Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загуба на мощност по време на път.


sauro

Recommended Posts

За конкретния сервиз нямам мнение. Но дали имат идея какво правят, ще разбереш по това дали гледат живи данни в движение. Щото ако диагностицират на място, бегай далеч :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Миналия месец ходих при момчета от въпросния сервиз в Герман. Закачиха колата на диагностика , тестваха нещо през диагностиката , завираха се да гледат под колата и казаха, че всичко изглежда да е номарно и ми казаха, че за тези километри не би трябвало да има проблем и го отдадоха на нещо моментно. Казаха ми ,че ако 2-ри път ми случи да ида пак. Отдадоха проблема на това, че колата се кара повече градско.

 

Преди 2 седмици ми се случи за 2-ри път пак на извънградско. Отидох при тях пак диагностика пак тестваха колата през диагностиката, тоя път я караха и записаха данни в движение за налягането. И установиха,че налягането перманетно е високо, примерно (по памет) ако допустимо 2.3mbar се качва на 2.6 и имаше доста такива резулатаи с по високо налягане. Казаха ми ,че еденичен такъв резулата се приема за допустим, но както е при мен да има поредица от такива резултати значи има проблем.

 

Казаха ми ,че ще трябва да разглабят за да видят какво е състоянието на турбината първо да я видят на ръка как се движи и тогава евентулано почистване на геометрията. Казаха ,че може и да е от датчика който е за налягането в турбината, но няма как да се разбере дали е от него без да се смени. Казах ми ,че можеби имат такъв датчик и ако имат ще ми сложат за да се види дали ще работи с него но ако нямат няма да можем да разберем дали е от датчика без да си го купя и тогава да го сменят. Казаха ми ,че около 100-тина лева струва датчика. Не ми се ще да давам 100 лева за нещо което работи.

 

Сега се чудя какво да правя с тоя датчик

 

ПС:искам да отбележа, че от 2-те ходения при момчетата от Герман не са ми взелеи пари за нищо , аз всеки път ги питам какво дължа, а те казват нищо не сме направили. Впечатленията са ми ,че са хора които искат да ти свършат работа и изглеждат компетентни , имат доста клиенти с всякакви марки коли от серията ВАГ, като се замисля други коли освен ауди,шкода, сеат и vw не съм виждал в сервиза. Доста работа имат и затова понякой път се налга да се чака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нека да почистят турбото и ако не стане ще търсят по-натам.Не ти се дават 100 лв,но ако стане беля с турбото ще се дават много повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз затова още отначало казах, че е добре да се види в движение какво се случва. Макар, че наистина колата е относително нова и се надвах да е нещо случайно. Ама явно не е, 0.3 бара си е сериозно пренадуване, ако е перманентно.

 

Въпросния датчик, най-вероятно е актуатора. Не е датчик, а изпълнителен елемент. И ако е скапан, по - добре е наистина да го сменят. Каквото и да е, докато не се оправи, не я ръчкай над 2500-3000 оборота, особенно на високите предавки и си имай едно на ум, че може да забие муцуната, баш като решиш да изпреварваш!

 

Тези в Герман имат опит с подобни неща и би трябвало да се справят. Но си трябва да се свали турбото, да се изчисти, да се прегледа актуатор, вакуми... Абе с две думи, трябва да се направи, преди да е станала по-голяма беля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз затова още отначало казах, че е добре да се види в движение какво се случва. Макар, че наистина колата е относително нова и се надвах да е нещо случайно. Ама явно не е.

 

Въпросния датчик, най-вероятно е актуатора. Не е датчик, а изпълнителен елемент. И ако е скапан, по - добре е наистина да го сменят. Каквото и да е, докато не се оправи, не я ръчкай над 2500-3000 оборота, особенно на високите предавки и си имай едно на ум, че може да забие муцуната, баш като решиш да изпреварваш!

 

Тези в Герман имат опит с подобни неща и би трябвало да се справят. Но си трябва да се свали турбото, да се изчисти, да се прегледа актуатор, вакуми...

 

Цецо аз до колкото разбрах за актуатора казаха, че е добре и хода му си е колкото трябва. Долкото разбрах (по спомен) спомена нещо за "датчика по мапа"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не знам. Той ако е мапа скапан, тогава всичкото отчитане дето го гледат е грешно. Ама Мапа е относително здрав елемент, едва ли е той. Нямам идея какво са имали предвид, тоя мотор 2.0 не ми е много познат.

 

Ти на тая кола не и ли беше правил веднъж вече ЕГР-а или се бъркам с тази на Иван?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не знам. Той ако е мапа скапан, тогава всичкото отчитане дето го гледат е грешно. Ама Мапа е относително здрав елемент, едва ли е той. Нямам идея какво са имали предвид, тоя мотор 2.0 не ми е много познат.

 

Ти на тая кола не и ли беше правил веднъж вече ЕГР-а или се бъркам с тази на Иван?

 

бъркаш се. нищо не ми се е налогало да правя до сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми дано и тоя път да е нещо по-леко. Успех и да кажеш какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези от герман,им кажи още малко да задобреят и тогава да правят коли.....

толкова ли немогат да се сетят как да го праверят мапа smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вероятно са го проверили, ама не са си правили труда да му обясняват много подробно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми що го карат нов да купува?

както и да е...

 

ами ... честно да си кажа, може и аз да не съм разбрал тъй като имаха работа и много на бързо говорихме. Днес ще ходя да им оставям колата и ще поговоря малко по подробно за да разбера какво са имали предвид и какво възнамеряват да правят.

 

ПС: и все пак жалко ,че Варна е толкова далече от София :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши накрая дали/как са решили проблема, цени, впечатления и т.н., мисля, че ще бъде полезно за доста хора.

 

Аз на твое място не бих си правил експерименти с такъв проблем и евентуалните последствия, които може да има, а бих се метнал директно до Варна. Вярно далече е, вярно ще дам 120лв. за гориво отгоре, но поне ще се чувствам доста по-сигурен, пък това е безценно.

 

Но ходенето до Варна е свързано най-вече и с доста време, което може и да го нямаш, затова ти си знаеш най-добре.

 

При всички положения обаче ти пожелавам успех и ще следя с интерес развитието! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варна не е толкова далече от София. Съчетаваш го с едно море за 3-4 нощувки и всичко е перкефтно :)

 

Няма много да юркаш - и за 6-7 часа ще си там! А по пътя ще се наслаждаваш на природата, на птичките, на житата.....

Обаче после - ще си ти! :smt017

Тъй че си помисли сериозно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се ,че проблема е актуатора. От сервиза в Герман ми казаха,че в някакво крайно положение се оказало ,че актуатора не отварял съвсем до край имало около 1-2мм още ход за да отвори до край. Казаха ми ,че дори самия актуатор не бил толкова много заносен и не бил ръждясал все още затова ми казаха ,че го пораздвижили малко и сега работи нормално. Казаха ми за сега да карам така и не би трябвало да имам проблем, но за по на татък ще трябва да се смени.

 

Иначе отнова правиха тест в движение и вече турбината не пренадува.

 

В края на месеца имам пътуване в провинцията и тогава ще мога да видя дали ще има някакъв проблем тъй като до сега проблема ми се проявява само когато съм на дълъг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В края на месеца имам пътуване в провинцията и тогава ще мога да видя дали ще има някакъв проблем тъй като до сега проблема ми се проявява само когато съм на дълъг път.

пробвай я на баир

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се ,че проблема е актуатора. От сервиза в Герман ми казаха,че в някакво крайно положение се оказало ,че актуатора не отварял съвсем до край имало около 1-2мм още ход за да отвори до край. Казаха ми ,че дори самия актуатор не бил толкова много заносен и не бил ръждясал все още затова ми казаха ,че го пораздвижили малко и сега работи нормално. Казаха ми за сега да карам така и не би трябвало да имам проблем, но за по на татък ще трябва да се смени.

 

Иначе отнова правиха тест в движение и вече турбината не пренадува.

 

В края на месеца имам пътуване в провинцията и тогава ще мога да видя дали ще има някакъв проблем тъй като до сега проблема ми се проявява само когато съм на дълъг път.

 

Чета го това, и не мога да проумея - защо не го сменят?

И тогава вече да ти казват, че причината е в него!

Нито е толкова скъп, нито е дефицитен, та да не могат да го демонтират, и да турят нов.

И съответно, да ти вземат парите, и да се разделите доволни!

Не бил заносен и не бил ръждясал..... И малко го пораздвижили, та сега работел нормално....

Докога обаче?

И не е ли по-добре да го смениш с нов и изправен - и да не се занимаваш с това през следващите няколко години?

Но ти си знаеш де..... Щом така си решил, няма какво да коментирам. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е най нелогичния ремонт който може да ти извършат...или имат мн. работа и не им се занимава с тебе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко със закъснение пиша, но това е защото бях на почивка(море).

 

Проблема е решен след като посетих bega4kata :) . Почисти ми турбината също така затапи ЕГРа и сега всичко е идеално.

 

Няма да се впускам в обяснения колко съм доволен. Просто ще кажа, че господин bega4kata :) иска да ти свърши работа и не просто иска а може да ти свърши работа.

 

Евала и мерси :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко със закъснение пиша, но това е защото бях на почивка(море).

 

Проблема е решен след като посетих bega4kata :) . Почисти ми турбината също така затапи ЕГРа и сега всичко е идеално.

 

Няма да се впускам в обяснения колко съм доволен. Просто ще кажа, че господин bega4kata :) иска да ти свърши работа и не просто иска а може да ти свърши работа.

 

Евала и мерси :smt017

 

Ето това е много важен момент - че човекът не просто иска да ти свърши работа, ами и че може! :smt017

И добре, че всичко ти е вече наред! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.