни дискове, нарязани! Препоръчвам ти да ги комплектоваш с АТЕ или TRW накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете сa екстрa, но не бих ги препоръчaл с AТЕ нaклaдки, зaщото сa много твърди според мен. Кaзвaм го от опит, понеже съм с точно тaзи комбинaция и следвaщите нaклaдки, които ще сложa нямa дa сa тaкивa ;) Нa Фокусa сегa сложих Текстaр, тa ще видим кaк ще се държaт :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригиналните дискове и АТЕ накладки афтърмаркет и са ми много твърди. Чувал съм ги в жегата да просвирват. Виня ги за кривите дискове също. Много ги загряват, явно. Предполагам, че ще са добре за тия новите дискове, но нямам пари за проба-грешка. Затова сега искам по-меки накладки и на 40 000 ще си ги сменям. Стига да не прецакам диска нещо?

 

Да, Младене, явно като твоите, тоя тип са:

https://c2.staticflickr.com/4/3191/2736274364_85d544ca77_b.jpg

 

Поздрави

 

ПП: иначе изчетох почти всички форуми, че им слагат по-твърди накладки, заради каналите, защото се изяждали меките накладки бързо. Обаче 50% плашат, че на 5000км изметвали дисковете и след това минават на по-меки накладки... Като знам в Европа, че под ”бързо” разбират около 40 000км, аз ще изкарам 55 000 и не ми е малко хич. Нямам амбиция с едни накладки да карам и да ги сменям заедно с дисковете после.

 

Разликата в цената е 40лв за дисковете и накладките. Ако избера нормален диск и тези накладки, по-малко с 40лв плащам, отколкото с пауър дисковете.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нарязаните дискове са гадни Шафте.

Оригиналните си ги изкривил 100% заради тъпите накладки дето си си купил да спестиш някой лев.Сега ще ти излезне по-скъпо.Вземи си оригинални накладки от Еуратек -АТЕ. Не от магазина за авточасти.Качеството на двете АТЕ-та от ЕТ и на това от някой магазин,та бил той и най-елитен е много различно!!!! Пак ще ти се изкривят 100%.

Оригинални само с оригинални накладки.Всякакви други комбинации,не са препоръчителни.Много е важно да са от същата марка накладките,които се монтират на дисковете.

И направи всичко възможно тази емблема да я махнеш или поне да я сложиш в долния ъгъл!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като кажете, че ви били много твърди накладките, направо ме разбивате!!! Явно очаквате на точно определен от вас пробег да свършат ли? Всичко е относително и зависи от стила на шофиране. По-важното е как спира и как усещате спирачното усилие. Аз като сложих АТЕ power дисковете, ги комплектовах с накладки АТЕ, но ги изяде бързо и ми загряваха, но при мен е друга ситуацията. Сега съм с ЕBC жълти и се замислям за още по-хард. Има едни нови EBC сини, които имат по-добро спирачно усилие спрямо жълтите.

Та както ти казва Сами, комплектовай си ги една марка дискове и накладки, но това е само съвет в крайна сметка. 

 

п.п.

Power disk не мисля, че има смисъл да слагаш на твоята, те са направени за други автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Ате обикновенни+Ате накладки или Ате обикновенни+Текстар накладки. ТРВ не препоръчвам, изключително твърди са, за 40 000 км ми износиха напълно чисто нови дискове, а накладки има за още толкова, не съм спирачкаджия и купени от истинския доставчик.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че аз спирачката я използвам малко. Имам си навик да спирам със скоростите и то по-отдалеч. Не карам със 70-80км/ч и в пет метра да спра, както наблюдавам 40-50% от шофьорите. Спирам отдалече и спирачката се гали много. Не съм я натискал душманската за 5 години, откакто карам колата, повече от 4-5 пъти, че и да ми се включи ABS.

 

Мисля, че със спирачките компромис никога не трябва да се прави, защото една кола колкото и да върви или да не върви, все някак ще се засили, но ще трябва и да спре.

 

Много съм болен пак. Когато оздравея, ще отида до ЕТ да видя дисковете и накладките дали са 350лв, както ги дават в справка за асортимент, защото или давам 250лв за афтърмаркет или 350лв за оригинални. 100лв не е малка разлика, ако са еднакви и само да им плащам ”данък марка”, но както казах - от спирачки компромис никога не бива. Така или иначе от моите почти нищо не става в момента, защото онзи ден видях кръгове синьо-лилаво по десният диск повече, при нормално градско каране.

 

Ще дам инфо какво съм нагласил. Благодаря за мненията.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че аз спирачката я използвам малко. .......... Спирам отдалече и спирачката се гали много. Не съм я натискал душманската за 5 години,.......

 

 

 

..........защото онзи ден видях кръгове синьо-лилаво по десният диск повече, при нормално градско каране.

 

 

Ако не използваш спирачките толкова, тогава тези сини/лилави кръгове може да са от задържане на апарата! Като ги сменяш, задължително проверете апаратите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали имаше една таблица с дискове и накладки нейде из форума (май Сами я беше сложил). Виж нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, за тази таблица ли говориш?

 

image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра комбинация  е
- диск Ате с накладки Ате
- диск Ате с накладки Текстар
- ЕБЦ + ЕБЦ

На една от колите съм с перфорирани дискове, а накладките са купувани от Порше (оригинални).
На другата кола съм със стандартни дискове Ате и накладки Ате от Порше.
И на двете коли спирането е добро.
Бих препоръчал по- меки накладки. Ате са сравнително твърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Да повдигна темата малко.

1. За спирачките - използвах комбинацията: АТЕ дискове (обикновените, не маргаритките) + ТЕКСТАР/TEXSTAR накладки. Не съм особено доволен от накладките, още малко ще ги покарам/потърпя и ще си купя оригинални, защото тези свирят когато маневрирам или се движа с по метър в задръстване, най-вече когато ги загрея малко, а и при ТОЧНО 40км/ч по павета тропат/вибрират доста. Предна дясна вътрешна накладка - проверих я 100 пъти - има лек луфт, който при тая скорост се чува доста силно под формата на вибрация. Затова ще ги сменя (малко глупаво го направих това, но така можех тогава - труден период ми беше). Като изключим тези неща, от спирането съм доста доволен, между другото.

 

2. Сложих си по-хубаво диодно осветление в багажника - две диодни ленти (споменах го в други теми и т.н., та и тук ще го спомена, за да е консистентна темата):

20150131_163436.jpg

 

20150131_163552.jpg

 

3. Сложих и диодни мигачи, които светят доста добре, всеки ден ги гледам, кефят ме:

 

И последното е от днес: Алуминиева декорация на праговете.

20150302_163429.jpg

 

20150302_163520.jpg

 

20150302_163543.jpg

 

20150302_163628.jpg

 

20150302_163640.jpg

 

20150302_164141.jpg

 

Много добра алуминиева изработка, на гърба дойдоха с по две ленти 3M, които държат адски здраво. Единствено китаеца ме врътна с шрифта - не е като на фейслифта, както го беше показал на снимките, но няма значение - сега гледам, че и на Димонски изработките на дръжките на седалката са със стария шрифт, така че, за мене се получи повече от перфектно - кефи си ме.

 

Чудех се дали да са горе или долу на прага, обаче долу не ми харесваше особено, пък и се събират боклуци там, а горе при уплътнението винаги е чисто - затова така реших да е. Харесва ми как се получи.

 

Общо взето това е за сега.

 

Поздрави

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Надписа трябваша да е като този (това е шрифта на фейслифтовите Октавии - основните разлики са в t-то и v-то):

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/553347436_1/Stainless-Scuff-Plate-Door-SiLL-for-Skoda-Octavia-2006-2007-2008-2009-2010-2011-8pcs-Car.jpg

 

Ама и този си ми харесва как изглежда, затова ги монтирах. И както отбелязах - на дръжките на седалките е със стария шрифт (от Октавия 2 преди фейса) :) И така е просто супер. Кефи ме много.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.