Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 2 Facelift - Шреки/Shrekie - RS spoiler.


Recommended Posts

Изчетох темата и много лошо  ми се наби мухата за тези накрайници на ауспуха и болерото...   :D 

 

Браво, Шафте!  :hi:

 

Чудно си е станала Октавияната!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    79

  • bega4kata

    18

  • masterOne

    11

  • Цецо75

    10

Най-много писали в темата

Действаай! Един път влезне ли ти мухата - край! Поне при мен е така :) Спането става трудна задача...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте :) ти ли спиш трудно :P иначе и от мен браво! колата е просто 6 точки!

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че как... Напоследък ми е влязла друга муха и няма сън...  Няма да казвам каква е мухата предварително, за да стане :P

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Много ми беше болно, че нямам духалки отзад. Когато возя някой все отваря прозорец, дори климатикът да работи. Все ме карат да насочвам централните духалки така, че да обдухва и задните седалки, а на мен не ми е много комфортно така... Та... идеята ми беше да сложа подлакътник с духалки, за да може отзад да има отделни духалки за пътниците.

 

Поръчах кожен подлакътник, кожена дръжка за ръчната спирачка и централните духалки отпред с кутия/капаче - всичко това от skodateile.cz. Доставката излезе много пари, но крайния резултат е просто зашеметяващ и съм много доволен. Тази "атомна бомба" пристигна този Вторник (ама съм малко болен и така си стоя 2 дни вкъщи, че нямах сили от тоя скапан грип):

https://lh4.googleusercontent.com/-5iio6ALMg90/VCQ-GGBXtjI/AAAAAAAADNA/cSfLPM4Efsk/s640/20140924_143954.jpg

 

Преди (тук се вижда и инструментът на Tefal, който не знам за какво се ползва по принцип в готвенето, но на мен ми служи за отделяне на пластмаси и други неща - супер удобно нещо е - вижда се на седалката):

https://lh3.googleusercontent.com/-_A2SB9KYcz8/VCRA7aF9fiI/AAAAAAAADQg/fp5Fuj2nTRE/s912/20140925_142350.jpg

 

Ако някой се опитва да прави същата глупост, като мен - ето как се сглабя подлакътникът:

1. Първо се отваря пепелникът пред скоростния лост и се издърпва рамката около скоростния лост - дърпайте внимателно и смело нагоре (понеже в моята кола никога не е пушено и няма да се пуши, пепелника е за складиране на захарчета - просто за всеки случай, да има).

https://lh3.googleusercontent.com/-2PeuVJa8BEw/VCRBJwGTSII/AAAAAAAADQw/VJtuPJmqTIM/s912/20140925_142501.jpg

Развиват се двете винтчета от снимката, след което пепелникът излиза напред без проблем.

 

2. Развиват се двете винтчета в краката на пътника и шофьора от двете страни (панелите се свалят също):

https://lh5.googleusercontent.com/-z7q8GjveqSc/VCRBYiMaq0I/AAAAAAAADRA/gkihdITm5Ak/s912/20140925_142707.jpg

Има и две винтчета зад самия пепелник - там се свалят също, за да може панелите да се свалят. Самото сваляне на панелите е посредством прихлъзване напред към муцуната на колата, за да може да се откачи от импровизираните държачи (това скъсаното са държачите - така си е фабрично направено и си държи - все пак не носи тежко и му е достатъчно):

https://lh3.googleusercontent.com/-66EUd2cS2M8/VCRBgLYyhpI/AAAAAAAADRI/rCHt5E0iBoI/s912/20140925_143211.jpg

 

Ето я свалената/сваленият кора/панел в краката на шофьора:

https://lh3.googleusercontent.com/-azr6OAHus_s/VCRB05BzglI/AAAAAAAADRg/SsLDFfikI10/s912/20140925_143230.jpg

 

3. Има две винтчета, които държат централната конзола около скоростния лост, там където е леглото на пепелника (винтчето е отдолу):

https://lh3.googleusercontent.com/-HgSHmYJKua4/VCRB2COKWnI/AAAAAAAADRo/9gVOdM0h6QY/s912/20140925_143646.jpg

 

4. Има две винтчета отзад, зад ръчната и общо взето това е всичко, което държи пластмасата между двете седалки (сваля се задният пепелник):

https://lh3.googleusercontent.com/-8B6gooPV4LM/VCRB_yYnZXI/AAAAAAAADRw/I_7qdNAPto4/s912/20140925_144027.jpg

 

5. Трябва да се вдигне ръчната доста, за да може да излезе нагоре пластмасата (Трябва да откачите и буксите за запалката и ключето за заключване и отключване, преди да махнете пластмасата):

https://lh6.googleusercontent.com/-naDeBlFgjmo/VCRCHcdMimI/AAAAAAAADSA/ETgZgv9tVBg/s640/20140925_144717.jpg

 

6. Как се сваля грозната гумена ръчна ръкохватка... Отдолу има изрязан процеп, трябва да се издърпа предния край надолу с права отвертка, за да може да излезе чопчето, което блокира дръжката да не излезе напред:

https://lh4.googleusercontent.com/-F_WiNg12Jpk/VCRCaMMjkXI/AAAAAAAADSg/7OljUBoOBbk/s912/20140925_144819.jpg

 

7. Следва "прокарване" на тръбопровода - Русия... не, централно парно - задни духалки. За целта - тези, които нямат подлакътник фабрично, имат тапи на двете духалки, които са за задните духалки. Ето снимка:

https://lh6.googleusercontent.com/-X2Ll-7kae0Q/VCRCk1VmQzI/AAAAAAAADSs/PyZf74_DgJU/s912/20140925_145719.jpg

 

Махаме ги, не ни трябват вече:

https://lh6.googleusercontent.com/-ArSSx8dh6jA/VCRC3sOX-PI/AAAAAAAADTA/103hBZRmWRQ/s912/20140925_145830.jpg

 

8. Слагат се тръбите за задните въздуховоди:

https://lh6.googleusercontent.com/-Edv5v4aOvMk/VCRDKyi6U2I/AAAAAAAADTQ/UuykhWzB5nU/s912/20140925_150131.jpg

 

https://lh5.googleusercontent.com/-J37yUE7na9g/VCRDMGW4eSI/AAAAAAAADTY/Qqv6FZB-7mg/s912/20140925_150136.jpg

 

https://lh3.googleusercontent.com/-0MDjpFciFXY/VCRDToxYN3I/AAAAAAAADTg/RNm46WvTk4U/s912/20140925_150140.jpg

 

https://lh6.googleusercontent.com/-ELth8VhEIZA/VCRDgtNDypI/AAAAAAAADT4/KzUevT99Nag/s640/20140925_152238.jpg

 

 

Монтира се само подлакътникът, който се откача от цялата конзола. След, което се монтира всичко по обратния път...

Не съм снимал обратното сглабяне, ами направо, когато всичко е сглобено:

https://lh4.googleusercontent.com/-49ZYEBPIffU/VCRDfSvaawI/AAAAAAAADTw/7EYe23w96AY/s640/20140925_173145.jpg

 

https://lh3.googleusercontent.com/-LeCtY0eAQq4/VCRDm39fINI/AAAAAAAADUA/XvIWJnOt2vY/s640/20140925_173236.jpg

 

https://lh4.googleusercontent.com/-KVYU69XJM6s/VCREWKlvsrI/AAAAAAAADVI/IKvOTBacDIM/s912/20140925_173325.jpg

 

https://lh6.googleusercontent.com/--AW0VsFgq0Y/VCREakdTSaI/AAAAAAAADVQ/npS-UiMIVa0/s912/20140925_173331.jpg

 

https://lh4.googleusercontent.com/-RxvPfbr-hg8/VCREq_9sZbI/AAAAAAAADVg/uHQCgMh4fuk/s912/20140925_173357.jpg

 

Вече нямам грозна и гадна гумена ръчна спирачка:

https://lh6.googleusercontent.com/-GdS1Zk5LByg/VCREz3du5RI/AAAAAAAADVo/FH74jHEty8o/s912/20140925_173409.jpg

 

https://lh6.googleusercontent.com/-wYVc3WgTuBY/VCRE2-lOk4I/AAAAAAAADVw/hptvr5ugbCs/s912/20140925_173415.jpg

 

https://lh3.googleusercontent.com/-Y0Ght1YGuAw/VCRE9VRtiFI/AAAAAAAADV4/R0wQaLh_e4w/s640/20140925_173427.jpg

 

Не гледайте, че седалките са замърсени - другата година ще има пране на салона - все пак колата става на 5 години, всеки ден се кара, почти на 79 000км е, нормално е да е замърсен, колкото и да го пазя...

 

 

Ето ги и централните духалки:

https://lh6.googleusercontent.com/-5FfczJXL9eA/VCRAHzP-PFI/AAAAAAAADPg/S3pyC5u-e30/s912/20140925_141557.jpg

 

Стара и Нова:

https://lh6.googleusercontent.com/-Y0yLLtO6y58/VCRAQCqZBeI/AAAAAAAADPo/Y93v7jFlMH0/s912/20140925_141609.jpg

 

https://lh6.googleusercontent.com/-4q8SNRRVeMM/VCRAW-8OVvI/AAAAAAAADPw/0Cm3V_wgFVA/s912/20140925_141848.jpg

 

https://lh4.googleusercontent.com/-TBD3UlAN6cI/VCRAmfuaT5I/AAAAAAAADQA/yaG0Fwo_vJ4/s912/20140925_141858.jpg

 

Та... общо взето - това е! Мисля, че това ще е последното подобрение по колата, всичко друго е само поддръжка от сега нататък. :)

 

За разглабяне и сглабяне съм използвал тези два източника:

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/body/body_work/interior_equipment/covers_storage_areas_and_trim_panels/summary_of_components_of_centre_console/

http://www.briskoda.net/forums/topic/206316-retro-fitting-a-jumbo-box-centre-armrest/

 

Поздрави

 

ПП: Има лимит за брой снимки във мнение, затова не ги пускам като снимки, ами като линкове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луд си ей, стрaхотни и вaжни чaрколя си добaвил :D Темaтa стaвa все по-интересТнa, a колaтa един път просто. Сaмо не ми се вЕрвa, че ще поспреш до тук, тa ще очaквaм следвaщия ъпдейт с нетърпение ;)

A зa прaнето нa сaлонa хич недей чaкa, след товa все едно другa колa кaрaш. Мен лично ме е яд, че отлaгaх толковa време, a сегa кaто се кaчa, оглеждaм нaоколо и веднaгa пускaм лекa усмивкa от кеф :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'ми... ти не казваш къде и как си я прал, затова те чакам още. Хи хи.

Иначе за сега добавките спират, клонят към ”последни”, но другата година, живи и здрави, ще видим какъв вятър ще вее.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'ми... ти не казваш къде и как си я прал, затова те чакам още. Хи хи...

 

Много ясно че няма да кажа, искам само буркановоза да е чист и да свети :tongue_1:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Венци ! Много хубава добавка си направил ! Особено подлакътника (гледайки май преди си нямал) , това е нещо с което се свиква бързо и после го търсиш навсякъде :eusa_clap: :eusa_clap: Евала и за подробното обяснение на процеса .

А за следващите добавки ... струва ми се , че няма да спреш и следващата стъпка е почти ясна ... чипче :rolleyes: Разбира се , когато ти дойде момента :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско :P

 

Марто, за чипчето съм сигурен, че не искам. Обичам да карам колата на предела, затова искам адски много да съм сигурен, че конфигурацията, която е направена мога да я настъпвам, без да се лимитирам и да се чудя/страхувам и т.н./ кое ще се счупи и кога и т.н. Затова така ме кефи максимално :) Единствено ми липсват малко кончетата, когато пусна климатика - иначе на мен ми е перфектна каквато е.

 

Сега имам друг проблем, който трябва да реша някак, но не знам откъде да започна. При скорости над 60км/ч (най-много се усеща при 120-130км/ч и при 60-80км/ч) имам вибрация при натискане на спирачката. Усеща се във волана доста и може би по-малко в педала на спирачката. Предполагам, че са ми криви дисковете или накладките... но не знам. На 55 000км смених предните накладки в Трансексперт - исках да сложат пак ATE. Почти 23-25 000км по-късно - накладките са почти толкова големи, колкото и при поставянето им... Т.е. оригиналните ги смених на 55 000км на 2-3мм, а сега 25 000км по-късно тези не са се стопили повече от 1мм - максимум 2мм - към 7мм имат... Което ме кара да си мисля, че са по-твърди и се съмнявам и в тях, вместо в дисковете. Не знам кога се криви диск, но чета теми в нета за това, и разбирам, че можел да се изкриви, когато е загрят и се полее с вода /влезе се в локва/ и т.н. Общо взето това лято съм имал доста такива преживявания - карам по магистрала, ползвам спирачка чат-пат (загряват дисковете - може да се изгори човек при докосване), завали дъжд на облак, и каквито са нашите магистрали - има условия за дълбоки локви тук-там (например при Ихтиман влезнах със 100км/ч в една "река") - та съм ги мокрил със сигурност топли (охлаждал съм ги насила). Дисковете на вид изглеждат гладки, задните също. Предните имат ръбче в периферията, но то е нормално, казват всички.

 

Още не знам как да диагностицирам проблема, но трябва да го видя това нещо като следваща задачка. По принцип спирачките ги натискам лекичко, ползвам повече моторната спирачка и това ми е стил на каране откакто карам кола... Затова и накладките изкарват повече при мен. Не съм имал "щастието" да прегрявам спирачки досега...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ти бие педаля на спирачката може да са гумите. Почакай да смениш зимните гуми и после се хвърляй на дискове. Поне 5-6 пъти вече ми се случвало така както го описваш и винаги излиза от баланс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала не вибрира толкова силно, не е както при активиране на ABS, да речем. Има някакво усещане за вибрацийка, но не е толкова силно. Никога не са ми били криви дискове на никоя кола, затова не знам как въобще вибрира при криви дискове.

 

Наложи ми се да карам бързо по магистралата към Дупница преди две седмици, някъде със 160-170км/ч на слънчев, сух, широк и прав път (това да не се приема за хвалене). Някаква алфичка тръгна да излиза пред мен, да изпреварва някакви румънци, и тогава се изправих на спирачката (намалих до 120км/ч) - тогава волана едвам се удържаше, колата дърпаше наляво, а на педала не съм обърнал много внимание дали вибрира много-много, но мисля, че и той вибрираше леко - да. Преди не съм усещал такова нещо - винаги е било еднакво. Откакто сложих тая 16-ка и почнах да усещам абсолютно всичко. Как пък с 15-ките повече от 65 000км нямаше никакви проблеми... или не съм ги усещал, просто.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ти бие педаля на спирачката може да са гумите. Почакай да смениш зимните гуми и после се хвърляй на дискове. Поне 5-6 пъти вече ми се случвало така както го описваш и винаги излиза от баланс. 

Най-вероятно е точно това! От Еуратек взех колата направо с втория комплект зимни гуми на 15'' железарки, алуминиевите 16" в багажника и от там в гаража. На пролет като ги сложих (без баланс - нали са излезли от завода, колата с тях е карана само 16 км) се започна същото като при теб: при натискане на спирачката започва вибрация във волана и педала също леко подскачаше. Разликата беше, че при силно натискане на спирачката г-н ВибрациЙ го нямаше а само при леко спиране. Всички ми викаха да ходя в ЕТ, че още са ми гаранционни дисковете, да ги сменят. Аз обаче реших първо да ги пребалансирам и всичко заспа.

 

А преди много години ми се случи да изкривя дискове точно със "закаляване" - продължително каране газ-спирачка на слизане от Пампорово и зад един завой пльос в локва. После не можех да разбера дали волана вибрира, като натисна спиачката - просто цялата кола подскачаше все едно колелата са станали квадратни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо... благодаря! Значи на баланс, пак. Трети път за около 8 000км... Чудно. Дано е това!!!

 

При мен също го има най-много при леко натискане, като се замисля. При много силно натискане почти нищо не се усеща.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко се обърках от всичките обяснения и не разбирам тресе ли, или тегли в страни? Ако имаш проблеми с баланса, ще ти тресе не само като спираш а винаги! Така че аз мисля, че имаш проблем с дисковете. Иначе не очаквай да видиш кривината в диска, там говорим за десети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко объркващо говоря... Финално обобщавам:

Сложих 16ките някъде през Февруари тази година, и понеже не работеше сервиза в Неделя (звънях на Ицето), ходих в Дианата чак в Богров, където си оставиха ръцете при баланса. Нямах време и карах така около 2-3 000км... Намерих малко време и най-после отидох да оправим нещата при момчетата в най-добрия сервиз за гуми, както винаги. Установихме, че баланса е плачевен, имаше по 35-55 грама в повече (казвам го по спомен) на гума/колело. Всичко оправихме и тествах по околовръстното - прооостоооо перфектна стана колата, не можех да я позная.

 

След около месец някъде, в лятното ни време, започнах да обръщам внимание, че при 60-80км/ч при леко спиране има някаква вибрация във волана, и не чак толкова в педала, но онова тресене го няма въобще при свободно каране. В педала не съм се замислял честно казано, явно няма много вибрация и не ми е направило впечатление, ако е била силна, щял съм да я усетя и да запомня. Утре ще изляза да тествам окончателно и ще знам 100% какво е и при какви скорости и условия. Но със сигурност е много гадно при 140-150, почти едвам се държи волана и е много много гадно усещането. Без да натискам спирачка и със 180км/ч го няма "вибро-усещането", само чувствам неравностите по асфалта.

 

Имах в началото на Септември пътуване до Гърция. На връщане изпуснах една отбивка и от 80км/ч спрях максимално рязко и нито ABS се е включил, нито ми е приплъзнала колата, но вибрация не съм усетил тогава. При скорости до 60км/ч не се усеща нищо. Сутрин като карам, без музика, чувам някакво като стържене при леко натискане на спирачката, чува се много тихо "вум-вум-вум...", но мисля, че е защото са студени дисковете, с кал, прах и т.н., защото после нищо не се чува, като я покарам известно време...

 

Утре финален тест и ще пиша резултата. И аз вече не знам. Определено обаче има някакъв проблем, защото при висока скорост аз не знам мога ли да спра сигурно... не мога така аз.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......... Но със сигурност е много гадно при 140-150, почти едвам се държи волана и е много много гадно усещането. Без да натискам спирачка и със 180км/ч го няма "вибро-усещането", само чувствам неравностите по асфалта.

 

Имах в началото на Септември пътуване до Гърция. На връщане изпуснах една отбивка и от 80км/ч спрях максимално рязко и нито ABS се е включил, нито ми е приплъзнала колата, но вибрация не съм усетил тогава. При скорости до 60км/ч не се усеща нищо. Сутрин като карам, без музика, чувам някакво като стържене при леко натискане на спирачката, чува се много тихо "вум-вум-вум...", но мисля, че е защото са студени дисковете, с кал, прах и т.н., защото после нищо не се чува, като я покарам известно време...

 

Утре финален тест и ще пиша резултата. И аз вече не знам. Определено обаче има някакъв проблем, защото при висока скорост аз не знам мога ли да спра сигурно... не мога така аз.

 

Поздрави

 

Венци , и за мен е от дисковете ... не брутално , но криви :sorry:  Това тресене при  спиране с 140-150 ми е доста познато :) За сутрешното стържене е точно както го мислиш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе кaто нищо дa излезе и някое криво джaнтЕ, товa се окaзa при фОрдо нa един колегa с подобни симтоми ;) Нaй-добре си е дa се прегледa всичко по редa си :)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н'цъ, нищ'ъ так'ъви газарии азе ;) Не мъ кефят ;) 

 

Днес не успях да тествам вибрацийката, че нещо ми е криво от грипа още... Утре, ако съм по-добре ще тествам.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера потествах малко по околовръстното. Определено има нещо, доста слабо се усеща при нормално каране, но при висока скорост си е силно и отчетливо. При 140км/ч, ако натисна спирачката умерено силно и се усеща страхотна вибрация в спирачката и може би в предницата повече, а във волана не толкова много. Обаче, ако завъртя волана, все едно се прибирам от лява лента с натисната спирачка в дясна лента, волана започва да вибрира, заедно с педала на спирачката. Ако държа волана само направо и натискам спирачката умерено, вибрира/бие само във педала на спирачката и е гадно усещането. При бавно каране, под 40км/ч с леко натисната спирачка се усеща сякаш има нещо криво, малко като на тласъци, сякаш някоя джанта е крива и отскача/замята някак, пак при леко натисната спирачка /при силно натисната - да спре в 3-4 метра - няма никакво усещане за вибрация/... знам ли как да го обясня... Точното определение е "като на тласъци", иначе без спирачка при бавно каране го няма ефекта, т.е. това ми говори, че не е крива джанта, ами е диск???

 

В момента ме съмнява или крива джанта(и), или крив диск, но отпред или отзад - не знам... Ще проверя нещата тази седмица, ако успея да смогна с работата.

 

И още нещо днес ме изненада приятно. Преди около 15-17 дни бях поръчал от ebay емблемка за предната решетка. Много ми пустее така решетката, гола ми стои, а пък ме кефи нещо да има сложено там по принцип... и поръчах една R-Line, тъй като целта ми е Racing-Look/Line/, затова и емблемата е такава. Колата не е vRS, а и аз не обичам такива цигании, хем не е - хем да слагам емблеми, за да прилича... другите неща може, но емблема да подчертава/парадира, че наистина е такава - не обичам да слагам, щом не е. Знам, че тази е като на Golf 6/7, но на мен ми харесва, защото е универсална. Проблема е, че не успях да я сложа по-надолу, защото много тясна става там решетка, а и отдолу има една гадна пластмаса, която ми пречи да я сложа където искам, понеже е със шпилки, не се лепи, и опират в пластмасата отзад... Максимално още 1 сантиметър мога да я приплъзна с много усилия, но гледах оптимално добре да застане и да е успоредна на горната и долната извивки, както и  на реброто отдясно. Там се получи най-добре при теста. Нямах време да направя по-хубави снимки, малко набързо я слагах, но толкова за сега... може да я преместя малко по-надолу, че много ми стои нагоре, но в общи линии е това за сега:

20140929_095336.jpg

 

20140929_102026.jpg

 

20140929_102043.jpg

 

20140929_102217.jpg

 

20140929_102226.jpg

 

Твърде светло беше, пък и блестеше много, затова не съм я снимал отдалече. Предстои тези дни това да стане, та тогава ще се види по-добре.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте , таз тема като я гледам мястото и не е ли вече в раздел проекти ! :)

 

Поздрави и продължавай с ъпгрейдите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.