Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 2 Facelift - Шреки/Shrekie - RS spoiler.


Recommended Posts

  • 4 седмици по-късно...
  • Отговори 210
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    79

  • bega4kata

    18

  • masterOne

    11

  • Цецо75

    10

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

На рождения ми ден вчера получих още подаръци, повече са за Шрекито, де... :P

 

Ето чисто нови направени капачки, които стават само за тези моите джанти, защото са адски големи 65мм вътрепен и 68мм външен диаметър. Логото е 64мм - изпъкнало, а не плоско.

 

20150328_214537.jpg

 

20150328_214711.jpg

 

В средата оригинално бяха с дупка. Вече я няма, защото само пречеше :)

 

Накратко - това са оригиналните капачки, които дойдоха с джантите. На тях пишеше MAGMA (серията на джантите) и логата им бяха много гадни, беше влизала мръсотия между силиконотово покритие върху логото и самото лого, и изглеждаха сякаш са ръждясали... Няколко опита направих да се справя сам с преправянето им, но все без успех, защото капачките са изпъкнали и е голяма играчка да се получат добре, особено с дупката в средата, която много много пречеше, ставаха все като отсечени... В момента са преправени от баджо, разбира се, който за няколко дена ги направи точно както изглеждат по-горе. Лакирани са отпред, надяваме се да издържат.  Много му благодаря за пореден път!

 

Адски перфектни станаха капачките! Кефя им се страшно много! Днес ще ги сложа на джантите, пак ще снимам (ама е мръсна колата много, защото вчера в дъжда я карах и е много грозна).

Дано не хванат крака само, защото никой не може да ги използва с такива шантави размери (за бмв или мерцедес с логото на шкода може), ама само гадорията да ми направят... не стават за оригинални джанти, защото са големи.

 

Сега вече гордо ще стои логото на шкода в средата на джантите и няма да малее като на оригиналните дребни капачици :)
 

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво.Много добре са станали капачките.Всъщност сега видях и логото по праговете-Мнооооого добре се е получило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Такааааам.... Да ъпдейтна темата. Подариха ми колонки Ground Zero 165TX, които за жалост не свирнаха много добре, защото Болерото е слабо и им трябва усилвател... Аз пък не съм такъв манияк да си слагам усилватели, кабели да прекарвам и да си играя до безкрайно положение, затова се отказах много бързо... Тоест, няма да ъпдейтвам предната линия изобщо. Иначе говорителчетата са яки, свирят много меко, нооо... са доста тихички без усилвател. Оригиналната прави вибрация, докато тези просто меко свирнаха, не ми харесват без усилвателя, затова не съм ги слагал. 

 

Тук идва момента пак да се оплача от Авител. Не ми се търси другата тема, не ми се прави нова в черния списък, просто ще си се оплача тук. В Събота получавам колонките, които са купени от Авал. Всичко супер. Обаче, Авал нямали адаптор за шкодата ми, а пък аз исках да си ги монтирам вчера (в неделя) и да си се кефя цял ден. Звъня в Авител, давам им втори шанс, все пак нямам избор. Поредното лайняно отношение, няма и да се извинявам за думата, дори ще я напиша пак, защото им е лайняно отношението (най-вече на оня дъртия гей - и за това няма да се извинявам). Звъня по телефона, никой не вдига, звъня пак след 10 минути - вдигат. Казвам че ми трябва адаптор за VW голф, защото по нета чета, че са същите като за моята кола... Пита ме кой голф, казвам му, колата не е голф, ами е Октавия 2010та година, фейслифтова. Оня почва да ми се кара "Е, много сте ми интересни хора, защо си мислите, че всичко от VW става и за шкода.." - тъъ-дъъън. Казвам му съвсем спокоен - "Ами, по нета видях, че са еднакви, както и да е, може да греша, за Октавия 2 2010-та ми трябва 100% за предните големи говорители преходник, който да ми послужи да монтирам 165.3 говорители, афтърмаркет.". Тука ми се отговаря така "Днес съм сам, имам клиенти, имам други неща на главата, не мога да търся в склада и да се оправям, обади ми се в Понеделник след 9ч, за да търсят колегите.". Казах му следното "Нямам търпение до Понеделник, нямам време и исках утре да ги монтирам, защото няма кога през седмицата, другият уикенд съм зает, не мога.". Отговаря ми "Ами дай ми колата, каква беше?!" - На ум си казвам "What the fuck? Нали сега ти казах 2 пъти каква е колата, бе?! Слуша ли ме или??!?!" - пак спокойно отговарям - "За Октавия 2 2010та фейслифт, адаптори за предни големи говорители, да мога да монтирам 165.3 афтър маркет говорители.". Каза ми "Добре, записах те, след малко ще се опитам да се освободя, ще ти звънна до час, само да се освободя." - отговорих "много благодаря, ще съм благодарен, да мога утре да ги монтирам" - каза ми се  "да бе, да бе, ясно, добре, ще свършим работа".

 

Мина час и половина откакто сме говорили, никой не се обажда изобщо, часът е 14:30 в Събота, пътувам към София вече, казах си, че оня няма да се обади, а аз съм в Дупница, не мога да стигна до него, да отида наживо и ме хваща яд. Както и да е, в края на краищата стигнах в 15:20 при Авител, като се забавих заради мото събора пред НИМ...

 

Отивам в Авител на Красно Село и го заварвам тоя тъп пергиш смотан, да си пие кафенцето (да му приседне) и да си пуши цигарата вънка (да се удуши), а с него стои някакъв друг човек, който беше с ръце в джобовете (явно това е клиента).

Казвам му спокойно "Здрасти, идвам да разбера какво ще стане с преходниците за октавията, преди 2 часа се чухме?" - отговаря ми "Аз не помня да съм ти звънял?" и ме гледа гнусно :) Не го разбрах какво ми казва първоначално, реших, че ми казва, че не е говорил с мене - обяснявам наживо лице в лице на мижитурката "Обадих се за Октавия 2 2010 фейслифт, за преходници за говорители..." - "Аз те знам за какво си ми се обадил, но не помня да съм ти казвал да идваш, не съм ти звънял, нали?" - кара ми се и ме гледа гнусно. Никога не съм го виждал тоя дърт педераст, за какво ми се зъби?!?!? :) Казах му "Абе, като те гледам пиеш кафенце, пушиш цигарка, много си зает явно??? Ще ми продадеш ли преходниците или не искаш да ми вземаш парите??? За втори път, явно с тебе се разправям, по телефона предния път ме отказа да имам вземане даване с тази фирма, но нямам друг избор просто..." - тука малко съм напрегнат вече, с малко по-остър тон, още малко и ще го пребия 100%, само възпитанието към уважение, че е по-стар ми пречеше.  Отговаря ми се "А... чакай, той колегата май дойде за малко, аз сега се сещам, сега ще го викна" - нещо много мил някак стана, а? Отива и вика един човек, който е в халето и си работеше направо спокойно, като да е там бил целия ден. Работеше по някакви коли - Ауди А6-ца, някакъв Опел Астра имаше и други видях бяха разколачени... Идва пича с най-бързата възможна стъпка, иначе казано "търчи". Казва ми "Каква Ви е колата?" - за 57124371423571423 път казвам "Октавия 2, фейслифт, 2010та е модел". Пича отива 3 метра зад гишето и отваря една врата, пресяга се в един кашон и ми дава два ринга, казва, че са за моята кола. Оня дъртия педераст "Еееее.... те това па ако беше, никога нЕмаше да го немеря!". Човека с очилата отваря един каталог, почва да гледа и гледа там пише "Octavia >- 2001" - казах веднага, това е старата Октавия, това е Октавия 1, не е за моята. Ринговете си бяха отсечени като тези 1:1:

mw6rgIl-nJBptNpqQcpeEJA.jpg

 

Гледам ги, че моите колони са бая по-големи от ринговете (те ще влезнат вътре в колоните). Казвам му на човека с очилата, че това не са за моята кола. Той директно скача и отваря друг каталог, хартиен също, гледа там и показва други два модела, оня дъртия педераст "ееее... те са 168 вида тия адаптори, как ще ги намерим така" - мрънка си нещо само... нищо не прави - само мрънка. Пичът с очилата отива и носи от складчето 2 други модела, виждам единия модел и казвам ето това са за моята кола, обаче той продължава да ме уверява, че първите, по-горе от картинката, са моите 100% е сигурен. Казвам му, вънка ми е колата, да видите коя Октавия е и т.н. - не не, тия са 100%.

 

Един от видовете, които ми показа са тези:

ct25ct06.jpg

 

 

 

Веднага му казах, че това много прилича на моите колонки, общо взето мисля, че това ми трябва. Той ми твърди, че не са моите, трябва да съм със 20-ки колонки, за да са тия. Викам си, добре, и се сетих, че имам снимка на вратата, когато оправях моторчето на прозореца - показвам снимката, на нея се вижда какво е устройството на колонките:

20140824_122411.jpg

 

 

Човекът с очилата взе телефона, прегледа го хубаво, каза ми пак - първите вземи - тези от малката снимка, демек. Така на око не можело да се прецени, нищо, че си личи, че има уширение отдолу, като тези вторите спейсъри и т.н. Казах, че не искам да режа колонката, за да си ги правя от тях, ами ще ги продавам и затова търся адапторите...

 

Както и да е, аз продължих да ги убеждавам, че ми трябват точно другите, не може човек да работи там и да не знае какво ми трябва, дори по каталог му показах, че пише Октавия >- 2008, от тоя втори каталог... И ми се натъртва, че тия първите са моите... Финално казах - дайте ми ги и двата вида, за да не се връщам, утре ще ги монтирам, днес няма да е, а в Понеделник ще върна тия, които не стават, ще ми върнете парите. Тука дъртия педераст "не не не, няма проблем, тия са ти 100%, не ги вземай другите изобщо..." - оня пича с очилата каза, "тия са човек - малките", и си излезе от стаята, отиде пак в халето горе.

 

Платих ги на дъртия педераст - 15лв, тръгнах си, макар и горчиво да си мислех, че са точно ония другите...

 

Дойде утрото, хванахме се с баджо, свалихме кората и налагам спейсърите - точно влизат в колонката вътре, демек влизат и в дупката на вратата и има по един пръст да сложиш, за да запълниш дупката, тоест няма шанс да се сложат тия неща от първата снимка никога, ама никога!!! Най-много на един винт и край. Псувах го много тоя, сигурно всичко го е сърбяло. Всъщност, пичът с очилата не го псувах, но трябваше и него да псувам, защото той ми го наби, че са тия :)

 

Както и да е, свалихме оригиналната колонка, тръгнахме да монтираме новите - не свирнаха добре, свалихме всичко и върнахме всичко както си беше - нитовахме колонката и приключих с тия глупости - нищо няма да сменям изобщо. Отивам днес и му ги ударих в тъпата тиква на дъртия педераст, а оня с цайсите пич седеше на стола и хвалеше някакъв модул по телефона за 200лв колко бил як, не знам си какво си - спря си разговора, защото дъртия педераст само в него гледаше, за да ми обърне той внимание - оня скача и казва "еее...те другите ли излезнаха?" - казах му спокойно "да" - скача от стола и казва "сега ще донеса другите" - спирам го - "не не, няма нужда, аз си ги монтирах на друго място, само ми изгубихте времето Вие, върнете си ми парите, ето касова бележка всичко" - тооолкова ми стана хубаво, като им увяхнаха ушите, че трябва да ми върнат парите!!! Няма такава душевна чикия!

 

Намразих ги определено :) Предпочитам да чакам с месеци да ми дойде доставка от пi4ковци, отколкото да ходя да имам нещо вземане-даване вече с тия "хора".

 

Съжалявам, че пиша такива глупости, като тези нагоре... не бих си позволил да нарека някого "педераст" и т.н., каквото съм използвал по-горе, ако не си го е заслужил! Просто щом нещо работиш кар аудио, трябва да можеш да помогнеш най-малко на собствените си клиенти. Ако не ти се работи в Събота, ходи си вкъщи и си грей краката и мЪдЯта на печката, но не ми се карай, аз съм ти клиент, бе ***!

 

Та така стана с моите така желани колонки. Иначе, Гена, ако четеш това, както и всички други - с оригиналните кутии за колонките, на Октавия 2 - 65мм стават без проблем, защото тези, които ми подариха са 62-67мм, не се сещам колко точно бяха, но стояха по-ниски от тези, които са оригиналните. Тоест, поставени на масата с 2-3мм са по-ниски тези Граунд Зиро-то.. и пасваха супер, без да опират никъде - нито отзад на релсата, нито отпред на кората. Щом са по-ниски от оригиналните, значи няма как да опрат където и да е, стига да се използва правилният спейсър. Ако се използват тези верните за Октавия 2 >- 2008, като на картинките по-горе, може би ще опират отзад в релсата... не съм сигурен.

 

Та така, оставам си с оригиналните песнопойки, много съм доволен от тях. Направих като в една басня:

"Видяли се двама приятели. Първия попитал втория - как сте вкъщи, добре ли сте? Вторият почнал да се оплаква - много сме зле вкъщи, направо не се издържа, тъщата е тука, жената, децата всичките сме в една стая и е много зле положението. Първия му казал, я вземи една коза да гледаш вкъщи в същата стая. Втория - ама как бе, за какво ми е коза??? - Вземи бе, ще ти кажа после. Оня решил, че тъщата ще си тръгне и взел козата. Тъщата не си тръгнала, видяли се след една седмица пак приятелите и пак - ееее, много по-зле стана вкъщи бе, смърди тая коза, не се трае, какво да правя сега... Първия му казал сега - махай я тая коза сега, не ти трябва! След седмица пак се видели - Първия попитал - как е сега, вкъщи как сте - Ееееееееее, мноооого сме добре, човееек!!! ГОЛЯМ КЕФ Е БЕЗ КОЗАТА СУПЕР СМЕ!!!" - Значи видял, че може по-лошо и старото положение си е супер, нали... Та така и аз направих - видях, че може по-лошо (без усилвател не става), та си върнах старото положение и сега си свиркам - не съм манияк да правя кар аудио лудории, тези си ми стигат :) Не ми се прекарват 100 вида жици, кабели, проводници и да разглабям колата цялата - не мерси. Тези ми стигат достатъчно!

 

Подаръка си е подарък - страхотни са колонките, но без усилвател не са за слагане изобщо.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, относно тракащите накладки : пробвах двата модела от ЕТ - оригиналните и евтиния вариант. И двата тракат сякаш имат луфт около 0.5-1.0 мм. Евтините спират по-яко от оригиналните и пасват след 20-30 км. Оригиналните пасват и почват да спират след около 200-300 км. Оригиналните са UK , другите - Индия.  И двата видя не свирят и спират безшумно. Но тракат яката по дупки . След като се поизносиха малко обаче мисля, че поспряха да тропат. Сега ще почвам пак да слухтя на отворен прозорец и ще докладвам.Оригиналните накладки контактуват на много малка площ при слагането им . След износване започва да им се увеличава площта понеже имат скосяване - трапецовидно и колкото повече намалява дебелината им - толкова повече им се увеличава площЪт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Димонски, амчи... аз почнах да мисля, че имам полтъргайст в накладките! (сега това е модерно) :D С големите джан'си и гуми нямам тракане... Със зимните имам тракане и вибриране, направо бучи меко казано. Моите също са скосени, както казваш - рязани са и площЪт се увеличава, както казваш. Свирят, обаче :) Мааалко да ги загрея, демек да покарам за кеф, после ставам като трамвая - квиииик, при всяко спиране, за щастие е краткотрайно свиркането. Аз сложих ТЕКСТАР и АТЕ дискове, не си спомням да съм казвал, но пък спират много добре. Свирукат, но спират адски добре, кефи ме как спират и от висока скорост (160-180км/ч - тествах ги на магистралата онзи ден, за щастие беше супер времето).

 

Общо взето, за сега... ще ги харча тези, а задните - лявото колело, външната накладка не мога да вкарам вече обикновен ключ за входна врата от 1.50лв (най-обикновен ключ). Тоест почти няма вече ресурс, ще ги сменям през Април, щяло да има аванта в Еуратек - ще си купя оригинални (офертите ми към момента са: 30лв ТЕКСТАР - срещу - 115лв Еуратекски без отстъпката, която уж щели да пуснат /може би само при тях ако се сменят, ще видя и ще преценя/) - задните са на 84 000км. Обаче, дясното колело - външната накладка има за един ключ дебелина да се пъхне спокойно, та даже има място още.

 

Защо са се износили така неравномерно, не знам :)  Вътрешните не ги погледнах...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Общо взето, за сега... ще ги харча тези, а задните - лявото колело, външната накладка не мога да вкарам вече обикновен ключ за входна врата от 1.50лв (най-обикновен ключ). Тоест почти няма вече ресурс, ще ги сменям през Април, щяло да има аванта в Еуратек - ще си купя оригинални (офертите ми към момента са: 30лв ТЕКСТАР - срещу - 115лв Еуратекски без отстъпката, която уж щели да пуснат /може би само при тях ако се сменят, ще видя и ще преценя/) - задните са на 84 000км. Обаче, дясното колело - външната накладка има за един ключ дебелина да се пъхне спокойно, та даже има място още.

 

Защо са се износили така неравномерно, не знам :)  Вътрешните не ги погледнах...

 

Поздрави

 

Оферта вече тече и е до 18 Април.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, аз не съм проверявал, само си говорех. Утре съм там определено!!! Много благодаря, Милене :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до Еуратек, купих накладки, които ми ги даде TechDoc-a по рама на колата. Именно номерчето е: 1K0-698-451-J (1K0698451J / 1K0 698 451 J / 1K0 698 451J).

 

Към днешна дата струват 89лв, Италиянски, на тях пише TRW, под фиксиращите лепенки на 3M:

20150331_180619.jpg

 

20150331_180910.jpg

 

20150331_180742.jpg

 

20150331_180820.jpg

 

Ииии... тези също са скосени... така, че - събота ги слагам аз. :) Утре ще снимам тези, които са на колата в момента - задната лява външна има 1мм, дясната външна има 2-3мм. Днес забравих да ги щракна.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, тези 3М-ки кво фиксират , бре майна ? Накладките към спирачния апарат или към дисковете ? Не съм запознат с "фиксацията" и затова питам. Да ме извиянват запознатите , ама и на мен ми остават около 2 ключа от 1.5 лв  разстояние до желязото...поне равномерно погледното от двете страни на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да задържат накладката на супорта, докато се туткаш, примерно :D (гледах ги моите в момента, абсолютно същите са - лентите са избледнели от топлото там... - като я отлепих леко лентата и отдолу лепкаше, затова реших, че фиксира).

 

Ето ти цяла тема как се прави всичко, нищо, че е на брадчедите (перфектно е направил човека, много ме кефи как е описал процедурата със снимки и всичко обяснено):

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=225698

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво , ама що не каза от де се взема инструмента за прибиране на цилиндърчето ... ако все пак нямате друго под ръка с ключ за малък флекс и дърводелска стяга може също да се прибере (по български) :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значиии... в продавалника/о-лъ-хикс има няколко предложения. От 25лв до 100лв има комплекти. За 25лв можеш да си вземеш куфарче с 18 приставки за 18 вида буталца... Аз още не съм си го купил, но ако може с ключа за малък флекс - бих го направил така.

 

Набележил съм един инструмент за 35лв, но ще го използвам сега и след това след Х години, след 90 000км пак... Смисъла е тотално нулев, но още се чудя :) Ще го реша и този проблем... утре.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и инструмента ЦЪК ... даже е на прИмоция  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В продавалник изглеждат същите на вид за по 35лв.

 

Примерно:

http://olx.bg/k-t-za-svalyane-na-spirachni-tsilindri-sbirane-na-spirachni-aparati-18nchasti-i56709022

 

Но това... Да потрябва не повече от два пъти в ”живота” на една кола...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това ходя на майстор за тези манипулации. Тоя комплект докато стигна да го използвам пак, всички коли ще са с електрически управлявани апарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, що не ги остави направо в ЕТ да ти ги сменят , бе ? Миналата година 101 лв струваше предни накладки + труд  общо - икономичния пакет. Задните ще са още по-тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

145лв ми обявиха общо. Аз искам сам за кеф да си го направя, не толкова за парите. Не изисква висша сила, така че :) ще си ги оправя.

 

Не ми пречи да си ги сменя сам за кефа.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на предни накладки 20лв. Два пъти за 7 години  40. По - малко е от 48, а и не се цапам. И след това продавам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених накладките. За щастие в близкия сервиз до нас имаха инструментчето, услужиха ми час и си го направих.

 

На лявото колело цилиндъра беше леко запецнал, там и накладките бяха на 1.0мм, на нясното колело бяха на 2.2мм. Раздвижих си всичко, сглобих - всичко е прекрасно вече :) Направи ми впечатление, че ръчната е бая стегната в момента и от много ниско хваща веднага.

 

Колега, marinms - има ръкавици, за да не се цапаш по принцип - аз така правя :) Както казах няколко милиона пъти сигурно - аз не го правя, за да спестя тия 20-30-40лв, ами да си направя кефа, че мога да си направя нещо елементарно сам (стига да имам инструмента).

 

Както казах също - няма смисъл да се купи инструмент и после да се подхвърля само, защото точно 2 пъти ще потрябва за 10 години сигурно (аз за 5 години и 84 000км чак сега сменям задните накладки). Както и инструмент за 48лв не съм си представял да си купувам по принцип - този, които съм гледал е в същото куфарче, струва 25лв и има 18 части. :)

 

Май се изчерпа темата :) Вече няма за какво да се чешем тук ;)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимчици.

 

Преди:

Ляво колело:

20150401_095843.jpg

 

Дясно колело:

20150401_100013.jpg

 

Лявото буталце:

20150401_122745.jpg

 

Новите накладки:

20150401_123339.jpg

 

20150401_140329.jpg

 

20150401_140353.jpg

 

Благодаря на Самуил, който ми помогна по телефона с размерите на цилиндъра и шайбата - така знаех каква точно шайба ми трябва (номер 6 --> 40мм вътрешен и 45мм външен) - такава търсих, дадоха ми и свърших работата.

 

Нямах много време да снимам всичко подробно, пък и не ми се сваляха ръкавиците за всяка стъпка/снимка. Ползвах темата на "сеат-джията" - много добре си е написана, "наснимана", работи перфектно.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден за първи път ми бяха залепнали супер много и ръжда имаха покрая. На диска все още си личи къде са били залепнали (като тръгнах и отзад изтряскаха много здраво, обаче се сетих, че са залепнали) - колата не я бях карал точно ден. Никога досега не бяха залепвали, а с тая кола придобих навик да дърпам винаги ръчната на първо-второ зъбче. Това не е интересно, обаче не ми се чака да видя планката. Както казах - едната си е изядена доста - милиметър остава, другата има 2мм, която може да изкара още.

 

Абе няма смисъл да я чакам - така ми е по-добре на мен най-вече сега. :D

 

Поздрави

 

ПП: После като излизам ще ги снимам.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда... и на мен ми се видя странно. Обаче, нали това казвам - бяха хванали ръжда самите накладки по контактната повърхност... което и на мен ми се видя доста странно. Не съм ги изпичал, не съм правил глупости изобщо, нищо. Карах колата, спрях в гаража, на другия ден не съм я пипал - следващия ден я карах и при тръгване изтряска нещо много отчетливо и усетих, че задницата се "сопна" леко... веднага се сетих, че са залепнали, но за чий - не е ясно :) Иначе си върнах ръчната, всичко както си му е редът, тръгнах полека и това е...

 

После, при смяната (вижда се на предпоследната снимка на диска - отпечатъка на накладката) видях, че на диска се е отпечатало и на самата накладка има ръжда точно по контактната повърхност/феродото, по ръбчетата му и т.н.

 

По-добре е с новите, отколкото да ми правят такива мизерии и да сменя и дисковете като капак - за по-евтинко така да стане...

 

След малко ще ходя да снимам накладките и да ги пусна (също и ръждичката), да ги гледат поколенията...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.