Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колко градуса трява да е предварението на запалването?


andreshko

Recommended Posts

Здравейте, реших да си закарам колата (Фелиция 1,3 карбуратор, газ) на доктор, за да види що ускорява "на подскоци" и да види центровката на запалването, че преди време си бях пипал делкото. Та след раглабяне и почистване на карбуратора, чивяка ми направи предварението на -12градуса със стробоскопа. Някъде в книжка за Шкода съм виждал че го дават да е -7 гр. , а по форума съм чел че се държи най-добре около 10гр. предварение.

Та въпроса ми е: Колко трябва да е предварението (кара се основно на газ), и какви са признаците ако предварението е по-голямо и съответно по-малко от "оптималното".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е аванса , не го ровичкай повече ... ако продължава да ускорява "на подскоци" просто смени свещите (ако естествено тез подскоци се появяват в средните обороти - 1200 - 1800) ... ако се е оправила след посещението при майстора - само карай .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за бързата реакция, нали обичам да ми е трудно, та винаги тръгвам отзад напред. Първо профилактика карбуратор и центровка. Резултатът не беше очаквания , пак си придърпваше неравномерно при ускорение и след няколко дни (снощи, факт е вече) сменени свещи и кабели. Ще си покаже има ли ефект.

Ама се зачудих дали не му е много предварението, затова попитах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е фатално , особено когато веригата е разхлабена и делкото има луфтове ... тогаз аванса шари доста ... до есента си карах с 20 и повече градуса и зор не съм усещал (в градско де , щот предимно се разхождам из София).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да си кажа каква ми беше болката , какво направих и какъв е резултатът, че като гледам из форума, май доста често Фелицийките страдат от проблем като моят.

1. Проблемът : Колата нямаше мощност на баир, даже и на равно като подадеш газ и ускоряваше с придърпване. Само за експеримента се пробвах да натисна педала на газта до ламарината. Резултатът беше заглъхване на двигателя и забиване на муцуната. Това се получаваше както на бензин така и на газ.

2. Диагнозата : закарах я на доктор и диагнозата беше следната: не ми работи едно вакуумче No2 на карбуратора от страна на купето, което играело роля при първоначалното запалване (така ми каза мастора). Напукан тампон м/у карбуратора и смукателните колектори и от там смучело въздух.

3. Интервенцията: Сложи на тампона от двете страни ръчно изработени гарнитурки, намазани със силиконче, ограничи ми хода на дроселната клапа да не затваря напълно и така компенсира повреденото вакуумче No2. Направихме това защото не можахме да открием въпросните части в магазините в Асеновград и да ги подменим. Почисти ми карбуратора, каквото имаше за почистване. Направи ми предварението на 12градуса (преди това каза че е било на 10) и това е.

 

В резултат колата се държеше по добре, изчезна забиването на муцуната при рязко натискане на газта до ламарината, но като си загрееше колата , пак си имаше едно придърпване при нормално каране и ускоряване. т.е не бях напълно доволен.

Следващата стъпка беше - сменени свещи ( със Шампион RC12YC по препоръка от форума за 3,50 бройката) и кабели.

 

Е, след 250 км извън градско и още толкоз градско, мога да кажа че вече колата се държи нормално. Не е някаква бегачка , ама го няма гадното придърпване при ускорение и определено си има тяга на баир. Е дано съм бил полезен, че аман от майстори дето бързат да отремонтират повечко коли за деня

post-1292-138453466512_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е добре, когато свърши добре =D> ! Да вметна нещо - ако решиш все пак да купуваш ново "вакуумче", не купувай от евтините полски боклуци. Разпадат се още по време на монтажа. Успях да го изпитам на собствен гръб. Добре, че съм с "връзки" в магазина, а той е наблизо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.