Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Удари ме градушка


Blizzarder

Recommended Posts

Здравейте колеги. Закупената чисто нова Октавия преди 3 месеца я удари градушка и направо ми се реве ... След сериозно разпитване и ходене по мъките разбрах, че не мога да си правя в мои избран сервиз колата, защото е лизингова, а застрахователя директно ми прасна в щетата боя и лак. Никак не ми се иска да пребоядисват има няма цялата кола, заради някакви малки вдлъбнатини, но...

За момента се свързах със приемчиха на каросерийния сервиз в Еуратек в Надежда и си уговорих среща, да я погледнат, дали може да се прави без пребоядисване. Даже не знам дали имат такава практика от Шкода, но все пак ще опитам.

 

Ако все пак откажат да я правят по така наречената PDR технология и я оставят за пребоядисване, в кой сервиз да си поискам да я вкарат? Имате ли впечатления от майстори по техните сервизи? Защото ако само я облепят и я пръснат и след 2-3 години почне да пада боя/ лак, просто не знам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът с който работят ЕТ разполага с такава технология за издърпване. Зависи колко и какви вдлъбнатини има по колата. Наистина е по-добре така, понеже се работи вече с база на водна основа и лака не държи дълго. Говори със сервиза , който обслужва ЕТ . Доколкото знам за един - Витек .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще ходя при приемчиците да я гледат и ще стане ясно. Дано я вземат за оправяне с издърпване :) Ще пиша живот и здраве като я оправя какви са отзивите от ремонта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще ходя при приемчиците да я гледат и ще стане ясно. Дано я вземат за оправяне с издърпване :) Ще пиша живот и здраве като я оправя какви са отзивите от ремонта :)

 

Казах ти и в една друга тема... Щом е лизингова не можеш да избираш. Тя е тяхна колата. Можеш да опиташ да се договориш само, да не е пребоядисване и т.н., въпреки, че пак може да ти кажат да и да си я пребоядисат, дори няма да разбереш. Също и сервиз нямаш право да си избираш. Те си имат договори и си ги карат където трябва. Ветек е единия сервиз, от който съм що годе 80% доволен. И не забравяй, че това е ламарина и щом е навънка, никога няма да е като в шоуруума. Аз го разбрах на 4тата година, а на 3-4тия месец боядисвах на някой малоумник следите от ключа по цялата лява страна на колата, така че... До ден днешен (почти 4 години) държи боята.

 

Поздрави

 

ПП: и аз вчера бях във ветек, готвя изненада... И там майстора видя по предния капак, покрива и на още места по три-четири вдлъбнатини от градушка, ама няма да ги правя сега - и така върви колата, особено след измиване и изчистване става самолет и лимузина в едно.

 

ПП2: вариант две ти е следния - отиваш в банката и вземаш потребителски кредит, дори ще им кажеш за какво ти е. А на ЕТ им казваш, че ще погасиш колата. Банката им превежда парите директно и колата си става твоя, прехвърляш в кат, плащаш данъци и такси, става на твое име/изплатена е и си я правиш каквото си искаш. Вноската ти пада, ако пуснеш кредита за повече години, а ако не ти тежи вноската направо я пускаш за по-малко време, да я изплатиш, но колата си е твоя през това време и няма кой да си я вземе и да се съобразяваш. Това е добър вариант, но просрочваш/удължаваш във времето изплащането на колата. Плюса е, че си е твоя и имаш свобода да я правиш каквото искаш, при който искаш застраховател, сервиз и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както казва shaft - избор нямаш. ЕТ един от тенекиджийските сервизи в София, с които работи, е Ветек, които са доста добри. Моята кола на 6тия ден от закупуването й (18.10.2010) я надраха с ключ или пирон - шофьорската врата и преден ляв калник - пребоядисаха и 2та детайла и вече почти 3та година нямам никакви оплаквания, така че не се кахъри толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както казва shaft - избор нямаш. ЕТ един от тенекиджийските сервизи в София, с които работи, е Ветек, които са доста добри. Моята кола на 6тия ден от закупуването й (18.10.2010) я надраха с ключ или пирон - шофьорската врата и преден ляв калник - пребоядисаха и 2та детайла и вече почти 3та година нямам никакви оплаквания, така че не се кахъри толкова.

 

Да, докато е лизингова - си в техен доверен сервиз.

Иначе за Ветек съм чул само добри отзиви. :smt017

А за надиранията с ключ, пирон и всякакви дребни предмети, както и за "мацванията" на паркинг - абе, няма мърдане, редовно е това.

На мен още на втория месец колата така я охлузиха 8 пъти - на паркинга. Като си отворят вратите хората - и хряц, боята отива на кино!

И става петно, като минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен още на втория месец колата така я охлузиха 8 пъти - на паркинга. Като си отворят вратите хората - и хряц, боята отива на кино!

 

Трябва да се спира на подходящи места първите месеци след покупката. Тогава колата е като магнит и привлича всичко метално. Впоследствие магнита отслабва и вероятността намалява.

 

Към Blizzarder : колко начуквания имаш по ламарината. Могат ли да се преброят на око ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли никой от нас не е правил кола във Ветек по метода на издърпването, прав ли съм? ;)

Иначе и аз съм ходил там и най-добре хората от Ветек да кажат - ще стане ли или не!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли никой от нас не е правил кола във Ветек по метода на издърпването, прав ли съм? ;)

Иначе и аз съм ходил там и най-добре хората от Ветек да кажат - ще стане ли или не!

 

Ами вчера бях там, но никой не спомена за никакво издърпване... Казаха ми, че трябвало да си заведа щетите и да ходя да я правят, но според мен ще е боя, а не издърпване... Трябва да се пита, а колегата днес ще ни каже, ако е питал, какво са му казали.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до като е лизинг нямаш избор.

Лично аз те съветвам да си я пребоядисаш. Лаковото покритие и боя на шкодата са меко казано ужасни - това е първата ми кола, която след гларус остава дупка а от камъче се вижда ламарината.... След, като предоядисах предния капак нямам проблеми от камъчета и не ми се налага да чистя след всеки гларус а вече трета година е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Към Blizzarder : колко начуквания имаш по ламарината. Могат ли да се преброят на око ?

 

Не са много дупките, някъде към 10 на цялата кола, като само половината се виждат с просто око.

 

Днес оставих колата да я правят. Няма да я пребоядисват, но не ми гарантираха, че ще успеят да оправят всичко. Аз ще съм доволен и само най-големите да оправят - отписвам щетите и карам с каквото е оправено. Истина е, че това е ламарина, няма опазване :)

 

Иначе сте прави, колата си е тяхна и няма мърдане :) Поне ми изглеждат разбрани хората и отношението е добро.

 

Бягането от лизинга и аз си го мислих, но не си заслужава упражнението и дадените пари за нещо такова. Като се замисля не знам какво трябва да се случи, че да искам толкова много да се махна от лизинга, но дано да не разбирам :)

 

На пръв поглед и на мен ми изглежда малко слаб оригиналния лак на шко. Освен колегата, някой други има ли подобни изводи, или да не си правя грешни заключения :)

 

Благодаря на отзовалите се колеги, надяваме се до няколко дни да ми върнат колата и ще кажа какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята когато я купих от ЕТ имах на разположение 5 мин да я приема. Взех я и си тръгнах. Като си я прибрах в гаража и взех да се кефя на новото - видях 4 вдлъбнатини на тавана и 7 на предния капак. Била е бита преди да попадне в моите ръце. Така я карах до втората година , когато ми се наложи да си сменя предния капак по невнимание :D . След като ми смениха капака останах само с 4-те дупки на тавана с които си карам и до днес...Не са големи, но ако искаш да ги виждат се виждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е първата ми кола, която след гларус остава дупка а от камъче се вижда ламарината....

 

++++++++++

 

И моята я насра някакво пернато и падна лака. Удариха я няколко камъчета и падна кита до гола ламарина. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Иначе сте прави, колата си е тяхна и няма мърдане. Поне ми изглеждат разбрани хората и отношението е добро.

 

Бягането от лизинга и аз си го мислих, но не си заслужава упражнението и дадените пари за нещо такова. Като се замисля не знам какво трябва да се случи, че да искам толкова много да се махна от лизинга, но дано да не разбирам.

 

На пръв поглед и на мен ми изглежда малко слаб оригиналния лак на шко. Освен колегата, някой други има ли подобни изводи, или да не си правя грешни заключения.

...

 

Лака е слаб, да - моята е като твоята - същата работа е както казват хората - ударил ме е някакъв лалугер с вратата и сега не е за пастиране, ами за боя... не съм го видял това на друга кола от другите марки - виждал съм да си ги махат тия неща с влажна кърпичка... а при шко-то е боя... :) Във Ветек ми казаха, че като идват с окъкано от пиле и не е било измито навреме - шкурят до ламарина чак и чак там си личи как се е провсмукало акото... Та... изводи... правете сами.

 

Бягането от лизинга... ами като искаш да купуваш апартамент, например smile091 Карат те да погасиш всичко по всички банки/линзинги и т.н., за да ти отпуснат заемите при тях... да си на куп... та така... Иначе, друго няма какво да те накара да го направиш това нещо :) Може и да има, ама не искам и аз да го знам...

 

Разбрани са хората там, особено от бояджийския отдел. :) Можеш да си говориш с тях, не са надути и не опитват да те хлъзнат.

 

Айде, дано стане, да не те дразни тебе само и да си те кефи - друг не слушай въобще какво казва :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имал съм подобен случай - вдлъбнатина на колата от футболна топка (личеше си отпечатъка)....ходих във Шкода - боя, ходих във Ветек - боя...намерих човек който да ми я оправи без пребоядисване (старата пожарна в Гео Милев) но от Еуратек се заядоха-колата е лизингова не става, ще я правим ние..разправии, писмо от управителя на фирмата (доста остро) от застрахователя (Алианц) ме подкрепиха (150 лв. за оправяне без боя и над 400 за пребоядисване, естествено че ще ме подкрепят :D ) И така след доста разправии получих ок от Еуратек (казаха, че е прецедент) и си оправих капака без пребоядисване...стана идеално и много бързо (1ч). Изводът е, че ако много искаш нещо и се бориш докрай можеш да го постигнеш...аз лично държах новата ми кола (на 2 месеца) да не се пребоядисва (щом има друга по щадяща опция за ремонт) и си го извоювах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година и аз имах същи проблем с градушка. Заведох щетата и ЕТ ми я пребоядисаха цялата кола. Казаха че дупките се избутвали не се издърпвали, ако не се лъжа. След боята ми се струва че колата се надрасква по-лесно и са ми счупили едната щипка на предния десен фар. Това последното разбира се го установих на доста късен етап, чак когато ми се наложи да си сменя крушката.

Като цяло ми е се тая че се надира колата лесно защото имам каско и до сега са ми признавали всякакви щети по боята.

А да то и преди я надрах доста лесно с една четка докато се я миех на вилата колата с лек махмурлук :). Явно съм натискал дзверски. Та тогава градушката ми дойде дюшеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги оправиха ми колата в оторизиран сервиз на Еуратек без пребоядисване. Обадих се на приемчиха и му казах, така и така не ща боя и той ме срещна с човека, които прави подобни щети без пребоядисване. Не знам в кои сервиз работи, но я направи идеално.

 

П.С. Друг е въпроса, че след като излязох от сервиза и отидох да заредя един пич даде назад, не ме видя и ме удари, та сега имам 3 елемента за ремонт .... и боя със сигурност :D Няма такъв късмет :D Какво да се прави, със полото като бях ни 1 път не съм имал подобни инциденти, сега за последните 3 седмици първо ме побутнаха на светофар и ми маркираха бронята, после ме удари градушка и сега ме удариха пак. Все едно съм невидим с тая малка колa :D, но здраве да е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа. Явно на новите Октавии нито ламарините, нито лаковете им са читави. Моята Октавия е от първите Октавия 2 (купена е януари 2005 г.). Преди 4-5 години в Триград такава едра градушка ме пра и то в продължение на 15-20 минути нон-стоп, че докато валеше си мислех, че съм станал като разни пежа и фордове, каквито съм виждал в София (като стреляни с тежка картечница). Когато спря дъждът, отидох да видя щетите и 'о чудо - нямаше нито следа :). Оттогава не се притеснявам изобщо от градушки, тъй като явно ламарините ми са достатъчно здрави. Така че малко се учудих на вашите проблеми, но явно при по-новите коли нещата са поевтинени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.С. Друг е въпроса, че след като излязох от сервиза и отидох да заредя един пич даде назад, не ме видя и ме удари, та сега имам 3 елемента за ремонт .... и боя със сигурност :D Няма такъв късмет :D Какво да се прави, със полото като бях ни 1 път не съм имал подобни инциденти, сега за последните 3 седмици първо ме побутнаха на светофар и ми маркираха бронята, после ме удари градушка и сега ме удариха пак. Все едно съм невидим с тая малка колa :D, но здраве да е :)

 

Трябва да се спира на подходящи места първите месеци след покупката. Тогава колата е като магнит и привлича всичко метално. Впоследствие магнита отслабва и вероятността намалява.

 

Ся си в черната дупка след покупката, постепенно ще намалее риска и ще се стабилизираш... smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.