Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек в София - коментари от недоволни клиенти


Recommended Posts

Далеч съм от мисълта че всички са мърши пък и такива думи не съм използвал.Единствен който се трогна е човек който е стъпало над приемчика .Но приемчиците работника на стенда цяла група от втория етаж приказват на един и същ език .Особено побеснях като ми показаха ксерокопие на лизингов договор в който думата " гуми "бе дописана .В моят договор, че 6 месеца или 10000 км имат части и "ДРУГИ" СЛЕДОВАТЕЛНО ЗА ВСЯКА ПОВРЕДА МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ Е ИЗНОСЕНА В ПРОЦЕС НА ЕКСПЛОАТАЦИЯ, ВСЕКИ ЕЛЕМЕНТ ОТ ЕДИН АВТОМОБИЛ ПОДЛЕЖИ НА ИЗНОСВАНЕ .КЪДЕ Е ТОГАВА 2 ГОДИШНАТА ГАРАНЦИЯ ?ВСЕКИ ЕЛЕМЕНТ ОТ АВТОМОБИЛА ЛИ Е В СЕКТОР ДРУГИ?ТОВА Е ОСНОВНОТО, КОЕТО ПИТАМ В МОЯТА ЖАЛБА ДО КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ .ВСЕКИ ЧОВЕК КАТО ПОТРЕБИТЕЛ ИМА ПРАВА .ПРИ ТАТОВО ВРЕМЕ, БАЩА МИ РЕКЛАМИРА НА КОРЕКОМ Т.Е.ДЪРЖАВАТА ЕДНА ЛАДА, НИКОЙ НЕ ВЯРВАШЕ ЧЕ ЩЕ СПЕЧЕЛИ ДЕЛОТО, НО СЛЕД 3 ГОДИНИ ТОЙ УСПЯ .КОМУНИСТИТЕ МУ ПРИЕХА РЕКЛАМАЦИЯТА, А ЕУРА ТЕК СИ ПОЗВОЛИ ДА НЕ МИ ПРИЕМЕ ПИСМЕНОТО ОПЛАКВАНЕ.РЕКЛАМИРАЛ СЪМ ПЕЧКА Аристон на корпорацията Мерлони индезит, в часта им за емайлираното покритие на фурната с дозателства от БДС .Три пъти един и същ дефект и ми смениха печката ,същото се отнася за всякакъв уред или автомобил в България .ROTEX ОТВОРЕТЕ МУ САЙТА И ВИЖТЕ КАКВА ГАРАНЦИЯ ДАВАТ НА ГУМИТЕ .ПРИЯТНА ВЕЧЕР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за да не цитирам по памет, по-долу има извадка от гаранционните условия на ЕТ. Както сам виждаш(и както е нормално за всяка една гаранция) гаранцията покрива производствени дефектиq както и повредите в следствие от такива дефекти. От казаното до тук, за мен ЕТ са прави да не признават гаранцията на гумите ти(които според смисъла на логиката и на гаранционните условия влизат в „части подложени на естествено износване“ от точка 2.3 от гаранционните условия.). По повод гаранцията и нейното непризнаване мисля, че няма какво повече да се каже – ЕТ са прави. 99% съм сигурен, че същия отговор ще получиш и от КЗП.

 

Факта, че ЕТ не са се сетили да разменят първо гумите е тяхна грешка, тук си прав. Прав си и да недоволстваш, ако са се отнесли зле с теб. Но, според мен, а мисля и според всички тук, гаранционни претенции по адрес на гумите не можеш да предявяваш. А примера с Rotex не е показателен, тъй като всеки един търговец сам си определя условията, които предлага на потребителите. Поздрави!

 

... 2.Гаранционни условия:

2.3. През време на гаранционния срок могат да бъдат предявявани рекламационни претенции за неизправности възникнали поради дефекти на части или в следствие от тях. Износването на частите е естествен процес, който не може да се разглежда като фабричен дефект и не е предмет на гаранцията.

 

2.4. До изтичане 6 месеца от датата на закупуване на автомобила или до изминаване на пробег от 10 000 км, могат да бъдат предявани рекламационни претенции за:

-регулировъчни работи по автомобила /напр. Регулиране на фарове, геометрия на автомобила и др./

-части подложени на естествено износване /напр. Спирачни накладки, феродови дискове, пера на чистачки и др./

-лампи с нагреваеми жички

 

 

... 2.10. Рекламационни претенции не се приемат ако:

 

...

-Повредата е възникнала в резултат на влияние на външни фактори, неправилни грижи за автомобила, небрежно или некомпетентно манипулиране

-Непраизправността е в следствие на естествено износване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ВСЕКИ ЧОВЕК КАТО ПОТРЕБИТЕЛ ИМА ПРАВА...

Това го знае почти всеки. Но като те гледам как си се надъхал, ми идват следните въпроси на акъла:

1. Ти, като потребител, защо не се запозна с гаранцията на автомобила и съпътстващите я гаранционни условия, преди да броиш парите?

2. Ти, като потребител, защо не попита какво включва гаранцията и гаранционното обслужване, преди да броиш парите?

3. Ти, като потребител, как ще докажеш, че не си скачал умишлено в дупки, че си обслужвал/поддържал гумите съгласно заводските предписания?

4. Ти, като потребител, с какви ФАКТИ разполагаш, които могат да бъдат използвани пред съдебна инстанция?

Отговори си на тези въпроси, успокой се, спри да търсиш под вола теле и си карай колата със здраве. Защото живота си тече и ще дойде момент, когато се обърнеш назад да съжаляваш за изгубеното време, (само)образуваните нерви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е хитро измислено .Под думата и други целият автомобил от капачката на на вентила до върха на антената има естествено износване .Въпросът към КЗП не е само за гумите и тампоните а и за тази пародия на гаранция Един уред не се ли работи с него както и една кола не се ли кара тя няма износване .Като се вижда във Вашият цитат които и аз го имам от лизинговият договор думата гуми не съществува ,а те ми показват друг цитат в който е дописана тази дума.Да всяка фирма е длъжна да дава гаранция на продуктите които продава във всяка цена на стока влиза като стойност и гаранцията Ние потребителите я плащаме със закупуването на стоката .Всяка фирма дава гаранция на базата на качеството на продукта който продава това важи и за гумите .Проверих в БДС и настина обвързване на изминалите км. с качеството на гумите няма има само с износването.Но има една тънкост на всяка гума трябва да има знак за качество от съответният производител на базата на някоя лаборатория за изследването на годноста на тази гума .За съжаление БДС при внос на гуми се доверява на това .Преди години бях закупил от друга държава едни корейски гуми които изкараха има няма 20000км и при един вулканизатор се видя че едната от тях е тотално крива тогаво пих студена вода и ги изхвърлих така мисля да направя и с матадорите но боклука който ще избера ще бъде ЕУРА ТЕК.Яд ме е само в едно че ние потребителите не си знаем правата а те са по голями от тези на продавачите Дано надменното държане не ЕУРА ТЕК бъде наказано .Лек ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поне опита ли се да вникнеш в някои от нещата, които ти бяха написани? Само на мен ли ми се струва или от няколко поста насам си повтаряш едно и също...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли някаква представа по другите сервизи как е. Аз мога да те запозная какво е положението в Опел, Дачия, Пежо и Ситроен. Там имам познати там мога да ти кажа за какво става въпрос. В еуратек е наи добре. Да не ти казвам колко много неща се изписват по гаранция, докато на другите места се лъже че съответните детаили са наред. Вярно в София незнам как, но в Пловдив и Варна ситуацията е такава каквато ти описвам. Моите съчувствия за проблемите, знам какво е да си с проблем, които немогат да го разберат. Успех и сподели накрая от какво е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех и сподели накрая от какво е

Дончо, аз доколкото разбрах, човека е разменил гумите и проблема изчезнал. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от какво може да му е проблема - крива гума, а всички знаем как се кривят гумите...

 

Въпроса е, че явно 80лв за нова гума 14ка му се виждат много :roll: ... Иначе който го пита - кара чисто нова кола :mrgreen: . Българска му работа. На мен лично нервите ми не струват 80лв, ако ме разбирате правилно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми убегнало ми е. ЛИчно аз също не харесвам гумите Матадор, затова ако тръгна да си купувам Шкода ще е поръчам с други гуми

 

Penaowner,

 

За съжаление ще останеш разочарован :cry: Всичко друго можеш да поръчаш, но гумите не. Говорих с хората от ЕТ като взимах колата и те го потвърдиха. Единствения начин косвено да го заобиколиш е като поръчаш по-голям размер, който не се произвежда от Матадор....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, леле... От доста време не бях влизал тук. (Моя грешка) И аз имах известни търкания с ЕТ, ама чак толкова настървено... Къде аз прав, къде те... Накрая оправихме проблема с общи усилия и даже написах ПУБЛИЧНО ИЗВИНЕНИЕ за по-острия тон.

Критика винаги трябва да има (градивна и обективна), но според мен не толкова настървено...

 

Има нещо вярно в това:

Пич на теб май рекламациите са ти хоби, а? Или ви е семейна черта?

 

 

Аз честно не бих му продавал продукт (услуга) на пича, щото после усещам как ще си късам косите. Виждал съм, пък и съм бил "жертва" на такъв клиент. Имаш чувството, че не купува продукта, за да го използва и да му се кефи, а да му намери кусур и да те преследва после. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една максима особена в пазарната икономика "КЛИЕНТА ИМА ПРАВА "и всеки трябва да ги знае а които не желае да ги използва си е негово ПРАВО .Некачествени стоки и услуги в България колкото искаш , които иска да се примирява .Да никой няма да Ви върне нервите но и примерението не води до никъде .Във всяка стока се калкулира и гаранцията и клиента я плаща .А гумите ще ги сменя но ще ги подаря на ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една максима особена в пазарната икономика "КЛИЕНТА ИМА ПРАВА "и всеки трябва да ги знае а които не желае да ги използва си е негово ПРАВО .Некачествени стоки и услуги в България колкото искаш , които иска да се примирява .Да никой няма да Ви върне нервите но и примерението не води до никъде .Във всяка стока се калкулира и гаранцията и клиента я плаща .А гумите ще ги сменя но ще ги подаря на ЕТ.

 

Колега , имам един въпрос - защо в нашето "демократично" общество всеки говори за права , а никой за ЗАДЪЛЖЕНИЯ ?

По повод гумите мога да ти споделя опит не с ЕураТек , а с друг сервиз специализиран за гуми и джанти ... та купих си от тез пичове две не много евтини гуми , изправиха ми и две алуминиеви джанти , излязох с една солидна за моя джоб сума и на първото излизане от София намерих една дупка с не много висока скорост , но достатъчна за да излезе балон на гумата / джантите бяха ОК / и майстора ми обясни , че това е дефект от дупка , а не фабричен ;) ... та поне исках да имам 2 нови читави гуми отпред купих още една гума с фактура , занесох я на застрахователя заедно с дефектиралата гума и ми възстановиха сумата за новата гума ... та винаги има решение на проблемите , стига някой да ти каже пътя ... друг е въпроса , че таз марка Матадор бих си я сложил на конската каруца , но не и на кола вдигаща над 100 км/ч

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най после правилен съвет ще го пробвам .Но как ще го докажа .Лошото е че в БДС няма изискване за гаранция на гумите .Всички гуми се внасят на честна дума или по точно има един печат на гумите според който те са сертифицирани от някаква лаборатория в ЕО .ROTEX дава 24 месеца гаранция срещу производствени дефекти .Но ще послушам съвета и ще опитам нещо такова .Още веднъж благодаря и лека вечер .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най после правилен съвет ще го пробвам .Но как ще го докажа...

Ей това е въпроса, който трябваше да си зададеш, преди да се обръщаш към каквато и да е комисия, преди да изпишеш всичко до тук. Всъщност този въпрос и аз ти го зададох малко по-горе... Как ще докажеш, че не си скочил в дупка, че не си задрал бордюр и т.н.? Всъщност кой крив и кой прав предполагам може да се докаже в лаборатория. Но:

1. Съществува ли подобна лаборатория в БГ?

2. Ще извадиш ли нужната сума, която предполагам за подобен анализ няма да е малка?

3. Заслужава ли си нерви и пари за подобен анализ на артикул, чиято цена (за 2 бр.) е по-малка от 200 лв.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана всъщност с омекналите тампони на носачите и амортисьорите??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Големият европейски сервиз smile075 и въобще накъде отиде темата...

 

Не знам кой какви права има, но някой трябва да упражни правото си тук да поразчисти бурените...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каквото реши КЗП както за тампоните така и за гумите и за думата "и други". части с гаранция 6 месеца или 10000км.А има и полезни бурени справка билкарите .Ако на ЕТ им е нелицеприятно да го има този форум да го закрие .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ако на ЕТ им е нелицеприятно да го има този форум да го закрие.

Внимавай какво пишеш :!:

Започна с хленчене за някакви тампони, мина през "великата рекламаторска семейна черта" и стигна до горното "становище". Тампоните са си твой проблем. Изобщо претенции за всякакви рекламации ако щете и 5 поколения напред предявявайте, пък било то и за клечки за зъби, НО НЕ НАМЕСВАЙ ПРЯКО ИЛИ КОСВЕНО ФОРУМА :!: Ясно :?: Ако продължаваш в същия дух, в най-скоро време тази тема ще изчезне, а заедно с нея и твоя потребител. Пък след това не в КЗП, а в Страсбург можеш да идеш да се жалваш... Всъщност няма и да се учудя, ако опиташ - вече започвам да си мисля, че някакви много странни комплекси са те подпрели отзад...

 

По-горе те попитах и отговор не получих - къде спа, когато поръчваше колата :?: Защо тогава не поиска да се запознаеш ДЕТАЙЛНО с гаранцията й :?: Убеден съм, че и ти самият не знаеш. Ама на хленченето си цар :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнах до горното становище след снощният отговор на един от форума "да се изчисти форума от бурените "Явно аз съм бурен .Това си е дефакто защита на ЕТ.Итака къде съм спал .Вярно че тогава не съм се запознал с тази част от лизинговият договор .Когато говорех с брокера и си избирах модификация стана въпрос само за двугодишната гаранция .Взех колата тръгнах да монтирам муз .уредба и добре че видях че евробуксата на панасоника не отговаря на тази в колата отидох в сервиза за монтаж и разбрах че само модели на блаопункт и пайнър можело без проблем да се монтират.Кой да ти каже?После отказа алармената система пак отивам в сервиза къде другаде я .Заявяват ми че трябва аз да си я рекламирам във фирмата под доставчик на ЕТ добре че се оказа българска е и там си загубих времето но я оправиха ,като ми заявиха че ЕТси е поръчала за свойте автомобили най некачествената аларма тя се вкл.и изкл. само от 1-2метра от автомобила и едно реле често блокирало Не съм единственият който е ходил за ремонт на алармата . Това е предисторията на моето спане .И така признавам си АЗ съм си виновен за всичко .А израза ВНИМАВАЙ КАКВО ПИШЕШ не е уместен според мен .До Стразбург няма да стигна защото стигнах до площад Славейков и до БДС .Хленчене ли ? зависи от гледната точка.ЛЕК ДЕН НА ВСИЧКИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А израза ВНИМАВАЙ КАКВО ПИШЕШ не е уместен според мен...

Напълно е уместен! Кой и какъв си ти, че си позволяваш да намесваш по този начин форума:

...Ако на ЕТ им е нелицеприятно да го има този форум да го закрие.

 

:lol: SKODA Ма това кола ли е :D:D :mrgreen:

:?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vladixlz,щом не си сигурен дали Шкода е кола, за чии х**(хикс) си ни поканил да участваме в протеста против ръста на цените на горивата :?:

 

Относно темата - oiram, не искам да звуча грубо, но...първо - да, хленчиш, хленчиш вече четвърта страница. Ако искаш и зад Страсбург и пл.Славейков отиди. Второ - вече четири страници четем и пишем едно и също, а именно - "гумите не влизат в гаранцията!", отговор - "Ама баща ми на времето така върна една печка и една лада, аз сега ще си върна гумите на ЕТ..., ама КЗП това, ама КЗП онова...". И накрая завърши душевното си облекчаване със свръхтъпото изказване за форума и ЕТ... Откакто пишеш в този форум, единствената ти изява е плюенето ти по адрес на ЕТ, което мисля, че омръзна на всички. Смени репертоара малко :mrgreen: . Доколкото разбрах, проблема е изчезнал с размяната на гумите. Ако е така, от чиста проклетия ли продължаваш тази тема или от какво? Май съвсем вярно казаха някои колеги по-горе, че рекламациите са ви семейно забавление... Със здраве

 

П.П. Между другото, като не си доволен от алармата, да се беше бръкнал за една заводска ;).

 

П.П.2 . Напълно подкрепям онзи "един" и изказването му за "плевелите", особено след изцепката ти - като на ЕТ не му изнасял форума, да го закрие. :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Служителите правят всичко възможно да не признаят гаранцията на Фабията ми .Колата ми теглеше на ляво .Предварително бях на стенд за предницата и ми дадоха ком.разпечатка със становище че тампоните са омекнали .Шкодаджите също я качиха на стенд за моя сметка от 25лв но не ми дадоха разпечатка ,не им работил принтера,европейска работа в кавички .Накарах ги да проверим колата ,те сами нямаше да го направят.При проверката в движение бе установено същото теглене в ляво.После решиха че гумите са виновни те са оригиналните Матадор и само на 18000км Вкрайна сметка ме изкараха мен и дупките по улиците на София виновни

 

ako izvadim i 8 mesetca karane sas zimni gumi to letnite stavat na 10000km.samo

 

да смених гумите по точно ги размених .Но хората са казали че срещу фактите и боговете мълчат.Ако ми бяха дали разпечатка от компютъра им щях да отида в трети сервиз на фолксваген и нямаше да има съмнения къде е проблема.Така след размена на гумите първо предните лява дясна и после предни задни проблема сякаш изчезна .Ще попитате защо ги плюя?Можеха да почнат с смяна на гумите а не един час да виси колата на стенда .Щом е от гумите защо те нямат гаранция ?Показаха ми една гаранция от лизингов договор където думата гуми бе ДОПИСАНА в часта за само 6 месеца гаранция .Вмоят договор няма дума "гуми"а е написано само други.Под други части подлежащи на амортизация както е написано там които имат само 6 месеца гаранция или 10000 кмВИЕкакво разбирате Една кола е съвкупност от хиляди елементи подлежащи на амортизация ПРИМЕР моторчетата на чистачките те се амортизират повече ако карате повече в дъждовно време .Този въпрос бе зададен на един от важните хора на втория етаж и естествено не ми бе даден отговор .Итака колко години е гаранцията давана от шкода и на кои части ?Колко месеца е гаранцията на шкода давана от Ауто Бохемия или ЕУРА ТЕК и на кои части ?Поисках от безочливите специалисти от втория етаж ГАРАНЦИЯТА давана от ШКОДА на английски или на какъвто и да е друг език те казаха че няма Вижте разликата в текста на сервизната книжка и този в лизинговите договори .И така нека комисията за защита на потребителя да реши какво означава две години гаранция и какво означава естествено износване в рамките на тези две години дори за гуми на 10000 км

 

1. Сам си си виновен. Като си свалил летните гуми, не си записал, коя откъде е. Лично пред мен съм наблюдавал случай, при грешно монтиране на гуми, след по-малко от 5 мин. човека да се върне и да каже, дърпа страшно на едната страна. Обикновена смяна на леви/десни върши работа. А преди това гумите са минали баланс. Просто неравномерно износване. Затова гумите на определени км се въртят леви/десни предни/задни. А много зависи и как караш.

 

2. Всички договори са индивидуални. Ако не е бил другото копие на твоя договор, какво пише в него не те интересува. За пример, ако съм договорил по-изгодна цена от тебе в договор, това не е оснавание и ти да получиш същата.

 

3. Като искаш ги съди, но когато се окаже, че си си сменял гумите в някакъв сервиз, гаранцията за фабричните отпада.

 

4. Когато аз си получих колата и за разлика от теб, аз си я платих 100% кеш, щях да се поболея. Избирал съм си я такава, каквато на мен ми харесва. А не дойде точно същото откъм оборудване. За съжеление и след консултация с адвокат, няма как да ги съдя, за липса на оборудване/опции "и други" в договора. Няма да крия, че не съм доволен от дилъра, но търговската директоерка тогава, направи всичко възможно да разреши проблемите ми. И въпреки че, гаранцията ми изтече преди година, аз все още си сервизирам колата в ЕТ и смятам да продължавам да го правя. Винаги ще има някой *** в ЕТ (а и не само там), дето се мисли за център на вселената, но за щастие това не е политика на ЕТ и понеже всичко е документирано, този *** ще си го отнесе. Както в случая с нагревателите на огледалото, така и при мен един случай с гаранционна подмяна на спирачен сменен диск+главина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей! Голяма сага, която е решима с размяна на гуми...

За някои неща съм съгласен с автора на темата, но за други... Колега, давайки толкова пари не е зле да се интересуваш за абсолютно всичко в най-дребни детайли! Обикновенно, двете години гаранция в автомобилните среди /така да се каже/ са на "двигател и трансмисия" + някои чарколя по двигателя и сензорчета разни. Аз лично, когато видя някъде спомената думичката "други", питам, НЕ какво влиза в нея, а какво НЕ влиза ;) Смятам, че си прав да си недоволен от показаният ти договор в който е дописано "гуми", но мисля, че си проуснал да се поинтересуваш в детайли, както казах при покупката на автомобила!

ROTEX /лично аз ги чувам за първи път.../ не знам, защо ги показваш - може да дават и 5 години гаранция, но това не значи, че като рипнеш в някоя дупка и ще ти платят новата гума! Това не е фабричен дефект на гумата - все пак не караме трамвай, че да искаме да са ни железни колелата ;) Аз в момента карам с гуми, чиято гаранция е 90000 км.,но не ми я признаха, когато се наложи /само 5 хил. бях минал/ - казаха ми, че съм карал с много мека гума и това е причината за изронването на вътрешността на гумата, а гумата беше на 2/3 от нормалното по показания на манометъра! Мисълта ми беше, че гаранцията покрива производственни дефекти и причинение от тях последствия, което е напълно нормално. Имаме права като потребители и трябва да ги знаем и упражняваме - прав си! Надявам се да пишеш, какво е решението на КЗП, когато е факт.

И друго - форума не е обвързан с ЕТ, че да го закриват! Това, че ти си афектиран и виждаш само неприятните страни не ти дава право да преценяваш другите колеги, особенно, когато са прави за онзи "истински модерен сервиз със нов тест компютър и здраво печатащо устройство"!!! Защо не помислиш да подадеш жалба срещу тях, след като ти говорят абсолютни измислици-премислици и по този начин се опитват да ти заменят чаркове, които са здрави? Всеки се опитва да ти вземе парите - това е пазарната икономика, а онова, че клиента има право /дето го споменаваш като принцип на пазарната икономика/ - има, но ако успеят да му замажат очите - всичко е ОК! Както на теб с безплатната разпечатка /предполагам е безплатна, защото уточняваш, че ЕТ са го направили за твоя сметка...та от там си мисля, че е free/ - нали се сещаш, че ако се беше доверил и беше оставил колата при тях за ремонт, безплатната разпечатка щеше да ти струва дооооооооста парични знаци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.