Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia I - "Окито" - Pepino Racing Team


mRt

Recommended Posts

Супер изглежда! Може ли само да попитам от какво е амортисьорчето на предния капак и няколко думи по процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mRt

    38

  • Logrus

    7

  • sharpshooter_

    7

  • niki

    6

Най-много писали в темата

И аз се интересувам от амортисьорчето. Някакво изместване на капака има ли, как точно е захванато, лесно ли се затваря? На Бората е с два и много мазно се отваря и затваря.

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се интересувам от амортисьорчето.

 

И аз също.

Сподели повече подробности,моля те колега mRt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само бъдете търпеливи, в момента Марто е на събора и е много ангажиран.

Вероятно ще отговори по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко изглежда чудесно, само това, че си паркирал колата на половината тротоар загрозява гледката. :)

 

П.П. Старите оргинални емблеми какво ще ги правиш? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....................

П.П.2 Свалихте ли покритието на маската преди да я боядисате , щото ако не сте , от камъчета ще се олюпи.

Много важно действие! Не е добре да се пропуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да похваля предницата, но имах възможност на я огледам и отзад  :running: ... Мнооооу бега  :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само предложение - сложи си дискове отзад :) Щото прочетох, че си пребоядисвал барабани - аз порових в продавалника - има оферти за апарати, няма да си разочарован ;) Определено много по-добре седи на вид :) А как спира..... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са само дискове- трябват и жила нови- бегачката беше постна идеален степ-бай-степ снимков материал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, жилото на ръчната се сменяше, пропуснал съм, сори :) но като цяло си струва инвестицията :) аз миналото лято я направих и ми излезе 200-220лв. с труда на човека :) идеята ми е, че самия мост не се сменя, главините също си остават старите. тръбички може да се наложи да се правят, щото може да не вървят с апаратите, но като цяло не са нещо много скъпо тръбичките :) сравнително лесно е да се заменят тези неща, а ефекта поне според мен е много положителен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за закъснението , но нямах възможност да пиша покрай събора. Та по същество ... 

 

Събор 2015 мина и Окито се представи повече от добре. Беше на ниво както външно , така и на пистата (на драг-а , за другото неостана време ) 

 

035695156-big.jpg?r=0

 

035695157-big.jpg?r=0

 

035695153-big.jpg?r=0

 

035695151-big.jpg?r=0

 

035695160-big.jpg?r=0

 

035695154-big.jpg?r=0

 

035695161-big.jpg?r=0

 

Това е лиричното отклонение :)

Отговарям по ред на постовете ... :)

 

@a4tech

- Нарочно ги оставих мат черни . И на мен ми допада в цвета на купето , но нямам нерви да следя всеки умник как си отваря вратата на някой паркинг ... пък и черното е ОК , пасва с емблемите ..

- За маската , просто не ми остана време да я направим както трябва, Не съм махал хрома и знам че е въпрос на време да се олюпи , всъщност вече даже стана малко ... но нямаше как , събора напираше 

За амортесьора на предния капак : (имам малко снимки на вече поставен...)

 

Вземате амортесьор за пета врата на Октавия 1 комби ( моя струва 15 лв ) , В комплекта има 2 ябълковидни болта на 8мм , престъргвате единия на 6мм и правите резба на 6х1 , желателно е да се отреже на 10 или мах 15мм , за да не ръждяса и да не се скъса при евентуално сваляне на калника.

Сваляте втория отпред-назад болт държащ калника и завивате ябълковидния болт (6мм)

035695166.jpg?r=0

 

035695168.jpg?r=0

 

След което сваляте предния придържащ болт на пантата и на негово място завивате втория ябълковиден болт от комплекта. Резбата му трябва да е поне 20мм иначе нестава , идва къс.

035695164.jpg?r=0

 

035695165.jpg?r=0

 

Изрязват се пластмасовите накрайници на амортесора , дъговидно , докато спре да се вади щипката (откъм пантата повече , откъм калника по-малко) .

Поставяте ги (щтраквате ги) и имате капак без клечка...  :fiu:

 

Отварянето и затварянето става лесно и няма нужда от силен натиск. За изместване или луфт - има много малко , почти незабележимо е .

035695169.jpg?r=0

 

035695170.jpg?r=0

 

Емблемите бяха 65 лв двете от ЕураТек (в предишните постове съм пуснал парт номер ). Пасват идеално.

 

Паркирането на "половината тротоар" беше само за снимките за да е на равно колата.  ;)

Старите емблеми вече са на друга клубна кола 

 

За задните дискове , благодаря на всички за предложенията и съветите. Отдавна е проверено кое как се прави и колко струва , но неможе всичко наведнъж. Ще им дойде реда и на тях.

 

Влади ( B L A D E ) , пак ще го напиша : Благодаря ти за оспорваната и равностойна гонка . Беше много яко , страшно много се кефя на подобно отношение. С удовоствие ще я повторим ...  :derisive:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Времето се позатопли , а и нали днес е празник , та за Окито имаше подаръче ...  :dance:

От доста време бях "лишен" от една екстра (поради счупване) и сега й дойде времето за подмяна ... 

 

036693214-big.jpg?r=0

 

036693215-big.jpg?r=0

 

036693218-big.jpg?r=0

 

036693220-big.jpg?r=0

 

036693219-big.jpg?r=0

 

036693221-big.jpg?r=0

 

П.С. Капачето отляво не е поставено напълно , затова стърчи малко на снимките (които са от телефон  :blush: )

 

Подлакътника е афтърмаркет (много близък до оригиналния) , като цяло е ОК за парите си. Още не съм го пробвал на път , но на "първо четене" е супер . Доволен съм , много ми липсваше тая екстричка.

 

Специални Благодарности на Пепи ( SKODA 105 RS ) за съдействието !   :banana_beer:

 

 

П.С2 По-късно може да драсна 2-3 реда за поставянето , че сега си е ракиено време вече  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

И аз сложих същия ,обаче като се подпирам на него все ме страх да не изпука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

страхотно се е получило! и мен ме интересува откъде е купен и колко пари струва подлакътника. :banana_beer:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на подлакътника беше 55 лв и го поръчах от ОЛХ или Базар (подлакътник за Голф 4 ) , има няколко такива обяви (цените са 55-70 лв , моя е от Пловдив). При мен в комплекта си имаше всичко необходимо

Като цяло монтажа не е нищо сложно , пасват си стойка , болтове и т.н. . Единствено долния край (където ляга на мястото на отделението за стотинки и др такива) , трябваше да се скъси малко (1,5см) пластмасата за да се захване за стойката , просто идваше малко висока и не слизаше до долу. Лекинко с флекса и така :fiu:

036700511.jpg?r=0

 

Иначе , когато е пуснат подлакътника , има 4-5 "нива" за допълнително сваляне (да не е под прав ъгъл) , което е удобно. Като цяло и аз , като Андро гледам да не се подпирам с цяла тежест , че си е китайче все пак . Има разлика с оригиналния , като изработка и движение (прибиране-пускане) , но пак казвам .... за парите си (чисто нов и много близък до оригинал ) е супер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

И аз го рязах моя,даже сложих по-дълги болтове, че хващаха много малко в резбата ,а е някаква сплав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

.........

 

За задните дискове , благодаря на всички за предложенията и съветите. Отдавна е проверено кое как се прави и колко струва , но неможе всичко наведнъж. Ще им дойде реда и на тях.

 

..........

 

 

Е ... дойде им реда ....  :fiu:

 

Цялата "схема" по преминаването от барабани към дискове при мен беше сравнително лесна (както се вижда от снимките , моята кола си имаше "ушичките" на задния мост и апаратите и всичко останало си паснаха идеално)

Взех от морга апарати с дискове и накладки - комплект (имат си доста хляб в тях) от Октавия 1 110 кс. Отделно купих нови жила за ръчната (сменят се , защото тези за барабани са по-къси) , защитните ламарини зад дисковете и спирачни маркучи (тръбички) 1 бр , едната се скъса при свалянето , другата си е ОК. Всичко ми излезе около 300 лв (части + труд)

Самите апарати бяха разглобени и почистени хубаво ,сменихме и маншончетата в тях , че бяха почнали да се закъсват.

 

036782725-big.jpg?r=0

 

036782728-big.jpg?r=0

 

Нещо не ми хареса как стои тая ламарина , а и апаратите бяха 2ра употреба и въпреки почистването , не изглеждаха ОК , та ги метнахме с едно спрейче , за малко визия  :fiu:  Можеше и сиви да ги направим , ама имаше черен под ръка , та засега така ...

 

036782729-big.jpg?r=0

 

И вече Окито е с задни дискове ... :dance: !!!  (малко от спрея отиде и по диска че правихме корекции , ама след 10на км изчезна черното)

036782730-big.jpg?r=0

 

036782731-big.jpg?r=0

 

 

И така ... Аз съм много доволен от резултата , отдавна Окито "чакаше" тази промяна ...

Разлика в спирането има (малка) , но мнение мога да дам след като мина малко повечко километри ,че сега са 10км след смяната...

 

Така и така бях на тема "дискове"... смених и предните + накладки , че старите се бяха поизносили и поизкривили 

 

"Аууу , ама те тия дисковЙе са дефектни бре ..."  :crazy:  :tongue_2:

 

036782732-big.jpg?r=0

 

036782734-big.jpg?r=0

 

Отново Благодарности за Пепи (SKODA 105 RS) , Пепи (Pepino) и чичко Гена (The Best Forman)

за съдействието !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за интервенцията! Като се разработят предните дискове и ще започне да спира много, поне при мен бе така. Ако може да споделиш впечатления от ръчната спирачка, че при мен нямаше голямо подобрение след като смених зад. дискове и обслужих апаратите, очаквах да е по-добра, но не стана. За да хване стабилно трябва да тегля почти до горе, пък е 'тежка' в сравнение с други ръчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега един гоУем номер патъци като й сложиш......може и да не върви, ама стойка да докара  :mafia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега един гоУем номер патъци като й сложиш......може и да не върви, ама стойка да докара  :mafia:

 

Ми че тя и сега не ФърФи бре  :fiu:

 

Честито за интервенцията! Като се разработят предните дискове и ще започне да спира много, поне при мен бе така. Ако може да споделиш впечатления от ръчната спирачка, че при мен нямаше голямо подобрение след като смених зад. дискове и обслужих апаратите, очаквах да е по-добра, но не стана. За да хване стабилно трябва да тегля почти до горе, пък е 'тежка' в сравнение с други ръчни.

 

За разработването е ясно ... :) Иначе , за ръчната ... ами държи си нормално , не бих казал че съм усетил някаква огромна разлика , при мен си хваща ОК , но за да "закове" си трябва докрай (оставихме я на 5-6 зъб , за да не е много натегната) и ... да , тежичка е , но според мен , всичко си е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.