Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 2 Facelift - Шреки/Shrekie - RS spoiler.


Recommended Posts

Народе, искам да се похваля! Днес сбъднах една мечта, която имам още откакто взех колата и видях RS спойлера на Октавия 2 как стои.

 

Искам в самото начало да благодаря на хората, които ми помогнаха за осъществяването на мечтата! Благодаря на Odin (Жоро), който свърши за мен 80% от работата, като ми осигури спойлера. Дълбок поклон, Жоре за всичко! Също и на Ветек Сервиз, че ми го подготвиха и го боядисаха (стана прекрасен). Не на последно място на simichoil (Венелин), който ми помогна да го направя 1:1 с RS-овия, като ми даде перфектно направени подробни и многобройни снимки как точно стои неговия спойлер! Благодаря Ви момчета! И на жената, че не ме изхвърлила още, покрай неспането заради тоя спойлер! Също и на баджо - това е майстора!

 

И сега да си дойдем на въпроса... Още откакто взех колата, съм му се нагледал на RS-овия спойлер и много го исках на задния капак, но родните цени не ми харесват въобще, пък и бюджета си е страхотно ограничение... Та, преди празниците бях готов със всичко и реших да намеря най-сетне спойлера. Odin ми свърши работата, прати ми го и от там нататък трябваше да го гледам подпрян на стената, докато минат празниците. Всичко мина и го занесох във Ветек Сервиз, които ми го взеха вторник (онзи ден) и сряда (вчера) си го взех напълно готов за монтиране.

 

Ето го как изглеждаше, още веднага съм го снимал, след като си го взех:

20130425_173333.jpg

 

А това е след намесата на Ветек Сервиз (ето как го обезопасиха за возенето до вкъщи):

20130508_181530.jpg

20130508_181617.jpg

 

Мисля си, че съм изчел почти целия нет относно спойлерите, как работят и тяхното захващане за капака, защото се чудех дали да дупча капака, да го лепя ли с полиуретанов силикон или друго, но в крайна сметка реших, че това нещо трябва да стане страхотно яко и на капака му дойде времето (т.е. дупчихме го с баджанака).

 

Залепихме хартиено тиксо, наложихме спойлера и го очертахме. След това, за да разберем къде се падат дупките най-точно, намазахме с черен силикон залепено хартиено тиксо и по основата на спойлера, точно където са дупките и пак наложихме на капака. Получи се следното нещо:

20130509_173103.jpg

 

С малка боргийка маркирахме и пробихме дупките (отдясно не излезе грам кит, докато отляво имаше стабилно много китосвано):

20130509_173037.jpg

20130509_173309.jpg

 

Ето ги малките дупки:

20130509_173119.jpg

 

След това за М6-ца, дупчихме с по-голямата бургия... Тук реших, че не трябва да гледам, като видях бургията, за да няма priest.gif, ама заради пустите снимки гледах... Не беше страшно, де:

20130509_173511.jpg

20130509_173537.jpg

20130509_173706.jpg

 

И дупките от голямата бургия - не са много големи smile091 :

20130509_173602.jpg

20130509_173720.jpg

 

Тествахме как ляга спойлера - стана супер още от първия път, без никакви корекции! Залепихме двойнолепяща Tesa и изрязвахме с макетното ножче по очертанията:

20130509_174546.jpg

 

Мазнахме малко силикон за уплътняване, да не тече вода и да ръждяса работата и завихме черна неръждавейка (много яка) и се получи следното:

20130509_175523.jpg

20130509_175528.jpg

20130509_175550.jpg

20130509_175555.jpg

 

И крайният резултат е, че вече имам RS крилце на задния капак!

 

20130509_175616.jpg

20130509_175644.jpg

20130509_175654.jpg

20130509_175701.jpg

20130509_175712.jpg

20130509_175724.jpg

20130509_175730.jpg

20130509_175738.jpg

20130509_175809.jpg

20130509_175817.jpg

20130509_175835.jpg

 

И една тематична снимка(Octavia):

20130509_175855.jpg

 

Името Шреки/Shrekie дойде от един приятел, който нарича шкодата "Шреки", защото била приличала на Шрек (оня зеления шнур) и била "Голяма" и "Добричка". Та, моята Шреки, си получи спойлерчето!

 

Благодаря на всички за всичко! Отивам да го гледам, че вече не трябва да си го прадставям само! s_flag

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    79

  • bega4kata

    18

  • masterOne

    11

  • Цецо75

    10

Най-много писали в темата

Сега едни брони, прагове, решетка и надпис отзад за RS трябва да си вземеш и после да монтираш ..... една истинска RS м/у тях.
Не съм фен на спойУерите, но на твоя цвят някак не се набива на очи - седи добре ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То задната броня май си е същата... или поне аз не виждам разлика... но предната е друга, да :) Иначе, искам да сложа прав ауспух отзад, т.е. накрайник, но не съм сигурен още, за момента се отказвам, защото чувам, че бронята щяла да се цапа със сажди... Затова се спирам, иначе накрайниците ще се направят много бързо и лесно, с малко средства... Но... това е което ме притеснява - да не би да ми се цапа бронята, да ходя през седмица на мивката, защото не мога да си позная цвета от чернилка...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи й едни лети джанти, че тоя спойлер с тия стоманянки с тасове хич, ама хич не си ходят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са задължителни,както и накрайника,отзад - поне това на първо време.И след това си вече на пързалката!
Евала за мерака!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, знам - ще има и джантоци, само че по-натам... Иначе за накрайника още се чудя... Но ще се начудя скоро и айдеее...

 

Благодаря момчета!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джанти трябва да е следващата стъпка.
А и засилване откъм коне трябва леко,за да го носиш достойно този спойлер.Иначе ще си казват-ГЛЕДАЙ ГО ТОЗИ КАКЪВ СПОЙЛЕР СЛОЖИЛ,А КОЛАТА МУ БАВНА ;)
Просто този спойлер МНОГО ЗАДЪЛЖАВА да се променят и други работи по визията.Иначе е като подарен цопнат ей-така.Хубаво стои ,но не и на такава обикновена кола.За това продължавай,щото вече си пробил капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е идеята... Само, че бавно ще се случват нещата, но живот и здраве и най-вече работа и ще се случват. Иначе знам, че стои като на лего, но ще измисля по-нататък и джанти и гуми. Та така за сега. Бюджетна ежедневна с рс визов и евентуално еко чип ще я правя, ако я правя по-мощна, разбира се. Знам ли... Ще видим с времето кое-накъде. И така...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля за 15 или максимум 16, но не и по-големи, поради много причини.

 

Айде подарявайте едни 15ки и ги слагам още сега smile091 майтап. По-натам и още...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам че си доволен.
Изглежда чудесно.
Поздравления за добрата работа по монтажа.
Добре е че когато има достатъчно желание някои неща могат да се реализират в по-нормален бюджет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Венци.
Чудесно е че си успял да изпълниш нещо което си искал много , най-важен е ефекта който предизвиква в твоите очи \ :D/
+1 за джантите , само не чакай прекалено дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно се е получило, но и аз съм на мнение, че 15' на тази кола ще изглеждат, бих казал, смешно. Минимума според мен е 16'.....а пък 17'-ката как и стои..., чак не искам да идва зимата да слагам "малките джанси".... Поздрави и успехи ти желая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Венци, професионален монтаж! За джантите ти е ясно мин. 17-ки :lol:


п.п.
................всичко започва невинно, първо спойлерче, после накрайниче, турбинка, спирачки, окачване, генерация, кулер ......................и на Междене...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафтееее,стига си се обяснявал,ами започвай да събираш пари за джанти.Но 17-ки!!! smile027

Или ако много искаш да са 16-ки ,трябва да са като на Никола/fraas/.Това е компромиса само.

ще ти кача снимка на неговите ако намеря....или той да ти пусне най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре стои спойлера, само е трябвало като сте пробили дупките да ги обработите по някакъв начин(някаква авто боя или грунд или лак) , а не да оставите стоманата без покритие . Колкото да запечатате стоманата. Аз имам боя като моята в шишенце като лак за нокти и безцветен лак. Във всеки авто-бояджийски магазин ги правят по кода от боята на колата. Аз бих минал два пъти с боята с четчицата и после един път с лака.
Иначе тасовете са ти хубави, не ги слушай тия, искат само в разходи да те вкарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрата новина при чиптунинга е че е ефтин при неговата кола.Примерно ако беше 1.6 105тди със сименс трикор щеше да е хилядарка.А и турбинката му заводско е на доста ниско налягане 1,05бара и съответно държи да я надуеш с едни 185 мл.бара които са 9% увеличение.Турбинката е по-малка от на 140 коня ,ама само в диаметъра на перките.Лагеруването и е като на големите-това е хубавото в случая.

Не го зарибявам,но просто си струва в случая защото е ефтино и безопасно. При 1.6 не е ефтино ,нито е толкова безопасно.

Правил съм такива с надув +300милибара и още вървят като бесни./Поне не са се обадили че са им гръмнали турбетките де :lol:При тях увеличението е с над 30-35коня.

Ама първо да събира за джанти 17-ки.Те са належащи сега. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бре, първо имам други неща на главата... Иначе, всичко стои в опашката на чакащите неща, няма страшно... само, че ще го давам едно по едно :) иначе и леко надуване може да има, да, че като карам на климатик ми умират половината кончета... отиват на паша :)

 

Благодарско за информацията! Ще имам предвид нещата :) И така... За сега това стига, след някой друг месец може да сменя и джантоците, само да потръгнат нещата при мене и действам :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А и турбинката му заводско на доста ниско налягане 1,05бара и съответно държи да я надуеш с едни 185 мл.бара които са 9% увеличение.Турбинката е по-малка от на 140 коня ,ама само в диаметъра на перките.Лагеруването и е като на големите-това е хубавото в случая.

Щом лагеруването е еднакво не може ли да се направи някалъв хибрид с такава от 2.0? Предполагам топлата перка няма да може да се побере заради геометрията, но студения охлюв със компресорната перка или само перката с престъргване на нейния си охлюв няма ли да може да се скълъпи нещо?

Естествено и да се подсили там втулки ли са, лагерчета ли не ги знам точно.

Не може да няма никакъв вариант за хибридче, стига с тия скъпи и редки турбинки от ALR...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зора не е в турбината..... после какво правиш е въпроса. Съединителя е 228 няма мегдан за още много нютони. Дюзите са тесни, няма гориво. Мап сензора мери до 2 бара само...

 

Голямо налягане върви задължително с нови дюзи, нов мап сензор, нова генерация... плътен съединител. Друг филм е вече.

 

Затова му казваме, че леко засилване върху заводските железа е най-разумния за него вариант. Ако му влезе мухата под капата .... вече става сложно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като гледам твоя проект Цецо, само съединителя и повече налягане (сиреч турбина) си сменял и си извадил едни прилични кончета. Та моята идея е да се хибритизира сегашното турбо и да се постигне подобно на твоя резултат. Съединителя е ясен.

Извинявам се че оспамих на колегата темата, но бегачката ме заинтригува с мнението си и нямаше как да не го питам. А и смятам че на много хора ще им е интересно smile035 Чакаме отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става да се хибридизира /:lol: -нова дума измислихме/,но проблема е че 90% от тези автомобили са с ккк турбини.А при тях е невъзможно.Ако е с гарет е друго.

Но няма смисъл много да се прави хибрид на 1646.Той си държи на налягане 2.2.Ако ще се прави нещо по турбото си заслужава да се направи само ако се използва пълния капацитет на заводските дюзи.Тоест до към 160 коня.А 160 коня се постигат с налягане от 1.5 бара. На 1.5 бара стандартно турбо от 110 и 115 коня-1749в,131 и 140 коня-1749ва няма да издържи много.За това се прави ПАК ХИБРИД който представлява основа,геометрия и топла перка от 1749в или ва и компресорно от ВБ-150-160 коня 1.9тди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.